fbpx

Hyviä asiakaspalvelukokemuksia – osa 1

Asiakaspalvelija äänessä | 14.08.2019

Olen puhelinmyyjä, telemarkkinoija, Moment Maker… rakkaalla lapsella on monta nimeä! Minulle myyjänä on tärkeää työssäni asiakkaalle jäävä hyvä mieli, positiivinen asiakaskokemus....

Lue lisää

Niksit sujuvaan asiakaspalveluun

Asiakaspalvelija äänessä | 07.08.2019

Moment Makerilla on päivittäin monia rooleja. Minun tehtäväni on astua eri yritysasiakkaiden saappaisiin, kun vastailen asiakasneuvojana heille tuleviin puheluihin. Tietokoneen näytöltä...

Lue lisää

Tiimin kesäjuhla – Tour de Iisalmi

Asiakaspalvelija äänessä Henkilökunta | 26.06.2019

Jo perinteiseksi muodostunutta tiimin kesäjuhlaa vietettiin perjantaina 7.6.2019. Juhlan yllä oli viikkojen ajan salaisuuden verho, jota juhlatoimikunta raotti muutama päivä ennen...

Lue lisää

Vapaaehtoistyöstä oppia asiakaspalveluun

Asiakaspalvelija äänessä Henkilökunta | 19.06.2019

Howdy! Olen Sari Mäyränpää ja aloitin pari viikkoa sitten Tampereen Moment Groupissa asiakasneuvojana – tai Moment Makerina, niin kuin täällä meitä kutsutaan. Työnkuvaani kuuluu...

Lue lisää

Mistä on suuret kaupat tehty?

Asiakaspalvelija äänessä | 12.06.2019

Mistä on suuret kaupat tehty? Mistä on suuret kaupat tehty? *** Hymystä, argumentoinnista, asiakkaan kuuntelemisesta, upgreidauksesta, upsellistä, arvokkaimman tuotteen...

Lue lisää

Päiväni Chat Moment Makerina

Asiakaspalvelija äänessä | 05.06.2019

Meillä hoidetaan asiakkaidemme chat-palvelua neljällä paikkakunnalla ja itse työskentelen Pieksämäellä Chat Spirit Leaderina. Chatista ajanvaraukset, remonttiavut ja juhlapalvelut Saavun...

Lue lisää

Työvire nousuun juoksemalla

Asiakaspalvelija äänessä | 22.05.2019

Minun on monesti tullut kirjoitettua, että pitäisi muistaa liikkua enemmän työpäivän jälkeen. Tänä vuonna en aio pelkästään liikkua vaan myös nostaa kuntoa! Veri kiertämään...

Lue lisää

Vakuutus vakuutuksen päälle?

Asiakaspalvelija äänessä | 15.05.2019

Aloittaessani aikoinaan myyntityöt vakuutusten parissa en tiennyt ennestään vakuutuksista paljoakaan. Mielikuvassani oli, että vakuutukset nyt ovat välttämätön paha, joita ei toivottavasti...

Lue lisää

Kokemus myynnillisestä asiakaspalvelusta

Asiakaspalvelija äänessä | 08.05.2019

Olen ollut kohta 6 vuotta myyntityössä. Myyntityö on sydäntä lähellä ja teen kauppaa harrastusmielessä myös vapaa-ajalla. Nyt sain tilaisuuden kokeilla kuukauden ajan työskentelyä...

Lue lisää

Työpaikan erilaiset tyypit

Asiakaspalvelija äänessä | 01.05.2019

Olen viihtynyt Moment Groupilla jo tovisen aikaa, yksitoista vuotta tuli täyteen tämän vuoden alkupuoliskolla. Aloin eräänä päivänä miettimään, että meitä mahtuu porukkaan jos...

Lue lisää

Vinkit parempaan työhyvinvointiin

Asiakaspalvelija äänessä | 24.04.2019

Sain vinkin mennä Hyvinvointi-aamupalalle, jonka järjesti Roihu-hanke ja Lähitapiola. Kysyin pomolta lupaa tulla töihin myöhemmin tämän takia ja lupa heltisi. Kyllä kannatti...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia asiakkaan Helsingin toimistol...

Asiakaspalvelija äänessä | 17.04.2019

Kävimme kolmen hengen tiimillä Helsingissä asiakkaamme luona vierailulla. Asiakkaan toimihenkilöt vierailevat usein Iisalmessa ja meillä Moment Makereilla on tilaisuus päästä...

Lue lisää

Moment Makerin kokemuksia etätyöstä

Asiakaspalvelija äänessä | 03.04.2019

 Etätyö, Telework, Distance Work, Working from Home or Out from Office – rakkaalla lapsella on monta nimeä. Kuulostaako telepaattiselta tai futuristiselta. No Worries! Ei suinkaan,...

Lue lisää

Huikean myyntikilpailun viikkoraportti

Asiakaspalvelija äänessä | 27.03.2019

Voi pojat mikä viikko! Maanantai alkoi ihan normaalisti, lähdin toisin sanoen keskittyneesti soittamaan myyntipuheluita tavalliseen tapaan. Mutta esimies yllätti hetken kuluttua ilmoittamalla,...

Lue lisää

Työssä ja työstä oppiminen

Asiakaspalvelija äänessä | 20.03.2019

Minulla on vuosien kokemus telemarkkinointityöstä. Olen hoitanut kymmeniä eri kampanjoita, joissa tuotteet vaihtelevat laidasta laitaan. Välillä varaan koeajoja luxusautoihin, toisena päivänä...

Lue lisää