fbpx

Ulkoistetun palvelun brändin mukainen laatu

Asiantuntijat | 18.04.2019

Asiakaskeskeisyys on helppo sana mutta vaikea laji. Halu parantaa palveluita, yhteistyötä ja asiakasymmärrystä on kova, mutta onkin kokonaan toinen asia, miten asiakaskeskeisyys todella näkyy...

Lue lisää

Tietoturvasertifiointi Moment Groupissa

Ajankohtaista Asiantuntijat | 04.04.2019

ISO 27001 komeilee nyt ISO 9001 -sertifikaatin rinnalla. Olen kyllä todella ylpeä meidän koko tiimistä, joka mahdollisti tämän! Pitkään laatusertifiointi on toiminut johtamisen välineenä...

Lue lisää

Tietoturvan sertifiointi ISO 27001 -standardin mukaises...

Ajankohtaista Asiantuntijat | 02.04.2019

Muutama vuosi siinä meni pientä valmistelua tehdessä ja lopulta noin puolen vuoden tiukka loppupuristus toi sertifikaatin seinälle. Sertifikaatti on päivätty 1.4.2019, mutta aprillipilasta ei...

Lue lisää

Miksi asiakasta pompotellaan?

Asiantuntijat | 22.03.2019

Oletko joutunut tilanteeseen, jossa asiakaspalveluun soittaessasi tunnet olevasi kumipallo? Puhelua pompautellaan henkilöltä toiselle eikä mistään tunnu löytyvän sitä tyyppiä, joka osaisi...

Lue lisää

Solubiologista Profit Center -ammattilaiseksi

Asiantuntijat | 21.03.2019

Olen Heidi ja työskentelen Moment Groupin Tampereen yksikössä Value Managerina. Minun elämässäni on tapahtunut jänniä muutoksia viime vuosina. Jos olisin julkkis, niin lööpit...

Lue lisää

Asiakaspalvelun ulkoistaminen, tavoitteet ja yrityskult...

Asiantuntijat | 14.03.2019

Asiakaspalvelun ulkoistaminen on yritykselle merkittävä valinta. Miten tätä isoa kokonaisuutta, dataa, detaljeja, toimialaymmärrystä ja myös sitä hiljaista tietoa saadaan siirrettyä...

Lue lisää

Pardon, mutta missä on Helsingin vanha kaupunki?

Asiantuntijat | 12.03.2019

Tämän kysymyksen esitti minulle ranskalaisen kumppaniyrityksemme toimitusjohtaja, kun olimme sopineet yhteistyön aloituksesta ja siirtyneet kevyempiin aiheisiin. Yhteistyössä tuotamme heidän...

Lue lisää

Service Desk tukee myös hoitajia

Asiantuntijat | 07.03.2019

Pieksämäellä on asiantunteva SD-tiimi (Service Desk), joka tarjoaa tietoturvallisia palveluita 24/7. Kymmenet eri alan asiakkuudet hoituvat pitkällä kokemuksella ja palvelun sisältö...

Lue lisää

Mistä voittava joukkue koostuu?

Asiantuntijat | 28.02.2019

Viime aikoina varmasti suurin osa otsikoista on koskenut vasta edesmennyttä mäkisankari Matti Nykästä. Hänen teot ja menestys hakevat vertaansa suomalaisesta talviurheiluhistoriasta ja...

Lue lisää

Tietoturvallisuus ja tehokkuus

Asiantuntijat | 07.02.2019

Edellisessä postauksessa pohdin sitä, että tietoturvallisuus ei voi olla vain IT-osaston asia, vaan se on tärkeä osa johtamista ja johtamisen työkaluja. Onko kaikki valmista, kun on saatu...

Lue lisää

Taustatyö, jälkityö, Back Office

Ajankohtaista Asiantuntijat | 29.01.2019

Asiakaspalvelukeskuksessa hoituvat akuutit työt, kuten puhelut ja chatit, mutta on lisäksi paljon tehtäviä, joita voidaan tehdä akuuttien kontaktien hoidon lisäksi. Meillä on tarjolla...

Lue lisää

Lupasimme kumppanille lisää myyntiä – miten k...

Asiantuntijat | 20.12.2018

Muutama vuosi sitten kerroin organisaatiolle haluavani asiakkaaksi erään ison suomalaisen kuluttajabrändin. Se oli haaste ja tietynlainen haave, jonka sanoin ääneen. Tarvittiin sekä onnistunutt...

Lue lisää

Tietoturvallisuus osana organisaation johtamisjärjeste...

Asiantuntijat | 13.12.2018

"Onko järkeä lähteä sotkemaan tietoturvallisuutta osaksi johtamista ja johtamisjärjestelmää? Kyllä sen IT-osasto hoitaa!" Entä jos saman asian kysyykin: Kuuluuko organisaation...

Lue lisää

Yöajan asiakaspalvelu tarpeeton

Asiantuntijat | 06.12.2018

Eikö teillä tarvita yöaikaan asiakaspalvelua? Minulla on ihan erilaiset kokemukset asiasta. Meillä Moment Groupissa yöaikaan on hereillä niin Pieksämäen kuin Tampereenkin yölliset...

Lue lisää

Hyvän haltuunoton viisi osa-aluetta

Asiantuntijat | 22.11.2018

Meillä Moment Groupissa on ollut ilo olla tekemässä mittavankin kokoisia ulkoistuksen haltuun- ja käyttöönottoja. Tahtotilamme on selkeä: suhtaudumme jokaiseen haltuunottoon vakavuudella ja...

Lue lisää