fbpx

Myynnillinen asiakaspalvelu ruotsin kielellä

Hyvä asiakaspalvelukokemus syntyy, kun palvelu on vaivatonta ja nopeaa ja se on saatavissa kanavariippumattomasti ja kellonaikaan katsomatta.

Vaivattomuus pitää sisällään myös sen, että palvelua saa mieluiten omalla äidinkielellään. Mitä monimutkaisemmasta asiasta on kyse, sitä tärkeämpää on voida käyttää asioidessa itselle tuttua kieltä.

Meillä on ilo saada työskennellä kansainvälisten brändien kanssa, joilla on kovat vaatimukset asiakasneuvojien osaamiseen – myös kielitaidon osalta. Englannintaitoisia Suomesta löytyykin hyvin, mutta asiakaspalvelussa tarvittavaa ruotsin kieltä, saati norjaa tai tanskaa osaavia natiiveja, on jo haastavampaa bongata.

Eikä tietenkään riitä, että asiakasneuvojalla on pelkästään tarvittava kielitaito, lisäksi on oltava

  • asiakaspalveluhenkinen
  • myynnillinen
  • paineensietokykyä on löydyttävä
  • hallittava useita eri järjestelmiä ja
  • oltava nopea ja näppärä…

Mistä näitä timantteja löytyy tuottamaan tuloksellisia kohtaamisia – 24/7?

Kielivalikoimaan tukea skandinaaviselta kumppanilta

Onhan se nyt mahtavaa, että meillä menee lujaa ja työtä on joka päivä vähän enemmän kuin edellisenä! Reilu vuosi sitten kuitenkin huomattiin, että omat Moment Makerit (asiakasneuvojat) eivät yksin ehdi kasvavaa kansainvälistä viestiliikennettä hoitaa. Tarvittiin kumppani, joka ymmärtää laadun samalla tavalla kuin mekin ja jolla on sama arvopohja ja ketterä tapa toimia.

Kumppani löytyi, kuinkas muutenkaan, Ruotsista.

Natiivi ruotsi, englanti, norja ja tanska

Online Sverige on kumppanina juuri sitä mitä haettiin.

Sopivan kokoinen toimija, jonka kanssa on helppo tehdä ja kehittää yhteistyötä. Online Sverigen kautta voimme tarjota asiakkaillemme natiivia ruotsia, norjaa ja tanskaa niin puhelimessa, chatissa, somessa kuin sähköpostissakin.

Me vuorostamme tuotamme yhdessä 24/7 -palveluita Ruotsin markkinoille. Kasvamme samassa tahdissa ja yhdessä tarjoamme asiakkaille parasta mahdollista asiakaskokemusta.

Lisäarvoa tuottavaa asiakaspalvelua

Moment Groupin arvot Ilo tehdä työtä, Tuloksellisia kohtaamisia ja Voimaa yhdessä näkyvät hyvin myös kumppanin kommentissa:

”Yhteistyö Moment Groupin kanssa näkyy siinä, että yhdessä pystymme auttamaan yrityksiä kasvamaan kustannustehokkaasti ja tarjoamaan asiakaspalvelua useilla eri kielillä.

Markkinoista riippumatta asiakkailla on yksi yhteyspiste. Tämä helpottaa yhteydenottoa ja samalla asiakkaat voivat hyötyä Moment Groupin ja Online Sverigen yhteistyön laajasta ja lisäarvoa tuottavasta asiantuntemuksesta asiakaspalvelussa,” kertoo Urban Ståhl, Online Sverigen CEO

Tuloksellisia kohtaamisia

Jokainen kohtaaminen on hetkenä ainutkertainen. Me teemme näistä kohtaamisista tuloksellisia ajasta, paikasta ja kanavasta riippumatta.

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä:





Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.