fbpx

Chat-palvelu

Tiedämme, että asiointi siirtyy koko ajan enemmän verkkoon. Tämä ei silti vähennä henkilökohtaisen palvelun tarvetta. Monet verkkosivut ovat monimutkaisia kokonaisuuksia ja oikean tiedon löytäminen voi joskus olla asiakkaille haasteellista.
Yhdessä selaaminen eli Co-Browsing on chatin lisäominaisuus, jonka avulla asiakas ja asiakaspalvelija voivat olla kirjaimellisesti samaan aikaan samalla verkkosivulla. Tämä mahdollistaa sen, että asiakaspalvelija voi opastaa asiakasta kädestä pitäen esimerkiksi tiedon hakemisessa, lomakkeiden täyttämisessä ja tilauksen tekemisessä.

Chat-asiakaspalvelu on asiakkaiden mieleen nopeutensa ja näppäryytensä ansiosta. Sillä voi esimerkiksi parantaa asiakaskokemusta ja auttaa myyntitiimiä liidien hankinnassa. Asiakasneuvoja vastaa tulleisiin kysymyksiin yrityksenne puolesta viipymättä ja juuri kuten olemme yhdessä etukäteen sopineet. Voimme myös olla viikonloppu-, ilta- ja yöpäivystäjänne, mikäli hoidatte päivisin chat-asiakaspalvelun itse. Tarjoamme palvelua tarvittaessa 24/7.

 

Chat-palvelu – miksi?

  • Nopeasti tuloksia ja helppo käyttöönotto
  • Avaimet käteen – autamme alkuun
  • Helpottaa asiakkaan ostoprosessia
  • Reaaliaikainen ja proaktiivinen 24/7
  • Kilpailuvaltti – suomen-, ruotsin ja englanninkielinen palvelu
  • Vähentää puhelin- ja sähköpostiliikennettä (lue lisää tästä >>)

Chat lisäpalvelut

Haluamme tuoda chat-palvelulla lisäarvoa asiakkaillemme. Pelkkä ”chättäily” on ainoastaan kuluerä, mutta tavoitteellinen chat-palvelu tuo lisäeuroja ja tyytyväisempiä chat-asiakkaita. Lisäpalveluina tarjoamme:

  • Moment Online -raportointi vie raportoinnin analysointitasolle
    • näet chat-palvelustasi tietoja silloin kun haluat
    • valitse haluamasi ajanjakso
  • Palautteen keräys
    • vierailija antaa chat-keskustelun jälkeen palautetta palvelusta
    • tullut palaute pdf-raportilla

Chat-asiakaspalvelu, tätä se on:

Tarjoamme Chat-palvelun yksittäisenä myyntiä lisäävänä palveluna (esim. liidihankinta) tai se voi olla yksi osa kokonaisvaltaista, yhteistyönä tuotettua asiakaspalvelua. Palvelu toteutetaan käyttäen TLS/SSL-turvatekniikkaa Näin salataan kaikki Chat-palvelussa tapahtuva viestintä, johon ulkopuolisilla ei ole pääsyä. Chat voidaan profiloida ”teidän näköiseksi” ja se voidaan lisätä kaikille alasivullenne tai vain halutuille sivuille, käyttötarkoituksen mukaan. Käyttöönottoon riittää internet-yhteys ja -selain.

Giosg chat

Käytämme yhtestyökumppanimme Giosgin ohjelmistoa. Giosg on kotimainen toimija, jolla on 650 asiakasta12 maassa. Giosgille on myönnetty 27001 -laatusertifikaatti.

Palvelua kaikissa kanavissa 24/7

Tiesitkö, että saat Moment Groupista kattavat kokonaisratkaisut nykyiseen asiakaspalvelutarpeeseenne? Palvelemme niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa kuin vaikkapa Facebookissa.  Olemme myös aktiivinen kumppani, kun haluatte kehittää asiakaskokemusta ja mietitte seuraavaa askelta kohti parempia ja tuloksekkaita kohtaamisia nykyisten ja tulevien asiakkaidenne kanssa. Kaikki palvelumme on saatavissa 24/7. Tutustu Moment Groupin palveluihin tästä >>

Voit kysyä suoraan Pasi Toivokoskelta chat-palvelusta:

 

Pasi Toivokoski

Chief Chat Officer
+358 (0) 50 531 8008
pasi.toivokoski@momentgroup.fi

Halutko tietää lisää chat-palvelusta? Lähetä meille kysymys, vastaamme pikimmiten: