fbpx

Älykäs Chat on verkkosivujen tulosyksikkö

Ajankohtaista Asiantuntijat | 23.04.2019

Chat-palvelu on lyhyehkön olemassaolonsa aikana kehittynyt yhteystietojen keräysboksista nykypäivän chatbotiksi, älykkääksi ja kehittyväksi robotiksi. Käyttäjäystävällisyys on koko ajan...

Lue lisää

Tietoturvasertifiointi Moment Groupissa

Ajankohtaista Asiantuntijat | 04.04.2019

ISO 27001 komeilee nyt ISO 9001 -sertifikaatin rinnalla. Olen kyllä todella ylpeä meidän koko tiimistä, joka mahdollisti tämän! Pitkään laatusertifiointi on toiminut johtamisen välineenä...

Lue lisää

Tietoturvan sertifiointi ISO 27001 -standardin mukaises...

Ajankohtaista Asiantuntijat | 02.04.2019

Muutama vuosi siinä meni pientä valmistelua tehdessä ja lopulta noin puolen vuoden tiukka loppupuristus toi sertifikaatin seinälle. Sertifikaatti on päivätty 1.4.2019, mutta aprillipilasta ei...

Lue lisää

Asiakaspalvelun aakkoset

Ajankohtaista | 28.03.2019

Millaista on tehdä työtä Profit Centerissä? Mistä onnistuneet ja tulokselliset kohtaamiset syntyvät? Mitkä ovat asiakaspalvelun aakkoset? Joka torstai uusi asiakaspalvelun aakkonen...

Lue lisää

Laadukasta puhelinmyyntiä ihmiseltä ihmiselle

Ajankohtaista Henkilökunta | 19.03.2019

Onneksi olkoon Eeva Malmberg! Kansainvälinen vakuutusyhtiö, jonka nimissä teet telemarkkinointia, on palkinnut sinut laadukkaasta työstä. Kerrotko mistä tässä on kyse? ”Tehtäväni on...

Lue lisää

Rekrytori Ratinan kauppakeskuksessa

Ajankohtaista | 01.02.2019

Onko työpaikka haussa? Tule tutustumaan meihin Ratinan kauppakeskuksessa järjestettävään Rekrytori-tapahtumaan. Löydät meidät ykköskerroksesta, osastolta numero 5. Avoimia työpaikkoja...

Lue lisää

Taustatyö, jälkityö, Back Office

Ajankohtaista Asiantuntijat | 29.01.2019

Asiakaspalvelukeskuksessa hoituvat akuutit työt, kuten puhelut ja chatit, mutta on lisäksi paljon tehtäviä, joita voidaan tehdä akuuttien kontaktien hoidon lisäksi. Meillä on tarjolla...

Lue lisää

REKRY IN 2019 REKRY- JA KOULUTUSMESSUT Pieksämäellä

Ajankohtaista | 21.01.2019

Oletko vailla työpaikkaa? Asutko Pieksämäellä tai lähistöllä? Hienoa! Tule tervehtimään meitä ja nappaa samalla itsellesi työpaikka luotettavan ja reilun työnantajan...

Lue lisää

Some-tiimin esittely!

Ajankohtaista | 18.01.2019

Moment Group valloittaa sosiaalisen median uudella tiimillään, jossa on mukana niin myyjää kuin asiakaspalvelijaa. Monenlaista näkökulmaa ja historiaa on siis luvassa! Somettajat neljältä...

Lue lisää

10 vuotta yhteistä taivalta

Ajankohtaista Henkilökunta | 04.12.2018

Perjantaina 30.11.2018 vietettiin Iisalmessa pikkujoulujen lisäksi centterin 10-vuotisjuhlia. Lue lisää historiasta klikkaamalla tästä » Juhlatunnelmassa oli mukana Iisalmen henkilöstön...

Lue lisää

”Kivointa oli, kun pääsi näkemään iskän työske...

Ajankohtaista Henkilökunta | 29.11.2018

Perjantaina 23.11.2018 vietettiin Lapsi mukaan töihin -päivää ja meillä Moment Groupin Tampereen toimistolla kävi vierailemassa työntekijämme Tommin 11-vuotias poika Sebastian. Mutta mistä...

Lue lisää

Onnea Janne, Heini, Tiina ja Annika!

Ajankohtaista | 16.11.2018

Tänään päästiin Tampereen toimistolla juomaan kakkukahvit neljän pitkäaikaisen työntekijän kukitustilaisuudessa. Onnea 10 vuodesta "talossa" Jannelle, Heinille ja Tiinalle! Lisäksi...

Lue lisää

Asiakkaiden palvelu vai asiakaspalvelu?

Ajankohtaista Asiantuntijat | 13.11.2018

Ville Tolvanen pohtii asiakaspalvelun roolia. Onko se edelleen pelkkä kuluerä? Voisiko asiakaspalvelu tuottaa rahaa? Lue Moment Groupin hallituksen puheenjohtajanakin työskentelevän V:n...

Lue lisää

Kielivalikoima pompsahti – natiiviosaajat viidell...

Ajankohtaista | 25.10.2018

Positiivisia uutisia! Tähän asti olemme pystyneet palvelemaan asiakkaitamme suomen lisäksi englanniksi ja myös ruotsinkieli on löytynyt palvelurepertuaarista. Tämä kielitarjooma on...

Lue lisää

Millaista on työ digitaalisessa asiakaspalvelussa?

Ajankohtaista | 18.10.2018

Millaista on tehdä työtä asiakaspalvelussa, jossa ei olla asiakkaan kanssa kasvotusten vaan ihmisten välissä on esimerkiksi puhelin tai chat? Aihetta puitiin Asiakaspalveluviikolla...

Lue lisää