fbpx

Lehtimyynti on taitolaji

Meillä Moment Groupissa tehdään kymmeniä telemarkkinointikampanjoita, mutta lehtimyynti on tällä hetkellä melko vähäistä muihin kampanjoihin verrattuna. Yksi lehtikampanjoista on Valitut Palat, joka on ollut meillä myynnissä jo yli 10 vuotta. Tulokset on olleet huikeita – samoin kuin muissakin lehtikampanjoissa. Näkisin Moment Groupin tulevaisuuden siellä puolen – lehtien myymisessä.

Lehtimyynnissä pääsee vääntämään kauppaa

Puhelinmyyjänä on mukava päästä kunnolla vääntämään kauppaa! Lehtimyynnissä myytäviä tuotteita on usein enemmän kuin yksi ja taitava myyjä osaa lennosta heittää toisen tuotteen tilalle, jos ensimmäinen lehti ei kiinnosta. Esimerkiksi erähenkiselle kaverille on turha tarjota naistenlehteä.

Kaupantekoa helpottaa tilaajalahjat, jotka usein kuuluvat lehtimyyntiin. Moni tilaa lehden, kun on hyvä ja kiinnostava tilaajalahja.

On myös hienoa, että meitä myyjiä on montaa eri sorttia. Jokainen myyjä tuo oman persoonansa puheluun ja puhelun aloituksetkin muuttuvat sen mukaan kuka on milloinkin soittamassa.

Suomen paras tiimi

Meillä on töissä porukkaa, joilla on lehtimyynnistä kokemusta ja sitä kannattaa hyödyntää. Toki unohtamatta meidän huikeeta vakuutusmyyntitiimiä, jossa myös on varmasti kasvunvaraa. Tampereen vakuutusmyyntitiimi on Suomen paras ja siitä kummarrus ja kiitos sinne. Unohtamatta Iisalmen ja Pieksämäen tiimejä.

Näen että OB-myynnin osuutta kannattais kasvattaa. Heitänkin tästä pallon meidän huikeellemyynti tiimille Espooseen ja Tampereelle!

Markku Rantamaa Iisalmesta kirjoitteli näitä ajatuksia


Markku on Iisalmen luottamusmies ja hän on kollegansa kanssa ollut esillä myös PAMin lehdessä. Lue artikkeli tästä »

Kiinnostaisiko työ vastuullisen työnanatajan palveluksessa? Katso avoimet työpaikat tästä »

Kommentit

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.