fbpx

Case: IT-HelpDesk

Help Desk toteutettuna yhteistyökumppanin kanssa on kustannustehokas ratkaisu, joka parantaa asiakaskokemusta.

Tarjoamme Help Desk –palvelua asiakkaan omien järjestelmien kautta, ainoastaan puhelin- ja mahdollisesti sähköpostiliikenne kierrätetään Moment Groupin puhelinjärjestelmän läpi. Tämä madaltaa käyttöönottoon liittyviä haasteita ja kustannuksia, kun vältytään useiden järjestelmien integroimiselta.

Asiakas voi käyttöoikeuksilla rajata nähtävät asiat koskemaan vain sovittuja tehtäviä. Nämä tehtävät voivat olla yksinkertaisimmillaan työtehtävien läpikäymistä ja oikeille asiantuntijoille siirtämistä. Näin opimme mitä tehtäviä liikkuu ja voimme siirtyä ratkomaan sovitut tapaukset. Tuloksena asiantuntijoiden työkuorma helpottuu huomattavasti ja samalla meidän tietotaitomme kasvaa.

Ammattitaitoinen Help Desk -henkilökunta

Meillä on ammattitaitoinen ja aktiivinen porukka palvelemassa Service Desk –tiimissä yrityksiä, jotka ovat uskoneet meille IT Help Desk -palvelunsa. Koulutustaustamme ja tietotaitomme on kaikilla vähintään datanomin tasoinen, joukossa myös AMK-koulutettuja tietotekniikan insinöörejä.

Service Desk -palvelut ISO 27001 -luotettavuudella

Tietoturvan hallintajärjestelmä ja tietoturvapolitiikka ovat oleellinen osa niin Moment Groupin sisäistä toimintaa, asiakkaitamme kuin toimintakumppaneitamme varten. Tietoturvan hallintajärjestelmä erityisenä tavoitteena on varmistaa asiakaspalvelun toiminnan jatkuvuus ja riskien hallinta myös poikkeustilanteissa 24/7 vuoden jokaisena päivänä sekä turvata Moment Groupin  asiakkaiden tiedon turvaaminen. Lue lisää ISO 27001 -standardista, klikkaa tästä »

Help Desk Case #1 — Telewell Oy tekninen tuki

Yhteistyökumppanillemme Telewell oy:lle hoidamme asiakkaiden yhteydenotot, jotka koskevat kotimodeemien käyttöä ja niiden vikatilanteiden selvittämistä. Kotimodeemeilla tarkoitetaan esim. laajakaistalaitteita ADSL, VDSL, 3G, 4G, LTE, WIFI. . Palvelu on tehty asiakkaille käyttäjäystävälliseksi, mikä tarkoittaa sitä, että pärjää hyvin ilman tietoteknistä osaamista laitteen käyttöön ottamisessa. Me opastamme puhelimen välityksellä ja tarvittaessa otamme yhteyden Teamviewer- ohjelmistolla ja teemme tarvittavat muutokset etäyhteydellä. Telewell tarjoaa näin hyvää asiakaspalvelua, ilman, että Telewellin henkilökuntaa kuormitetaan.

Help Desk Case #2 — FuturSoft Oy

Tarjoamme FuturSoft Oy:lle asiakkaille tukipalvelun, jossa päivitämme asiakkaalle ohjelmaversiot ja autamme laite- ja verkkoympäristöön liittyvissä kysymyksissä. Asennamme ohjelmistot uusille työasemille ja opastamme tietokoneen käytössä. Asennamme varmuuskopioinnit ja siirrämme tietokannat tarvittaessa uudelle työasemalle tai palvelimelle. Työ tehdään Teamviewer-etähallintaohjelmiston avulla.

Esimerkkejä mitä voimme tehdä puolestanne

Onko teidän yrityksessänne työtehtäviä, joihin kuluu paljon aikaa ja ne voisi siirtää luotettavalle kumppanille? Kustannustehokkainta ei aina ole tehdä kaikkea itse.

  • Palvelinhälytysten läpikäyminen ja sovittujen toimenpiteiden suorittaminen vikatilanteessa
  • Verkkokauppojen toimivuuden valvonta ja vikatilanteissa sovittujen toimenpiteiden suorittaminen
  • Työasematunnusten luominen Microsoftin Ad:lla ja salasanaresetoinnit
  • Sähköpostilaatikoiden luonti Office 365 ympäristössä ja salasanaresetoinnit
  • Internetsivujen ylläpito
  • Asiakaskohtaisten ohjelmistojen käytön neuvonta
  • Ohjelmistoasennukset
  • Työpyyntöjen SLA -aikojen valvonta
  • Oheislaitteiden asennukset sekä vian selvitys
  • Mobiililaitteiden käytön neuvonta (IOS, Android, WP7 ja WP8)
  • Puhelinliittymien avaaminen

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.