fbpx

Vierailevina tähtinä asiakkaan toimistolla

Asiakaspalvelija äänessä Henkilökunta | 17.12.2018

Minä ja työkaverini Anneli olemme molemmat olleet Moment Groupin ja sitä ennen Midas Touchin palveluksessa jo yli kymmenen vuotta ja melkeinpä yhtä pitkään on tehtäviimme kuulunut suuren,...

Lue lisää

Aurinkoinen arki Fuengirolassa

Asiakaspalvelija äänessä | 12.12.2018

On marraskuu. Maanantaiaamu kello 7.15 ja herätyskelloni soi. Unensekaisena suljen sen, nousen ylös ja laahustan ylös olohuoneeseen. Väsyttää ja haluaisin jäädä nukkumaan. Avaan verhot ja...

Lue lisää

Ihminen – vahvuutemme asiakaspalvelussa

Asiakaspalvelija äänessä | 05.12.2018

Piip piip, piip. Tämä soi päässäni kauemman aikaa sitten erään kiireisen työpäiväni jälkeen matkallani toimistolta kotiin. Ei, kyseessä ei ollut tuo luureissa kuuluva merkkiääni, kun...

Lue lisää

Lehtimyynti on taitolaji

Asiakaspalvelija äänessä | 28.11.2018

Meillä Moment Groupissa tehdään kymmeniä telemarkkinointikampanjoita, mutta lehtimyynti on tällä hetkellä melko vähäistä muihin kampanjoihin verrattuna. Yksi lehtikampanjoista on Valitut...

Lue lisää

Työssä ja elämässä jaksaminen

Asiakaspalvelija äänessä | 21.11.2018

Työssä jaksaminen, mitä sillä tarkoitetaan? Onko se vaan sitä, että jaksaa töissä ja muuta ei sitten jaksakaan. Vai onko se kaiken tasapainottamista? Sitä että elämän yksi elementti ei...

Lue lisää

Työhönotto Moment Groupiin

Asiakaspalvelija äänessä | 14.11.2018

Olin ollut jonkin aikaa työttömänä. Tänä aikana ehdin pohtia moneen kertaan, minkälaista työtä haluaisin tehdä. Samalla tuli mietittyä sitä, että entisen kaltaiseen työhön ja...

Lue lisää

Uutena työntekijänä Moment Groupissa

Asiakaspalvelija äänessä | 07.11.2018

"Moment Maker", nimi kuulosti hassulta, eikä oikein hahmottanut työnkuvaa sen takana. Ensimmäisenä päivänä saapuessani koulutukseen Tampereen toimipisteelle, oli vastassa...

Lue lisää

Aurinkoa rannikolla, kikyä ja maahanmuuttajan arkea

Asiakaspalvelija äänessä | 31.10.2018

Meitä paluumuuttajia ja muita edestakaisin Suomen ja Espanjan välillä kulkevia haahulijoita yhdistää ainakin se, että haluaisimme napsia ns. rusinat pullasta molemmista maista. Ja voin...

Lue lisää

Tykypäivänä juostiin Cooper-testi

Asiakaspalvelija äänessä | 24.10.2018

Kaikki alkoi viime blogistani, jossa kerroin omasta liikkumisestani. Heitin töissä vitsiä tyyliin: "Ensi tykypäivänä olisi siistiä mennä juokseen Cooper-testi" Esimies kuuli tämän...

Lue lisää

Moment Makerin mukana (t)yössä

Asiakaspalvelija äänessä | 17.10.2018

Monesti, kun kertoo tekevänsä asiakaspalvelua ja menevänsä yövuoroon viikonloppuna, nousee tuttujen kasvoille kummeksuvia ilmeitä ja herää kysymys: ”Mikä asiakaspalvelu on muka auki läpi...

Lue lisää

”Oletko ajatellut, että voisit olla uupunut?R...

Asiakaspalvelija äänessä | 10.10.2018

Se tuli hiipien ja hiljalleen, mutta ei varoittamatta. Se valtasi mielen ja kehon, pisti minut polvilleen. Mietin mitä kummaa tämä tuntematon on; väsymys, itkuisuus ja jokapäiväinen ahdistus ja...

Lue lisää

Vaihdossa Fuengirolan auringon alla

Asiakaspalvelija äänessä | 03.10.2018

Center Manager näytti vihreää valoa työskentelyyni Fuengirolassa. Olin tästä aina haaveillut. Meillä Moment Groupissa on mahdollista käydä tutustumassa toisen toimipisteeseen työn...

Lue lisää

Liikunnalla tulos nousuun

Asiakaspalvelija äänessä | 19.09.2018

UKK-instituutin mukaan ihanteellinen askelmäärä on 13 000 askelta, mutta jo 9000 askelta päivässä on mainio määrä terveyden kannalta (Lue lisää tästä >>). Luulin, että liikun...

Lue lisää

Tavoitteet lisäävät myyntiä

Asiakaspalvelija äänessä | 12.09.2018

Työssä voin "vain käydä" tai sitten päivittäiselle tekemiselle voi asettaa omia päämääriä. Olen pannut ihan käytännön kautta merkille, että myyntitulokset paranevat, kun asettaa...

Lue lisää

Tarina pizzerian vakiasiakkaan asiakaskokemuksesta

Asiakaspalvelija äänessä | 05.09.2018

Menen pizzeriaan joka lauantai kello 12.00 ja tilaan pizzan samasta paikasta. Paikan henkilökunta aina hymyilee ja tervehtii, aivan kuin he olisivat ODOTTANEET minua! Tässä on iso ero...

Lue lisää