fbpx

Ilo tehdä työtä – myös somessa!

Mitä Moment Group tarjoaa? Tuloksellisia kohtaamisia, ainutkertaisia hetkiä.

Nämä hetket ja kohtaamiset syntyvät kahden ihmisen välillä ja ymmärrämme, että Moment Makerit (asiakasneuvojat) ovat yrityksemme tärkein voimavara, joka mahdollistaa sen, että asiakkaat saavat parhaan mahdollisen palvelun, tuloksellisen kohtaamisen.

Avoimesti – myös somessa

Työntekijämme aloitteesta alkanut Asiakaspalvelija äänessä -blogi antaa jokaiselle halukkaalle Moment Groupin asiakasneuvojalle mahdollisuuden kertoa omia ajatuksiaan oman työnsä kautta. Vapaasti on lupa pohtia onnistumisia, haastavia hetkiä, asiakaskokemuksia, miettiä oman työn kehittämistä jne.

Vielä tähän päivään mennessä ei ole tullut yhtään blogitekstiä vastaan, jossa työntekijän harkintakyky olisi pettänyt ja sisältöön olisi ollut tarvetta puuttua. Eikä tämä ole ollut ainakaan allekirjoittaneelle yllätys – miksi ylipäätään missään yrityksessä kukaan palkkaisi työhön sellaisia työntekijöitä, joihin ei voi luottaa?

Yhdessä kuvassa koko some-ohjeistus

Tiivistimme ohjeet some-käyttäytymiseen yhteen kuvaan (klikkaa isommaksi). Tämän kuvan parilla vinkillä uskomme, että me jokainen ”momenttilainen” osaamme jatkossakin toimia sosiaalisessa mediassa fiksusti.

Ennen kaikkea viesti on kuitenkin se, että mitä avoimemmin ja aktiivisemmin somessa näytään, sitä mainiompaa se on meille kaikille.

After all – eihän elämä niin vakavaa ole, somessakaan. Ilo tehdä työtä!


Annika Strand
Moment Marketing Manager
annika.strand@momentgroup.fi

PS. Kommentit ovat tervetulleita <3

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.