Ota yhteyttä

Digitalisoitumisen vaikutus asiakaspalveluun

Digitalisaation myötä voidaan hylätä sana ”asiakaspalvelu” ja alkaa puhua vain asiakaskokemuksesta. Eikä automaatio tarkoita sitä, että asiat voidaan jättää automatisaation jälkeen tekemättä – oli kyse sitten markkinoinnin tai asiakaspalvelun automatisaatiosta.

”…Aina pitäisi olla vaihtoehtona puhelin, chat tai joku muu palvelukanava. Parhaat toimijat antavat monikanavaisen asiakaskokemuksen, jossa asiakas itse valitsee ajan, paikan ja kanavan.”

Näin kertoi Asiakaspalvelukokemus.fi:n järjestämässä #Kohtaamisia17 -tapahtumassa mm. Moment Groupin hallituksen puheenjohtaja Ville Tolvanen.

Katso Ville Tolvasen 2 min videoklippi:


Tänä vuonna järjestettävässä Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018 -tapahtumassa Pia Pursiainen (Chief Experience Officer, Moment Group) avaa puheenvuorossaan mm. kuinka robotiikan avulla tuotetaan sujuvampaa asiakaspalvelua.

Samaan aikaan ja samassa paikassa myös #Kohtaamisia18. Katso koko ohjelma tästä >>

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *