fbpx

Service Desk tukee myös hoitajia

Pieksämäellä on asiantunteva SD-tiimi (Service Desk), joka tarjoaa tietoturvallisia palveluita 24/7.

Kymmenet eri alan asiakkuudet hoituvat pitkällä kokemuksella ja palvelun sisältö vaihtelee asiakkaan tarpeen mukaan. Yksi iso asiakassegmentti on erilaiset terveyteen ja hoitohenkilöihin liittyvien ohjelmistojen ja laitteiden tuki, jotka sisältävät teknistä tukea ja palvelupyyntöjä.

Teknistä tukea 24/7

Teknisen tuen piiriin kuuluu esim. ovien sähköiset turvalukot, joita ohjataan mobiilisovelluksella. Myös turvarannekkeitten teknistä tukea teemme, samoin kuin erilaisissa hoitajakutsujärjestelmissä olemme ykköstason tuessa (First Line Technical Support) mukana.

Robotiikkaa ja lääkeautomaatteja

Uutena, erittäin mielenkiintoisena, tukipalveluna on lääkeautomaatit.

Nämä erittäin monipuoliset robotit annostelevat asiakkailleen oikeat lääkkeet oikeaan aikaan. Hoitajan ei tarvitse enää useasti päivässä olla jakamassa lääkkeitä, vaan riittää, että hoitaja täyttää robotin lääkkeillä määrätyin väliajoin. Näin hoitajalle jää enemmän aikaa varsinaiseen hoitotyöhön.

Robotti on täysin suomalainen, Suomessa tehty ja ohjelmoitu.

Help Desk -palvelusta on moneksi

Tavan tallaaja ei ehkä tule ajatelleeksi mihin kaikkeen teknistä tukea arjessa tarvitaan. Meilläkin löytyy edellä mainittujen lääkeautomaattien lisäksi muita tukipalvelumme piiriin kuuluvia lääketieteellisiä töitä, esim.

  • lääketieteellinen kuvantaminen
  • ohjelmistotuki
  • laboratoriotietojärjestelmien tuki
  • lääketieteellisen verkkokaupan pääkäyttäjätuki
  • ja tietysti hoitohenkilökunnan loppukäyttäjätuki

Service Deskissä ei pääse kyllästymään

Service Deskissä tarvitaan luonnollisesti teknistä osaamista, mutta mitään yksitoikkoista ja toistuvaa teknistä ”puuhastelua” eivät päivät todellakaan ole!

Teemme teknisiä tukitöitä palvelin- ja verkkokauppojen valvonnasta metsäteollisuuden järjestelmiin, aina Pentti Peruskäyttäjän ongelmiin saakka. Työ on monipuolista ja sopivan haastavaa, jokainen päivä on erilainen, vaikka samoissa raameissa pysyykin.

Service Deskin tärkein tehtävä onkin tehdä asiakkaasta tyytyväinen 😊

Jos kiinnostuit teknisen tuen palveluista, ota yhteyttä!

Juha Björkengren
Value Manager
Puh. 040 1800 810
juha.bjorkengren@momentgroup.fi


Juha Björkengren työskentelee Moment Groupin Pieksämäen yksikön Service Deskissä Value Managerina. Juha on yli kymmenen vuoden aikana aktiivisesti vienyt tiimiään eteenpäin ja pidetty mies on valittu muutama vuosi sitten Yhteys-asiakaspalvelukonferenssissa Vuoden Service Desk -esimieheksi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.