fbpx

Moment Spirit Manager Heini kehittää työntekijäkokemusta

Yksi Moment Groupin arvoista on ”Ilo tehdä työtä”. Työviihtyvyys ja työntekijöiden hyvinvointi, työntekijäkokemus, näkyvät palvelun laadussa, asiakaskokemuksessa. Hyvä asiakaskokemus on asia, joka on meille momentilaisille erityisen tärkeää.

Heini Oksanen on valittu 1.11.2017 Moment Spirit Manageriksi, jonka tarkoituksena on tukea ja kehittää yrityksen ”spirittiä”, hyvää meininkiä ja laadukasta tekemistä. Heini kertoo uudesta roolistaan tarkemmin omin sanoin:

Kuka olet?

Olen Heini Oksanen, 28-vuotias paljasjalkainen tamperelainen. Moment Group on minulle työnantajana hyvinkin tuttu, sillä olen aloittanut vielä silloisen Ina Finlandin aikana vuonna 2008 ja työskennellyt asiakasneuvojana reilut 9 vuotta, osan ajasta opintojen ohella.

Marraskuun alusta aloitin uudessa tehtävässä Moment Spirit Managerina. Opiskelen Tampereen yliopistossa pääaineena yleistä- ja aikuiskasvatustiedettä ja sivuaineina kauppatieteitä, psykologiaa ja puheviestintää. Sydäntä lähellä olevat teemat liittyvätkin vahvasti henkilöstöjohtamiseen, osaamisen kehittämiseen ja työhyvinvointiin.

Moment Spirit Manager – mitä ihmettä sellainen tekee?

Työnkuvaani kuuluvat henkilöstön osaamisen kehittäminen ja työsuhteen elinkaaren hallintaan liittyvät asiat.

Moment Spirit on yksi Moment Groupin kantavista teemoista ja tarkoittaa lyhyesti tiivistettynä yrityksemme yhteishenkeä ja kulttuuria, joten tärkeänä tavoitteena on myös tämän osa-alueen kehittäminen ja vahvistaminen.

Hyvä asiakaskokemus syntyy vain hyvällä työntekijäkokemuksella. Oletko samaa mieltä?

Näinhän se pitkälti on – tyytyväisen työntekijän fiilis välittyy asiakkaallekin. Työntekijäkokemusta on myös jatkuvasti seurattava ja arvioitava, eikä sen osalta voi ajatella olevansa koskaan valmis, vaikka hyvin menisikin. Tätä jo aiemmin mainittua Moment Spiritia meiltä onneksi löytyy ja työ sen parissa jatkukoon!

Heini Oksanen
Moment Spirit Manager
Puh. 040 721 9282

heini.oksanen@momentgroup.fi


Tervetuloa Heini uuteen, vaativaan ja äärimmäisen tärkeään rooliin! Tarkoitus on, että jaamme jatkossa(kin) artikkeleita työntekijäkokemuksesta ja niistä askelista, joita otamme kohti aina vain parempaa työyhteisöä.

Tätä työtä tehdään kaikissa viidessä  Moment Groupin tomipisteessä: Espoossa, Fuengirolassa, Iisalmessa, Pieksämäellä ja Tampereella.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.