fbpx

Yöajan asiakaspalvelu tarpeeton

Eikö teillä tarvita yöaikaan asiakaspalvelua? Minulla on ihan erilaiset kokemukset asiasta.

Meillä Moment Groupissa yöaikaan on hereillä niin Pieksämäen kuin Tampereenkin yölliset kohtaamisten tekijät. Olemme yhtiönä tehneet jo vuosikausia sitten valinnan, että meidän monikanavainen palveluportfolio on asiakkaiden käytettävissä 24/7. Öiseen aikaan useampikin Moment Maker nauttii kahvinsa ja teensä työpöydän äärellä ja on pirteänä valmiudessa auttamaan tarpeen tullen vaikkapa juuri sinua.

Hälytys ja valvonta 24/7

Kun meistä moni muu nukkuu, on valmiudessa oltava erilaiset hälytys- ja valvontajärjestelmät. Näihin kaikkiin kuuluu olennaisesti myös se, että lopulta prosessissa on mukana myös asiansa osaava henkilö, joka havainnoi, huomaa ja ennen kaikkea toimii hälytyksen tai siihen liittyvän vikatilanteen satuttua kohdalle.

Hälytys voi olla vaikkapa kriittisten palvelimien tai valvontalaitteiden aiheuttama tai jokin teollisuuslaitteen toimintahäiriö, josta signaloituu hälytystila asiakaspalveluun. Ja niin meidän Moment Makerit ovat jälleen pelastamassa tilannetta – ottamassa vikatilanteen haltuun ja tekemässä siihen liittyvät toiminnat, kuten tarvittaessa hälyttämässä lisää asiantuntijoita apuun.

Tavanomainen asiakaspalvelun tarve yöaikaan voi olla myös ihminen hädässä-tilanne. Ei niin hädässä, että 112 olisi soiton kohde, vaan soitto tulee kohteen 24/7 valvontaan, josta jälleen kerran meidän pelastavat tekijät auttavat ratkaisemaan hätätilanteen kerralla kuntoon.

Varsin merkityksellistä työtä yön pikkutunneilla!

Taksit

Kukapa ei tunnistaisi yöllisiä taksikyydin tarvetta, tavallaan hätätilannehan sekin… Kyllä – meidän Moment Makerit auttavat myös tässä tapauksessa.

Kansainvälisyys

Kun yritykset toimivat kansainvälisessä kentässä, erilaiset aikavyöhykkeet takaavat sen, että tavoitettavuus pitää olla kunnossa muulloinkin kuin Suomen arkiaikaan 8-16. Tässäkin me autamme.

Otamme vastaan soittopyynnöt, kirjaamme huomionarvoiset asiat asiakasjärjestelmään tai vaikka tiketiksi, jotta ne ovat valmiina, kun suomalaiset asiantuntijat palaavat aamulla toimistoon. Parhaimmillaan me myös ratkaisemme yöllisen kontaktin ongelman ja kirjaamme sen vain tiedoksi.

Kansainvälisyys tuo monenlaisia tavoitettavuuden haasteita yrityksille. Autamme mielellämme monikanavaisesti ja 24/7!

Yölliset ostokset

Kaupankäyntiäkään ei sovi unohtaa yöllisistä askareista. Nykypäivänä verkkokaupat saattavat olla auki 24/7 ja tarjoamme tukeamme myös siinä esiintyviin kohtaamisiin. Koska olemme 24/7 käytettävissä, on varsin luonnollista, että meidän ammattitaitoa hyödynnetään myös tällaiseen tarkoitukseen.

Kirjo on laaja, missä voimme olla öiseenkin aikaan avuksi. Yhteistyö kanssamme on erittäin kustannustehokas tapa laajentaa omaa palveluaikaa, varmistaa, että tavoitettavuus on kunnossa ja tärkeimmät asiat tulevat hoidetuksi myös yöllä.

Anna meidän valvoa puolestasi – teemme sen mielellämme!

Pia Pursiainen
Chief Experience Officer
Puh. 044 5400 654
pia.pursiainen@momentgroup.fi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.