fbpx

Soittopyyntökeskuksesta ratkaisukykyiseksi Profit Cent...

Asiantuntijat | 13.06.2019

Törmään edelleen ”kentällä” mielikuvaan, että Contact Center tai Call Center kykenee toimimaan vain soittopyynnön vastaanottajana ja puheluiden välittäjänä. Nämäkin toki jaloja...

Lue lisää

Myynnillinen asiakaspalvelu ruotsin kielellä

Ajankohtaista Asiantuntijat | 06.06.2019

Hyvä asiakaspalvelukokemus syntyy, kun palvelu on vaivatonta ja nopeaa ja se on saatavissa kanavariippumattomasti ja kellonaikaan katsomatta. Vaivattomuus pitää sisällään myös sen, että...

Lue lisää

Avoimuus kokonaisulkoistuksessa

Asiantuntijat | 23.05.2019

Tuskin kukaan aavisti keväällä 2003, millaista historiaa kirjoitettiin, kun Moment Groupin edeltäjän lapinlahtelaisen Midas Touchin järjestyksessään toinen liikesopimus...

Lue lisää

Asiakaskokemus johtoryhmän asiaksi

Asiantuntijat | 16.05.2019

Miten teillä asiakaskohtaamiset näkyvät strategiassa ja siitä sanotetussa toimintasuunnitelmassa? “Asiakas on keskiössä”. “Asiakaspalveluumme panostetaan”. “Asiakaskokemus on meille...

Lue lisää

Älykäs Chat on verkkosivujen tulosyksikkö

Ajankohtaista Asiantuntijat | 23.04.2019

Chat-palvelu on lyhyehkön olemassaolonsa aikana kehittynyt yhteystietojen keräysboksista nykypäivän chatbotiksi, älykkääksi ja kehittyväksi robotiksi. Käyttäjäystävällisyys on koko ajan...

Lue lisää

Ulkoistetun palvelun brändin mukainen laatu

Asiantuntijat | 18.04.2019

Asiakaskeskeisyys on helppo sana mutta vaikea laji. Halu parantaa palveluita, yhteistyötä ja asiakasymmärrystä on kova, mutta onkin kokonaan toinen asia, miten asiakaskeskeisyys todella näkyy...

Lue lisää

Tietoturvasertifiointi Moment Groupissa

Ajankohtaista Asiantuntijat | 04.04.2019

ISO 27001 komeilee nyt ISO 9001 -sertifikaatin rinnalla. Olen kyllä todella ylpeä meidän koko tiimistä, joka mahdollisti tämän! Pitkään laatusertifiointi on toiminut johtamisen välineenä...

Lue lisää

Tietoturvan sertifiointi ISO 27001 -standardin mukaises...

Ajankohtaista Asiantuntijat | 02.04.2019

Muutama vuosi siinä meni pientä valmistelua tehdessä ja lopulta noin puolen vuoden tiukka loppupuristus toi sertifikaatin seinälle. Sertifikaatti on päivätty 1.4.2019, mutta aprillipilasta ei...

Lue lisää

Miksi asiakasta pompotellaan?

Asiantuntijat | 22.03.2019

Oletko joutunut tilanteeseen, jossa asiakaspalveluun soittaessasi tunnet olevasi kumipallo? Puhelua pompautellaan henkilöltä toiselle eikä mistään tunnu löytyvän sitä tyyppiä, joka osaisi...

Lue lisää

Solubiologista Profit Center -ammattilaiseksi

Asiantuntijat Henkilökunta | 21.03.2019

Olen Heidi ja työskentelen Moment Groupin Tampereen yksikössä Value Managerina. Minun elämässäni on tapahtunut jänniä muutoksia viime vuosina. Jos olisin julkkis, niin lööpit...

Lue lisää

Asiakaspalvelun ulkoistaminen, tavoitteet ja yrityskult...

Asiantuntijat | 14.03.2019

Asiakaspalvelun ulkoistaminen on yritykselle merkittävä valinta. Miten tätä isoa kokonaisuutta, dataa, detaljeja, toimialaymmärrystä ja myös sitä hiljaista tietoa saadaan siirrettyä...

Lue lisää

Pardon, mutta missä on Helsingin vanha kaupunki?

Asiantuntijat | 12.03.2019

Tämän kysymyksen esitti minulle ranskalaisen kumppaniyrityksemme toimitusjohtaja, kun olimme sopineet yhteistyön aloituksesta ja siirtyneet kevyempiin aiheisiin. Yhteistyössä tuotamme heidän...

Lue lisää

Service Desk tukee myös hoitajia

Asiantuntijat | 07.03.2019

Pieksämäellä on asiantunteva SD-tiimi (Service Desk), joka tarjoaa tietoturvallisia palveluita 24/7. Kymmenet eri alan asiakkuudet hoituvat pitkällä kokemuksella ja palvelun sisältö...

Lue lisää

Mistä voittava joukkue koostuu?

Asiantuntijat | 28.02.2019

Viime aikoina varmasti suurin osa otsikoista on koskenut vasta edesmennyttä mäkisankari Matti Nykästä. Hänen teot ja menestys hakevat vertaansa suomalaisesta talviurheiluhistoriasta ja...

Lue lisää

Tietoturvallisuus ja tehokkuus

Asiantuntijat | 07.02.2019

Edellisessä postauksessa pohdin sitä, että tietoturvallisuus ei voi olla vain IT-osaston asia, vaan se on tärkeä osa johtamista ja johtamisen työkaluja. Onko kaikki valmista, kun on saatu...

Lue lisää