fbpx

Tietoturvallisuus osana organisaation johtamisjärjeste...

Asiantuntijat | 13.12.2018

"Onko järkeä lähteä sotkemaan tietoturvallisuutta osaksi johtamista ja johtamisjärjestelmää? Kyllä sen IT-osasto hoitaa!"Entä jos saman asian kysyykin:Kuuluuko organisaation johtamiseen...

Lue lisää

Yöajan asiakaspalvelu tarpeeton

Asiantuntijat | 06.12.2018

Eikö teillä tarvita yöaikaan asiakaspalvelua? Minulla on ihan erilaiset kokemukset asiasta. Meillä Moment Groupissa yöaikaan on hereillä niin Pieksämäen kuin Tampereenkin yölliset...

Lue lisää

Hyvän haltuunoton viisi osa-aluetta

Asiantuntijat | 22.11.2018

Meillä Moment Groupissa on ollut ilo olla tekemässä mittavankin kokoisia ulkoistuksen haltuun- ja käyttöönottoja. Tahtotilamme on selkeä: suhtaudumme jokaiseen haltuunottoon vakavuudella ja...

Lue lisää

Asiakkaiden palvelu vai asiakaspalvelu?

Ajankohtaista Asiantuntijat | 13.11.2018

Ville Tolvanen pohtii asiakaspalvelun roolia. Onko se edelleen pelkkä kuluerä? Voisiko asiakaspalvelu tuottaa rahaa? Lue Moment Groupin hallituksen puheenjohtajanakin työskentelevän V:n...

Lue lisää

Työhyvinvoinnin aakkoset

Asiantuntijat | 25.10.2018

Työhyvinvointi on laaja ja monisyinen kokonaisuus, joka rakentuu mm. riittävästä osaamisesta, turvallisesta työympäristöstä, sopivasta kuormituksesta ja palautumisesta, toimivasta...

Lue lisää

Voiko asiakkaalle sanoa ”ei kiitos”?

Asiantuntijat | 18.10.2018

Olen muutaman kerran joutunut pohtimaan, onko asiakkaamme liiketoiminta arvojemme mukaista. Tämä on haastava hetki, koska asiakkuudelle ei todellakaan ole helppoa todeta ”ei...

Lue lisää

Miten työnantaja ja esimies voivat tunnistaa työuupum...

Asiantuntijat | 10.10.2018

Työuupumus on pitkittyneen työstressin seurauksena kehittyvä häiriötila, jota luonnehtii uupumusasteinen väsymys, kyynistynyt asenne työtä kohtaan ja heikentynyt ammatillinen...

Lue lisää

Asiakaspalvelun mittarit: aktiiviaika ja tehokkuus

Asiantuntijat | 04.10.2018

Kirjoitin aiemmin kahdesta asiakaspalvelun tunnusluvusta, vastausprosentista ja palvelutasosta. Lue teksti tästä >> Vastausprosentti ja palvelutaso ovat mittareita, jotka saadaan helposti...

Lue lisää

Contact Centerit usealla eri paikkakunnalla – hyv...

Asiantuntijat | 27.09.2018

Moment Groupin organisaatio toimii viidellä paikkakunnalla; neljä contact centeriämme Tampereella, Iisalmessa, Pieksämäellä ja Fuengirolassa. Näiden lisäksi myyntikonttorimme sijaitsee...

Lue lisää

Voiko asiakaspalvelua ulkoistaa?

Asiantuntijat | 20.09.2018

Tottakai asiakaspalvelun voi ulkoistaa, mutta onko siinä järkeä? Säästääkö siinä euroja, mutta vastaavasti asiakaskokemus laskee? "Yksinkertaisesti meidän core-tekemistä ei osata hoitaa...

Lue lisää

Onko vastausprosentti sama kuin palvelutaso? 

Asiantuntijat | 13.09.2018

Ammattikielellä vastausprosentti ja palvelutaso ovat tuttuja termejä jokaiselle asiakaspalvelun äärellä työskentelevälle. Mutta ovatko termit oikeasti itsestään selvyyksiä, vaikka niistä...

Lue lisää

Chat-palaute auttaa palvelumuotoilussa

Asiantuntijat | 23.08.2018

Käyttöönottopalaverissa suunnitellaan aina asiakkaan kanssa uudelle chat-palvelulle selkeät tavoitteet ja mittarit. Tavoitteet ovat alkuvaiheessa yleensä myynnillisiä liittyvät...

Lue lisää

Value Managerin tehtävä on tuottaa lisäarvoa molemmi...

Asiantuntijat | 16.08.2018

Jotta osataan vaikuttaa oikeisiin asioihin asiakassuhteen aikana, on tunnistettava asiakkaan arvontuotantoa lisäävät tekijät. Niitä voidaan analysoida kolmella eri tasolla: ...

Lue lisää

ROM:mia Iisalmesta

Asiantuntijat | 19.07.2018

ROM:mia – ja nyt ei puhuta mistään nestemäisestä vaikka Luuniemeltä, Olvin kuppeelta tarinaa kirjoitellaan. Monen tekemisen analysointi on tärkeää, voitaisiin puhua niin sanotusta...

Lue lisää

Henkilöstö on yrityksen tärkein voimavara

Asiantuntijat | 12.07.2018

Henkilöstö on yrityksen tärkein voimavara ja siitä tulee pitää huolta. Ilman sitoutunutta ja motivoitunutta henkilöstöä on hankala tehdä kasvua ja tulosta. Työssäjaksamiseen ja...

Lue lisää