fbpx

Savolaaset lontit piäkirkolla

Ajankohtaista | 30.10.2019

Syyskuisena torstaepäevänä meellä oelj ilo lähtee tutustummaan yhteestyökumppanniimme ja nähä immeeset ihan livenä sekä heijän toemtilat. Kaekille meelle matka yhteestyökumppanin luo oelj...

Lue lisää

Asiakaskokemus – tekniikka- vai empatia -asia?

Ajankohtaista Asiantuntijat | 17.10.2019

Mistä asioista sinun mielestäsi poikkeuksellisen hyvä asiakaskokemus rakentuu? Tätä asiaa lähti asiakas- ja työyhteisökokemuksen kehittämiseen erikoistunut  ArtSense Oy selvittämään...

Lue lisää

Asiakaspalveluviikko 2019

Ajankohtaista | 04.10.2019

Timanttinen asiakaspalvelu on kilpailuvaltti. Asiakaspalveluviikon ideana on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle  ja tarjota mahdollisuus kiittää...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 6 | Tommi Rytkönen

Ajankohtaista | 04.10.2019

Halutaanko asiakasta oikeasti palvella vai onko puhe pelkkää jargoniaa? Mikä tekee kohtaamisesta tuloksellisen? Onko asiointikanavalla merkitystä ja jos, niin mikä merkitys eri palvelukanavilla...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 5 | Immo Salonen

Ajankohtaista | 26.09.2019

Mistä tulokselliset kohtaamiset syntyvät? Tätä asiaa pohtivat ohjelmasarjassa suomalaiset vaikuttajat ja asiantuntijat, jokainen omasta lähtökohdastaan. Haastateltavina on aiemmissa jaksoissa...

Lue lisää

Kiitos Rekrytorilla käyneille!

Ajankohtaista | 20.09.2019

Olipas taas mukava kohdata työnhakijoita Rekrytorilla! Meidän ständillä kävi aikamoinen kuhina ja "täällä osastollahan on iloinen naurun remakkaa" -palaute jäi yhtenä kivana muistona...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 4 | Pia Pursiainen

Ajankohtaista | 19.09.2019

Joka torstai uusi haastateltava ja näkökulma asiakaslähtöisyydestä, asiakaskokemuksesta ja asiakaspalvelusta. Ville Tolvanen haastattelee kiinnostavia vaikuttajia ohjelmasarjassa Tuloksellisia...

Lue lisää

Rekrytori Tampereen Koskikeskuksessa 18.9.

Ajankohtaista | 13.09.2019

Onko työpaikka haussa? Tule Koskikeskuksen kauppakeskuksessa järjestettävään Rekrytori-tapahtumaan. Löydät meidät pohjakerroksesta, osastolta numero 26. Avoimet työpaikat;...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 3 | Aarne Töllinen

Ajankohtaista | 12.09.2019

Ville Tolvanen haastattelee kiinnostavia vaikuttajia asiakaslähtöisyydestä, asiakaskokemuksesta ja asiakaspalvelusta ohjelmasarjassa Tuloksellisia kohtaamisia. Joka torstai uusi haastateltava ja...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 2 | Aino-Maija Mäkiko...

Ajankohtaista | 05.09.2019

Tuloksellisia kohtaamisia -ohjelmassa keskustellaan asiakaspalvelun tuottamisesta, asiakaskohtaamisista ja asiakastapaamisista. Uusi haastateltava ja uusi näkökulma verkossa – joka...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia -jakso 1 | Milla Koivuluoma, ...

Ajankohtaista | 29.08.2019

Tänään tärähtää käyntiin uusi ohjelmasarja Tuloksellisia kohtaamisia! Tuloksellisia kohtaamisia -ohjelmasarjassa puhutaan asiakaskohtaamisista, asiakastapaamisista ja asiakaspalvelun...

Lue lisää

Asiakastyytyväisyyskysely 2019

Ajankohtaista | 29.08.2019

Touko-kesäkuussa toteutimme vuosittaisen asiakastyytyväisyystutkimuksen Moment Groupin asiakkaille. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millä tasolla asiakastyytyväisyytemme on...

Lue lisää

Hauska tutustua – Anu

Ajankohtaista Henkilökunta | 27.08.2019

Millaisia ihmisiä on tuloksellisten kohtaamisten takana? Keitä momenttilaiset ovat? Tämän viikon Hauska tutustua -esiteltävä tulee Fuengirolan studiosta. Syväanalyysi (!), olkaa...

Lue lisää

Tulossa: Tuloksellisia kohtaamisia -ohjelma

Ajankohtaista | 13.08.2019

Tulossa uusi ohjelmasarja, jossa suomalaiset yritysjohtajat, asiantuntijat, näkijät ja tekijät pohtivat asioinnin, asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen synnyttämistä digiaikana. Vieraita...

Lue lisää

Takaisinsoittopalvelua, kiitos.

Ajankohtaista Asiantuntijat | 27.06.2019

Otteita todellisesta elämästä. Kävin pari viikkoa sitten palauttamassa rikki menneen, laadukkaan kotimaisen puutarhahärpäkkeen rautakauppaan, josta sen olen vuosi tai pari sitten ostanut....

Lue lisää