fbpx

IT-HelpDesk

Help Desk -palvelut suunnitellaan aina asiakkaan tarpeisiin. Käyttöönottosuunnittelun yhteydessä kartoitetaan nykyinen toiminta ja käydään läpi asiakaspolut ja kohtaamispisteet. Näiden pohjalta luodaan toimintasuunnitelma Help Desk -palvelulle yhdessä asiakkaan kanssa.

Palvelu on saatavissa 24/7/365 ja Help Desk -asiantuntijat vastaavat valituissa palvelukanavissa sovitun mukaisesti.

Help Desk -kompetenssi

Help Desk -tarpeita on laidasta laitaan ja meillä on halu ymmärtää, mikä palvelukokonaisuus on asiakkaan parhaan edun mukainen. Kauttamme saatavissa:

  • Käyttöjärjestelmät (työasemat, palvelimet, mobiililaitteet)
  • Active Directory -osaaminen ja -käyttäjähallinta
  • Oheislaitteet ja ohjelmistojen asennukset
  • Mobiilituki, liittymähallinta ja mobiilipäätelaitteet
  • Tikettijärjestelmien laaja osaaminen (mm. Zendesk, Freshdesk, Autotesk, Jira)
  • Office-ohjelmat ja Office 365
  • Etähallinta (Teamviewer)

Kaikki tekeminen on läpinäkyvää ja Help Deskiin voidaan liittää Moment Online -analysointipalvelu.

Toimintaympäristö ja kanavat

Kriittiset palvelut vaativat ammattimaisen ja luotettavan toimintaympäristön. Moment Groupissa tämä tarkoittaa sertifioituja palveluita ja turvallisia yhteyksiä:

  • ISO 27001, tietoturva
  • ISO 9001, laatujärjestelmä
  • Turvallisuusselvitykset
  • Kahdennettu 24/7-valvonta
  • Kahdennettu toimintaympäristö
  • Verkkoyhteydet
  • Puheyhteydet
  • Reititykset
  • Palomuurit

Help Desk -kanavat – saatavissa 24/7

  • Puhelin
  • Tikettijärjestelmät
  • Sähköposti
  • Chat
  • Sosiaalinen media
  • Tekstiviestit
  • Fax

Lisäksi hoidamme skannaukset, datan tallennukset…

Help Desk -palveluissa taskit hoitaa dedikoitu asiantuntijatiimi ja tekniset tukihenkilöt ovat datanomeja tai heillä on vähintään vastaava osaaminen. Kielivalikoimina suomi ja englanti.

First Line- & Second Line -support

Tuotamme First Line ja Second Line -tukea esimerkiksi Fujitsulle sekäSolteq Oyj:lle:

Palvelua kaikissa kanavissa 24/7

Tiesitkö, että saat Moment Groupista kattavat kokonaisratkaisut nykyiseen asiakaspalvelutarpeeseenne? Palvelemme niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa kuin vaikkapa Facebookissa.  Olemme myös aktiivinen kumppani, kun haluatte kehittää asiakaskokemusta ja mietitte seuraavaa askelta kohti parempia ja tuloksekkaita kohtaamisia nykyisten ja tulevien asiakkaidenne kanssa. Kaikki palvelut saatavissa 24/7. Tutustu Moment Groupin palveluihin tästä »

Kysy meiltä lisää, täytä lomakkeen tiedot, niin otamme yhteyttä pikimmiten!