fbpx

Yepzonin kokemuksia Moment Groupista

Case-esimerkit | 01.10.2018

Yepzon tarjoaa valmiita kokonaispalveluita sekä kuluttajille että yrityksille. Palveluihin kuuluvat myös laitteet, jotka ovat kotimaisen kehitystyön tulosta. Tuotevalikoimaan kuuluu sekä...

Lue lisää

Jaguar Finlandin kokemuksia Moment Groupista

Case-esimerkit | 28.08.2018

"Moment Groupin toiminta on näkemykseni mukaan erittäin mutkatonta ja ystävällistä. Heidän kanssaan on helppo toimia."  Näin kertoo kokemuksistaan Moment Groupin kanssa Jaguar...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia taksipalvelussa 24/7

Case-esimerkit | 13.06.2018

Keski-Suomen Aluetaksi Oy:n ja Moment Groupin yhteistyö alkoi keväällä 2016. Aluetaksilla oli tarve löytää yhteistyökumppani, joka palvelee Keski-Suomen Aluetaksin omien työntekijöiden...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Pizza-online.fi -palvelussa

Case-esimerkit | 11.05.2018

Pizza-online.fi on kahden innovatiivisen nuoren kädenjälki, jonka tarina alkaa vuodesta 2007. Nämä herrasmiehet päättivät helpottaa pikaruoan tilaamista radikaalisti....

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia chatissa – Case Sievitalo

Case-esimerkit | 13.04.2018

Kumppanimme Sievitalo Oy on muuttovalmiiden omakotitalojen, Täydenpalvelun asunto-osakeyhtiöiden sekä hoivakotitilojen rakentaja. Sievitalolle on tärkeää rakentamisen ja asiakaspalvelun laatu....

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Tiivin chat-palvelussa

Case-esimerkit | 10.02.2018

Tiivi on Suomen tunnetuin ikkuna- ja ovivalmistaja. Tiivi on osa Inwidoa, joka on Euroopan suurin ikkunoiden toimittaja ja johtava ovien toimittaja. Inwidossa on yli 200 vuoden kokemus ikkunoista...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Mylab Oy:n asiakastuessa

Case-esimerkit | 29.09.2017

Kotimainen Mylab Oy on terveydenhuollon ja kliinisten laboratorioiden tietotekniikan asiantuntija ja laboratoriokeskusten tietojärjestelmäkumppani. Asiakkailta tulevista yhteydenotoista valtaosa...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Fimlab Laboratoriot Oy:n ajan...

Case-esimerkit | 28.08.2017

Kun varaat ajan laboratorioon, tuletko ajatelleeksi, että puhelu saattaakin mennä Contact Centeriin? Ei asiaa kuuluisikaan miettiä – tärkeintä on, että ajanvarauksen saa hoidettua...

Lue lisää

CASE AIG: täsmävakuutuksia etämyyntinä

Case-esimerkit | 03.07.2017

AIG on yksi maailman johtavista vahinkovakuutuskonserneista, joka palvelee asiakkaita yli 130 maassa, ja jonka palveluksessa on noin 40 000 työntekijää ympäri maailmaa. Suomessa AIG:n...

Lue lisää

Sujuvaa ja lähes näkymätöntä yhteistyötä

Case-esimerkit | 03.07.2017

Solteq on digitaalisen asiakaskohtaamisen asiantuntijayritys. Yhteistyössä Moment Groupin kanssa yritys tarjoaa asiakkailleen 24 tuntia vuorokaudessa toimivan palvelinkeskuksen. Normaalien...

Lue lisää

Asiakaspalvelusta rakennetaan yhdessä pysyvää kilpai...

Case-esimerkit | 12.06.2017

Huutokaupat.com on Suomen suurin verkkohuutokauppapalvelu, joka kerää kuukausittain lähes 2,5 miljoonaa kävijää. Yksi yrityksen vahvoista kilpailueduista on sen asiakaspalvelu, josta vastaa...

Lue lisää

Palo paneutua asiakkaan tarpeeseen

Case-esimerkit | 01.06.2017

Kauppahalli24 on verkkoruokakauppa, jonka chat-asiakaspalvelussa käy melkoinen vilske. Toimistoaikana yritys hoitaa itse asiakaspalvelunsa, mutta illalla puikkoihin hyppää Moment Group....

Lue lisää

Case: IT-HelpDesk

Case-esimerkit | 11.01.2017

Help Desk toteutettuna yhteistyökumppanin kanssa on kustannustehokas ratkaisu, joka parantaa asiakaskokemusta. Tarjoamme Help Desk –palvelua asiakkaan omien järjestelmien kautta, ainoastaan...

Lue lisää

Case Kauppahalli24.fi

Case-esimerkit | 12.12.2016

Kauppahalli24.fi on ruokakauppa verkossa ja se on perustettu kuluttajien arkea helpottamaan. Tilaamalla ruokaostokset suoraan verkosta säästää sekä aikaa että vaivaa. Yritys panostaa ruoan...

Lue lisää