fbpx

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 4 | Pia Pursiainen

Joka torstai uusi haastateltava ja näkökulma asiakaslähtöisyydestä, asiakaskokemuksesta ja asiakaspalvelusta. Ville Tolvanen haastattelee kiinnostavia vaikuttajia ohjelmasarjassa Tuloksellisia kohtaamisia.

Asiakaskohtaamisten merkitys

Asiakaspalvelun näkeminen kustannuseränä on aikaansa elänyt ajatusmalli. Ulkoistetussa(kin) asiakaspalvelussa on oltava selkeät tavoitteet ja mittarit.

”On ymmärrettävä kohtaamisen merkitys ja tavoite. Yhdessä toimeksiantajan kanssa sovitaan ja löydetään eri asiointipisteiden tavoitteet ja arvontuottamiskeinot.
Rakennetaan malli, jossa luodaan yhdessä koulutuspolku ja ennen kaikkea tavoitteet ja mittarit, joilla nähdään, miten on onnistuttu”, sanoo Moment Groupin CEO Pia Pursiainen.”

Ulkoistetun asiakaspalvelun tähdiltä, Moment Makereiltä, vaaditaan ainakin seuraavien kohtien omaksumista:

  1. Asiakasyrityksen brändikulttuurin haltuunotto
  2. Asiaosaaminen
  3. Kanavaosaaminen
  4. Ja lopuksi osattava luoda tuloksellinen kohtaaminen, synnyttää ratkaisu

20 minuutin Tuloksellisia kohtaamisia -jaksossa käsitellään tänään asiakaspalvelun merkitystä, brändinmukaista palvelua ja arvontuottamista eri asiointipisteissä.

Kaikki jaksot klikkauksen päässä »


Kenet sinä haluaisit saada ohjelmaan? Laita ehdotuksesi Tuloksellisia kohtaamisia -haastateltavasta, klikkaa tästä >>

Nähdään verkossa! Seuraa meitä YouTubessa ja Spotifyssä!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.