Ota yhteyttä

Tuloksellisia kohtaamisia Pizza-online.fi -palvelussa

Pizza-online.fi on kahden innovatiivisen nuoren kädenjälki, jonka tarina alkaa vuodesta 2007. Nämä herrasmiehet päättivät helpottaa pikaruoan tilaamista radikaalisti. ”Autotalliprojektista” kasvoi Suomen suurin pikaruoan online-tilauskanava ja nyt verkkopalvelussa on online-ravintoloita yli 1000 kpl ja 400 000 rekisteröitynyttä asiakasta ympäri Suomen.

Alussa Pizza-online.fi pärjäsi 5 hengen voimin

Pizza-online.fi:n toimintaa pyöritettiin alussa pienellä ydinporukalla, työntekijöitä yrityksellä oli viisi. Ravintoloiden kuittaamattomia online-tilauksia päivystettiin aamusta iltaan yrityksen omien työntekijöiden kesken. Vuonna 2010 omat hartiavoimat loppuivat ja päivystyksen ulkoistamisen tarve kasvoi.

Kasvuun tarvittiin kumppani – osa puhelinpalvelusta ulkoistettiin

Yhteistyö Moment Groupin (ent. Ina Finland) kanssa alkoi 2010, joten yhteistä taivalta on kuljettu jo 8 vuoden ajan. Hyvin nopealla aikataululla Moment Group alkoi ylläpitää myös asiakaspalvelua yhteistyökumppaniravintoloiden suuntaan toimiston aukioloaikojen ulkopuolella.

Yhteistyö kehittyy

”Moment Groupista on tullut yksi meistä, he pystyvät hoitamaan niin kiirepiikkimme, kesälomamme kuin äkilliset sairastumisetkin. Meillä Pizza-online.fi:ssä laadukas ja tehokas asiakaspalvelu on kunnia-asia ja tässä kohtaa arvomme ovat kohdanneet Momentin kanssa täysin. Heidän mukaantulonsa on auttanut meitä pyörittämään laadukasta asiakaspalvelua 24/7.”, kertoo SLM Finlandin Nordic Head of Customer Care & Operations  Reetta Alastalo.

Pizzeria sulkeutuu aiemmin tai tilaus jäi tulematta

Tänään Momentissa palvellaan Pizza-online.fi -asiakkaita ja ravintoloita aina, kun jotain normaalista poikkeavaa tapahtuu:

  • Asiakas on tilannut pizzan, mutta pizzeriassa onkin uuni rikkoutunut. Yhdellä puhelinsoitolla saa asiakas tarkastuksen jälkeen tilaus- ja tilinumeroa vastaan rahat takaisin. Olipa kello mitä tahansa.
  • Kun pizzeria sulkee ovensa syystä tai toisesta normaalia aiemmin saa homman hoidettua puhelinsoitolla. Moment Maker (asiakasneuvoja) ottaa tiedon ylös, päivittää uuden aukioloajan suoraan online-verkkoon ja näin on tiedot taas ajan tasalla. Helppoa!
  • Jos ravintola ei ole kuitannut asiakkaan tekemää tilausta tietyn ajan kuluessa lähtee siitä Moment Groupiin sähköpostilla hälytys. Silloin Moment Maker soittaa ravintolaan ja tarvittaessa asiakkaalle.

Moment Group palvelee 500 yritys- ja yhteisöasiakasta monikanavaisesti ja 24/7. Katso Case-videot ja referenssit tästä >>

Kysymyksiä Moment Groupin palveluista? Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä!





Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *