fbpx

Yepzonin kokemuksia Moment Groupista

Yepzon tarjoaa valmiita kokonaispalveluita sekä kuluttajille että yrityksille. Palveluihin kuuluvat myös laitteet, jotka ovat kotimaisen kehitystyön tulosta. Tuotevalikoimaan kuuluu sekä henkilöpaikantamia että esimerkiksi rahdin seurantaan tarkoitettuja teollisia paikantimia.

Ulkoistettu asiakaspalvelu

”Jo startup-vaiheessa Yepzon keskitti avainhenkilöstön työpanoksen kaupallisen hyödyn tuottamiseen. Tästä syystä asiakaspalvelun ulkoistaminen tuntui järkevältä ja loogiselta ratkaisulta”, kertoo Yepzonin Chief Sales Officer Jonne Haakana.

Nicole Lindén ja Jonne Haakana Yepzonin toimistolla, Tampereen Finlaysoninkujalla.

 

Nicole Lindén toimii Yepzonin Service Managerina ja hän tietää kertoa, että  Moment Group hoitaa Yepzonin ensimmäisen tason palvelua, niin sanottua first-line supportia.

Moment Group toimii vaihdepalvelussa ja asiakaspalvelussa, joka sisältää puhelin- ja sähköpostipalvelut. Myös tiketöintijärjestelmää käytetään apuna”, valaisee Nicole yhteistyötä.

Skaalautuvaa asiakaspalvelua

Yepzon on nopeasti kasvava kansainvälinen yritys. Miten yhteistyö on kehittynyt, Jonne Haakana?

Moment Groupin tarjoama palvelu on skaalautunut hyvin omaan kasvuumme ja kansainvälistymiseemme. Vaikka kaikki yhteydenottomäärät ovat kasvaneet on meille tuleva määrä pysynyt maltillisena.

Kun valikoimaan on tullut uusia tuotteita tai palveluita niin Moment Group on osoittanut ottavansa uudet opit nopeasti käyttöön lyhyen koulutuksen jälkeen. Moment Groupin kanssa toimiminen on ollut joustavaa etenkin muuttuvissa tarpeissamme.”


Teksti on muokattu Kokemuksia.fi:n tekemästä videosta. Katso video tästä >>

  • Moment Group palvelee 500 yritys- ja yhteisöasiakasta monikanavaisesti ja 24/7. Katso Case-videot ja referenssit tästä >>
  • Kysymyksiä Moment Groupin palveluista? Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä!




Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.