fbpx

Oppisopimuksella merkonomiksi

Asiakaspalvelija äänessä | 20.02.2019

Kulutusluottojen ottaminen on nykymaailmassa suurimmalle osalle suomalaisista ihan arkipäivää. Kaikkea nykylaitteistoa tarjotaan jo kaupan kynnykseltä asti osamaksuilla ja erilaisilla...

Lue lisää

Löydä oma tapasi olla puhelinmyyjä

Asiakaspalvelija äänessä | 13.02.2019

Aloittaessani puhelinmyynnin en uskonut, että tekisin tätä työkseni vielä kolme vuotta myöhemmin. Vaatetusmerkonomin haaveet Valmistuin vaatetusmerkonomiksi keväällä 2016 ja haaveenani oli...

Lue lisää

Kuinka minusta tuli puhelinmyyjä ja vakuutusmyyjä?

Asiakaspalvelija äänessä | 06.02.2019

Elämässä ei voi aina kaikkea suunnitella etukäteen, joskus asiat vain tapahtuvat. Minusta tuli puhelinmyynnin ammattilainen ihan sattumalta, rekry-messujen kautta. Olen aina ollut...

Lue lisää

”AI OOKSÄÄ JOKU PUHELINMYYJÄ??”

Asiakaspalvelija äänessä | 23.01.2019

Monessa ulospäin soittavassa puhelinmyyntityössä kollegat ovat jo varmasti kuulleet otsikossa olevan lausahduksen oman tuttavapiirinsä keskuudesta "AI OOKSÄÄ JOKU PUHELINMYYJÄ??" Itselläni...

Lue lisää

10 kysymystä – hyvä asiakaspalvelu testissä

Asiakaspalvelija äänessä | 16.01.2019

Syyskuussa sain tiedon, että Lordilla on keikka Helsingissä 28.12.2018. Mahtava uutinen fanaattiselle Lordi-fanille! Päätin käyttää tämän tilanteen samalla hyödyksi harjoittaa myyntiä,...

Lue lisää

Tulos nousuun ruokavalion muutoksella

Asiakaspalvelija äänessä | 09.01.2019

Ollaan Valmentajan kanssa viilattu minun Cooperin tulosta nyt muutama viikko ja tulostakin on tullut. Mutta nyt mennään askel pidemmälle ja aion ruveta SYÖMÄÄN TERVEELLISESTI. Tervellisellä...

Lue lisää

4 vinkkiä parempaan tulokseen

Asiakaspalvelija äänessä | 02.01.2019

Cooperin tuloksen parantaminen on kuin myyntityö; pitää uskoa itseensä. Mutta tullakseen hyväksi vaaditaan tueksi myös osaava valmentaja. Valmentajan avulla parempia tuloksia Olen huomannut,...

Lue lisää

KuntoMoment-liikuntasetelin käyttöidea

Asiakaspalvelija äänessä | 19.12.2018

Juoksimme syksyllä tyky-päivänä Cooperin ja jokainen osallistuja sai tästä hyvästä KuntoMoment -setelin. Seteli oikeuttaa tunnin mittaiseen breikkiin kesken työpäivän, jolloin voi...

Lue lisää

Vierailevina tähtinä asiakkaan toimistolla

Asiakaspalvelija äänessä Henkilökunta | 17.12.2018

Minä ja työkaverini Anneli olemme molemmat olleet Moment Groupin ja sitä ennen Midas Touchin palveluksessa jo yli kymmenen vuotta ja melkeinpä yhtä pitkään on tehtäviimme kuulunut suuren,...

Lue lisää

Aurinkoinen arki Fuengirolassa

Asiakaspalvelija äänessä | 12.12.2018

On marraskuu. Maanantaiaamu kello 7.15 ja herätyskelloni soi. Unensekaisena suljen sen, nousen ylös ja laahustan ylös olohuoneeseen. Väsyttää ja haluaisin jäädä nukkumaan. Avaan verhot ja...

Lue lisää

Ihminen – vahvuutemme asiakaspalvelussa

Asiakaspalvelija äänessä | 05.12.2018

Piip piip, piip. Tämä soi päässäni kauemman aikaa sitten erään kiireisen työpäiväni jälkeen matkallani toimistolta kotiin. Ei, kyseessä ei ollut tuo luureissa kuuluva merkkiääni, kun...

Lue lisää

Lehtimyynti on taitolaji

Asiakaspalvelija äänessä | 28.11.2018

Meillä Moment Groupissa tehdään kymmeniä telemarkkinointikampanjoita, mutta lehtimyynti on tällä hetkellä melko vähäistä muihin kampanjoihin verrattuna. Yksi lehtikampanjoista on Valitut...

Lue lisää

Työssä ja elämässä jaksaminen

Asiakaspalvelija äänessä | 21.11.2018

Työssä jaksaminen, mitä sillä tarkoitetaan? Onko se vaan sitä, että jaksaa töissä ja muuta ei sitten jaksakaan. Vai onko se kaiken tasapainottamista? Sitä että elämän yksi elementti ei...

Lue lisää

Työhönotto Moment Groupiin

Asiakaspalvelija äänessä | 14.11.2018

Olin ollut jonkin aikaa työttömänä. Tänä aikana ehdin pohtia moneen kertaan, minkälaista työtä haluaisin tehdä. Samalla tuli mietittyä sitä, että entisen kaltaiseen työhön ja...

Lue lisää

Uutena työntekijänä Moment Groupissa

Asiakaspalvelija äänessä | 07.11.2018

"Moment Maker", nimi kuulosti hassulta, eikä oikein hahmottanut työnkuvaa sen takana. Ensimmäisenä päivänä saapuessani koulutukseen Tampereen toimipisteelle, oli vastassa...

Lue lisää