fbpx

H24 Palvelut kokemuksia Moment Groupista

Kun auto hyytyy tien päälle on äärimmäisen mukava tietää, että yhden soiton päässä on saatavissa yhteys päivystäjään, joka vastaa puheluun ja hoitaa kiperän tilanteen kuntoon pikimmiten. Ja tietenkin palvelu on saatavissa 24/7/365.

H24 Palvelut – hinauspalveluita viidellä paikkakunnalla

Heikki Rantalaiho on omistajayrittäjänä H24 Palvelut -yhtiössä. Yhtiö toimii Tampereella ja Porissa nimellä Hinauspalvelu Ruuskanen. Jyväskylässä, Kuopiossa ja Lahdessa autojen kyljissä löytyy taas teippaukset brändinimellä Hinuri24.

”Yhteistyö Moment Groupin kanssa alkoi vuosi sitten. Se pitää sisällään 24/7-puheluihin vastaamisen ja myös laskutuspuheluihin vastaamisen.

Näimme haasteellisena sen, että kuljettajat ottivat vastaan tilauksia ja samaan aikaan tekivät muita omia töitään. Call Center -palveluiden ostaminen tuntui sopivalta ratkaisulta”, kertoo Rantalaiho.

 

Heikki on tyytyväinen yhteistyöhön eikä enää vaihtaisi entiseen.

CallCenter-palvelut tuovat lisämyyntiä

Call Center -palveluiden käyttöön ottaminen on ihan selvästi vaikuttanut meidän myyntiimme. Sillä on ihan selvä vaikutus, kun voimme laskea montako puhelua meni ennen ohi ja mitä ei tällä hetkellä mene ohi. Ne ovat kaikki euroja kassaan, kun saamme sieltä lisää kauppaa,” paljastaa Rantalaiho ja jatkaa

”Myös asiakkaat on kokeneet sen hyväksi, että siellä on virkailija, joka vastaa työpisteen ääressä, eikä kuljettaja, joka on liikenteessä.”

Meitä kuunnellaan ja muutoksia tehdään

Heikki kertoo, että palvelu on vastannut odotuksia ja puheluihin on vastattu hyvällä prosentilla. Tämä on yksi asia, joka oli H24 Palvelut -yhtiössä aiemmin ongelma – kiireellisinä hetkinä puheluita jäi vastaamatta.

”Palvelun laatuun olemme olleet tyytyväisiä. Välillä on ollut jotain pientä korjattavaa, mutta meitä on kuunneltu aina ja suunta on ollut oikea”, tiivistää Heikki Rantalaiho yhteistyötä.

Raportoinnista selviää liikennemäärät ja tarkemmat palvelutiedot.

Yhteyshenkilö on helposti lähestyttävä

Palvelun ulkoistamiseen liittyy usein pelkoja laadun heikkenemisestä. Tiiviillä yhteistyöllä ja avoimella tietojen jaolla saadaan asiat luistamaan:

”Meillä on oma vastuuhenkilö Moment Groupilla ja kommunikointi hänen kanssaan on ollut todella sujuvaa. Moment Group on ollut kaikissa asioissa helposti lähestyttävä kumppani.

Tällä hetkellä ei tulisi mieleenkään palata takaisin entiseen järjestelmään. Olemme olleet tosi tyytyväisiä”, summaa yhteistyön sujuvuutta Heikki Rantalaiho.


Teksti on muokattu Kokemuksia.fi:n tekemästä videosta. Katso video tästä »

  • Moment Group palvelee 500 yritys- ja yhteisöasiakasta monikanavaisesti ja 24/7. Katso Case-videot ja referenssit tästä >>
  • Kysymyksiä Moment Groupin palveluista? Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä!




Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.