fbpx

Ylivuotopalvelu

Ylivuotopalvelussa puheluihin, sähköposteihin ja/tai chat-viesteihin vastaa ensisijaisesti esimerkiksi yrityksen oma henkilökunta ja toissijaisesti Moment Groupin asiakaspalvelukeskus. Puhelut voidaan ylivuodattaa esimerkiksi silloin, kun oma vaihde on varattu tai jos tulevaan puheluun ei olla vastattu yhdessä sovitun ajan kuluessa.

Puhelut oman palveluajan ulkopuolella on myös mahdollista ohjata Moment Groupin ammattilaistiimille ja näin varmistaa 24/7 tavoitettavuus ja asiakastyytyväisyys.

Palvelua kaikissa kanavissa 24/7

Tiesitkö, että saat Moment Groupista kattavat kokonaisratkaisut nykyiseen asiakaspalvelutarpeeseenne? Palvelemme niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa kuin vaikkapa Facebookissa.

Olemme myös aktiivinen kumppani, kun haluatte kehittää asiakaskokemusta ja mietitte seuraavaa askelta kohti parempia ja tuloksekkaita kohtaamisia nykyisten ja tulevien asiakkaidenne kanssa. Kaikki palvelumme on saatavissa 24/7. Tutustu Moment Groupin palveluihin tästä >>

Kokemuksia ylivuotopalvelusta

Hoidamme Huutokaupat.com:in asiakaspalvelua. Katso Case Huutokaupat.com -video tästä >>

Haluatko tietää lisää?

Täytä lomake – me vastaamme sinulle pikimmiten!