Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Vastaamme, neuvomme ja opastamme asiakkaita puolestanne niin puhelimen, tekstiviestin, sähköpostin kuin internetin välityksellä, esim. chat-palvelulla. Asiakaspalvelu sopii kaikenkokoisille yrityksille ja kaikille toimialoille. Asiakaspalvelu on saatavissa 24/7 tai esim. vain arkipäivisin.

Asiakaspalvelun lisäarvo teille

  • Parannamme yrityksenne asiakastyytyväisyyttä
  • Tehokas asiankäsittely ja nopeat vastausajat
  • Henkilökohtaista asiakaspalvelua brändin arvoja kunnioittaen
  • Tavoitettavuus jopa 24/7 – vastaamme puolestanne aina
  • Ammattitaitoiset ja motivoituneet asiakaspalvelijat
  • ISO 9001 -laatujärjestelmä takaa palvelun huippulaadun

Asiakaspalvelun laatu

Ajattelemme, että asiakaspalvelua ei voi ulkoistaa – asiakaspalvelun siirto tehdään tiiviissä yhteistyössä. Kartoitamme yhdessä mitkä ovat teidän yrityksessä tarpeet ja annamme oman ehdotuksen kokonaisratkaisusta. Ymmärrys teidän toimialasta ja jatkuva asiakaspalvelun kehittäminen ja yhteistyön syventäminen kuuluvat Moment Way -prosessiin. Palvelua kehitetään yhdessä ja tuloksia käydään läpi seurantapalavereissa

Ota yhteyttä | Asiakaspalvelu

Etsitkö luotettavaa kumppania? Ota yhteyttä, niin avataan keskustelu. Kiitos!