fbpx

Yritys

Moment Group rakentaa asiakaskohtaamisissa unohtumattomia, ainutkertaisia hetkiä. Pitkä kokemuksemme ja vankka ammattitaitomme ovat kristallisoineet meille sen, joka on asiakaspalvelussa kaiken A ja O – ihmisten väliset kohtaamiset.

Yhteistyötä – ei ulkoistamista

Moment Way, Moment Spirit ja Moment Quality ohjaavat Contact Center -toimintaamme. Meillä on halu ja taito synnyttää parhaita asiakaskokemuksia ajasta, paikasta ja kanavasta riippumatta – palvella asiakkaidemme asiakkaita. Tämä ei onnistu asiakaspalvelua ulkoistamalla. Se syntyy tiiviillä yhteistyöllä asiakkaan kanssa, vuorovaikutuksessa ja yhdessä kehittämällä.

Meillä on ilo palvella arvostetuimpia brändejä sekä vaativia asiakaskohtaamisia synnyttäviä yhteisöjä. Toteutamme yhdessä asiakkaidemme kanssa juuri heidän brändille sopivan asiakaskokemuksen eri tilanteissa ja eri kanavissa. Käytännössä muotoilemme asiakaskohtaisen palveluprosessin, joka ratkaisee haastavankin tilanteen ja synnyttää tyytyväisiä asiakkaita – 24/7 ja monikanavaisesti.

Katso Contct Center -palvelumme tästä >>

Moment Group lukuina

  • 250+ omaa työntekijää (ei vuokratyöntekijöitä)
  • 400+ yritysasiakasta (katso Menestystarinat tästä >>)
  • 24/7-palvelua ihmiseltä ihmiselle
  • 4 000 000+ kohtaamista vuodessa
  • 9 Me liikevaihto
  • 1989 lähtien toimialalla

Tietoturvapolitiikka

Moment Groupin toiminta-ajatus on tuottaa asiakkailleen laadukasta ja katkeamatonta asiakaspalvelua 24/7 vuoden jokaisena päivänä. Laatu, toimintavarmuus ja jatkuva parantaminen ovat olennaisia asioita liiketoimintasuunnitelmasta lähtien, joihin ylin johto ja koko henkilöstö on vahvasti sitoutunut.

Tavoitteenamme on kehittyä yhdessä asiakkaiden kanssa, toimia asiakasläheisesti sekä integroitua entistä syvemmin asiakkaiden toimintaan, niin teknologian kuin asiakkaiden omien prosesseihin osalta. Tämä tulee huomioida kaikessa tekemisessämme ja varmistaa toiminnan tietoturvallisuus.

Tietoturvan hallintajärjestelmä ja tietoturvapolitiikka ovat oleellinen osa niin Moment Groupin sisäistä toimintaa, asiakkaitamme kuin toimintakumppaneitamme varten. Tietoturvan hallintajärjestelmä erityisenä tavoitteena on varmistaa asiakaspalvelun toiminnan jatkuvuus ja riskien hallinta myös poikkeustilanteissa 24/7 vuoden jokaisena päivänä sekä turvata Moment Groupin  asiakkaiden tiedon turvaaminen.

Tietoturvapolitiikkamme on ylimmän johdon hyväksymä.

Laatupolitiikka

Laatu merkitsee meille ennen kaikkea hyvän asiakaspalvelun tuottamista niin Moment Groupin asiakkaille, yhteistyökumppaneille kuin loppuasiakkaallekin. Toimintamme perustuu johdon määrittelemään laatupolitiikkaan:

  • Asiakastyytyväisyys on toimintamme lähtökohta. Toteutamme toimeksiannot laadullisesti ja aikataulullisesti asiakkaan tarpeen mukaan.
  • Kehitämme jatkuvasti toimintaamme. Kuuntelemme asiakasta ja huomioimme asiakaspalautteen toimintamme kehityksessä.
  • Tuotamme tuloksellisia kohtaamisia ja kasvamme kannattavasti yhdessä asiakkaidemme kanssa.
  • Tavoitteemme on lisätä asiakaspalvelukeskuksen liikevaihtoa ja tuottavuutta ja samalla tuottaa lisäarvoa asiakkaallemme.
  • Ammattitaitoinen ja Moment Groupin arvoihin sitoutunut henkilöstö mahdollistaa em. toteutumisen.

ISO 9001- ja ISO 27001 -sertifikaatit

ISO 27001:2013 -tietoturvasertifikaatti, klikkaa tästä »

ISO 9001:2015 -laatusertifikaatti, klikkaa tästä »


Tallennamme asiakaskontakteja omaan laaduntarkkailutarkoitukseen.

Vastuullisuus