Ota yhteyttä

Robotiikalla sujuvampaa asiakaspalvelua

Tänä vuonna järjestettävässä Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018tapahtumassa Pia Pursiainen (Chief Experience Officer, Moment Group) avaa puheenvuorossaan mm. kuinka robotiikan avulla tuotetaan sujuvampaa asiakaspalvelua.

Robotiikka on hyvä renki

Tuloksellisia kohtaamisia tehdään keskittymällä mahdollisuuksiin uhkien sijaan. Vaikka Moment Group tarjoaa ihmiseltä ihmiselle tuottamia ainutkertaisia hetkiä on robotiikka tervetullut renki. Kaveri, joka koostaa valmiiksi materiaalia ihmisen tarkistettavaksi ja hyväksyttäväksi. Moment Maker (asiakasneuvoja) saa toimia isäntänä jatkossakin – nyt vain aikaa käytetään robotiikan myötä asiakkaan hyväksi eikä tiedon hakuun.

Robotiikan hyödyt

Moment Groupissa on robotiikkaa hyödynnetty ja käytännön huomioita ovat esim.:

  • Moment Maker pystyy keskittymään vaativimpiin töihin ja tunteeseen
  • Mahdollistaa tehokkuuden
  • Parantaa työtyytyväisyyttä

Robotiikka tulee olemaan meillä jatkossakin luonnollinen osa paremman asiakaskokemuksen työkalupakkia.

”Kaikkea ei kannata automatisoida, mutta on tärkeää luoda koko organisaatiolle osaamista tunnistaa milloin automatisointia pitää käyttää.”

Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä 6.3.2018

Toivottavasti kohtaamme Helsingin Messukeskuksessa, jossa Pia Pursiainen kertoo lisää robotiikan hyödyistä asiakaspalvelussa! Samaan aikaan ja samassa paikassa myös #Kohtaamisia18 -tapahtuma.

Liput #Kohtaamisia18- ja Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä -tapahtumiin tästä >>


 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *