fbpx

Onnea Janne, Heini, Tiina ja Annika!

Ajankohtaista | 16.11.2018

Tänään päästiin Tampereen toimistolla juomaan kakkukahvit neljän pitkäaikaisen työntekijän kukitustilaisuudessa. Onnea 10 vuodesta "talossa" Jannelle, Heinille ja Tiinalle! Lisäksi...

Lue lisää

Asiakkaiden palvelu vai asiakaspalvelu?

Ajankohtaista Asiantuntijat | 13.11.2018

Ville Tolvanen pohtii asiakaspalvelun roolia. Onko se edelleen pelkkä kuluerä? Voisiko asiakaspalvelu tuottaa rahaa? Lue Moment Groupin hallituksen puheenjohtajanakin työskentelevän V:n...

Lue lisää

Kielivalikoima pompsahti – natiiviosaajat viidell...

Ajankohtaista | 25.10.2018

Positiivisia uutisia! Tähän asti olemme pystyneet palvelemaan asiakkaitamme suomen lisäksi englanniksi ja myös ruotsinkieli on löytynyt palvelurepertuaarista. Tämä kielitarjooma on...

Lue lisää

Millaista on työ digitaalisessa asiakaspalvelussa?

Ajankohtaista | 18.10.2018

Millaista on tehdä työtä asiakaspalvelussa, jossa ei olla asiakkaan kanssa kasvotusten vaan ihmisten välissä on esimerkiksi puhelin tai chat? Aihetta puitiin Asiakaspalveluviikolla...

Lue lisää

Työ digitaalisessa asiakaspalvelussa -webinaari 5.10.

Ajankohtaista | 25.09.2018

Millaista on työskennellä monikanavaisessa asiakaspalveluympäristössä, jossa työkaveri saattaa istua jopa tuhansien kilometrien päässä? Työ Moment Makerina, asiakasneuvojana, on...

Lue lisää

Kiitos Rekrytori-Koulutori -kävijöille

Ajankohtaista | 24.09.2018

Keskiviikkona 18.9.2018 saimme tavata ison joukon työnhakijoita Tampereen Kauppakeskus Ratinassa. Rekrytori-Koulutori tapahtuma järjestettiin ensimmäistä kertaa upouudessa kauppakeskuksessa ja...

Lue lisää

Suomen paras tulee Tampereelta

Ajankohtaista | 14.09.2018

Fanfaareja ja serpentiinejä! Moment Groupin Tampereen yksikön myyntitiimi löi pöytään sellaisen tuloksen, että muilla ei ollut mitään jakoa. Upea myyntitulos: 70 % yli tavoitteen Moment...

Lue lisää

Tarjolla arvontaa ja työtä Ratinan Rekrytorilla 19.9.

Ajankohtaista | 14.09.2018

Onko työpaikka haussa? Tule tutustumaan meihin Ratinan kauppakeskuksessa järjestettävään Rekrytori-tapahtumaan. Löydät meidät ykköskerroksesta ständiltä numero 13. Katso...

Lue lisää

Iisalmen ”centteri” täydet 10 vuotta

Ajankohtaista | 31.08.2018

Kymmenen vuotta sitten vietettiin Iisalmen toimipisteen avajaisia. Tuolloin vielä nimellä Midas Touch toiminut ”yhteyskeskuspalveluja tarjoava yritys” sai juhlavaan tilaisuuteen puhujaksi...

Lue lisää

Tervetuloa tutustumaan Tampereen toimistoon to 6.9.

Ajankohtaista | 30.08.2018

Hei! Millainen mielikuva sinulla on puhelinmyynnistä? Entä millaista on työ chatissa? Miten varataan laboratorioaika tai hommataan Jaguarille ns. kuumia liidejä? Avoimet ovet to 6.9. klo...

Lue lisää

Asiakastyytyväisyystutkimus 2018

Ajankohtaista | 29.08.2018

Touko-kesäkuussa toteutimme asiakkaillemme vuosittaisen asiakastyytyväisyystutkimuksen toista kertaa Moment Groupin historiassa. Tänä vuonna halusimme uudistaa kyselyä, jotta saisimme...

Lue lisää

Laadukasta asiakaspalvelua Fuengirolassa jo 10 vuotta

Ajankohtaista | 23.08.2018

Kymmen vuotta on pitkä aika – vai onko? Vuonna 2008 Martti Ahtisaari pokkasi Nobelin rauhanpalkinnon ja Sofi Oksanen Finlandian Puhdistus-romaanillaan. Janne Ahonen voitti ennätyksellisen...

Lue lisää

Vastuullinen telemarkkinointifirma: Työntekijät pysyv...

Ajankohtaista | 15.05.2018

Palvelualojen ammattiliitto PAM nostaa verkkosivuillaan Moment Groupin esiin vastuullisena firmana muuten niin villillä telemarkkinointialalla: "Asiakaspalvelu- ja telemarkkinointiala tunnetaan...

Lue lisää

Hyvä yhteishenki ja esimiestyö – ilo tehdä ty...

Ajankohtaista | 14.05.2018

Moment Spirit, Moment Groupin hyvä henki, on meille tärkeää. Hyvä spiritti syntyy käytännön tekojen kautta, aidosti läsnä olemalla ja kuuntelemalla. Vinkit hyvään yhteishenkeen Keräsin...

Lue lisää

Rouva Munkki ja Herra Hillo

Ajankohtaista | 30.04.2018

Arki asiakaspalvelussako muka tylsää? Kaikkea muuta! Vapun kunniaksi muutama Moment Groupin asiakaspalvelussa sattunut Tuloksellinen kohtaaminen. Tuloksen laadun arvioiminen jääköön lukijan...

Lue lisää