fbpx

Contact Center -palvelut

Jokainen kohtaaminen on hetkenä ainutkertainen.

Digiajan Contact Center rakentaa tuloksellisia kohtaamisia ajasta, paikasta ja kanavasta riippumatta. Käytännössä kaikki palvelukanavat (puhelin, chat, sähköposti, some) on saatavissa 24/7 -palveluina.

Contact Center -palvelukokonaisuus sovitaan aina yhteistyössä asiakkaan kanssa. Kartoitamme, mitkä Contact Center -palvelut ovat tarpeen, teemme ehdotuksen Contact Center -kokonaisuudesta ja tämän pohjalta mietitään tuotannon aikataulu, esim. koulutukseen tarvittava aika.

Contact Center – tavoite

Mihin tarpeeseen Contact Center -yhteistyökumppania haetaan? Mikä on tavoite?

  • Asiakaskokemus nähdään tärkeänä ja sen kehittämiseen etsitään osaavaa kumppania
  • Contact Center -kumppanin avulla laajennetaan asiakaspalvelun aukioloaikoja
  • Ymmärretään,että asiakkaita palvelee uusi yhteydenottokanava, esim. chat verkkosivuille
  • Lisää liidejä, enemmän kauppaa!
  • Helpotusta HR-työhön – Contact Center hoitaa sairauslomat ja ruuhka-ajat
  • Kustannussäästöt

Tavoitteena voi olla yksi näistä tai jopa kaikki. 24/7-Contact Centeristä löytyy ratkaisut.

Brändinmukaiset Contact Center -palvelut

Toteutamme yhdessä asiakkaidemme kanssa juuri heidän brändilleen sopivan ratkaisun. Millainen on brändin äänensävy? Rento vai virkamiesmäinen? Halutaanko, että jokaista asiakasta palvellaan VIP-tasolla, vai riittääkö, että asiat hoidetaan asiallisesti, mutta napakasti?

Me mukaudumme asiakkaan rooliin. Tarkoitus on, että soittaja tai chattaaja saa brändinmukaista palvelua, vastaapa viestiin Contact Center tai yritys itse.

Contact Center -palvelut

Alla yleisimmät Contact Center -palvelut. Räätälöimme kokonaisuuden aina yrityskohtaisesti.

AGENTTIPALVELU »

AJANVARAUSPALVELU »

ASIAKASPALVELU »

ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELYT »

ASIANTUNTIJAPALVELU »

CHAT-PALVELU »

CHATBOT-PALVELU »

IT-HELP DESK »

TAUSTATYÖ-BACKOFFICE »

TELEMARKKINOINTI »

KONTAKTIREKISTERIT »

ILMOITUSMYYNTI »

PALVELUNUMEROT »

YLIVUOTOPALVELU »

TIKETTIJÄRJESTELMÄ »

TIKETTIRATKAISU »

VAIHTEENHOITOPALVELU »

YLIVUOTO »

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä!






 

Lataa maksuton Asiakaspalvelun ulkoistaminen -opas tästä: