fbpx

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 2 | Aino-Maija Mäkikoski, Moment Group

Tuloksellisia kohtaamisia -ohjelmassa keskustellaan asiakaspalvelun tuottamisesta, asiakaskohtaamisista ja asiakastapaamisista.

Uusi haastateltava ja uusi näkökulma verkossa – joka torstai.

Asiakaspalvelijan täydellinen CV

Toisessa jaksossa Ville Tolvasen haastateltavana on Moment Maker (asiakaspalvelija) Aino-Maija Mäkikoski, joka kertoo millaista työ ”luureissa” on. Vaatimattomasti hän kertoo, että työ on ”puhelimeen vastaamista” ja sitähän se faktisesti onkin. Käytännössä työ on myös ongelman ratkaisemista – soittajalla on aina joku syy ottaa luuri käteen.

”Soittaja on pääosassa ja mä hoidan hänen asiaansa”

Millaista on asiakaspalvelijan työ?

15 minuutin jaksossa pääset tutustumaan Tuloksellisten kohtaamisten ytimeen. Sinne, missä taika tapahtuu. Saat vastauksen esim. kysymyksiin

  • miten ulkoistetun puhelinpalvelun asiakaspalvelija omaksuu päämiehen brändin?
  • miksi sirpaleinen CV muuttui työhaastattelussa yhtäkkiä täydelliseksi?
  • mitä Aino-Maija tekisi, jos saisi taikasauvan?

Suosittelen katsomaan jakson etenkin, jos mietit aspa-työtä ja sopisiko se sinulle.

Kaikki jaksot klikkauksen päässä »


Katso edellinen jakso, jossa MPY:n tietohallintopäällikkö Milla Koivuluoma puhuu mm. tietoturvasta, chattiboteista ja digiloikasta »

Kenet sinä haluaisit saada ohjelmaan? Laita ehdotuksesi Tuloksellisia kohtaamisia -haastateltavasta, klikitiklikkaa tästä »

Nähdään verkossa!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.