Millaista on tehdä työtä Profit Centerissä? Mistä onnistuneet ja tulokselliset kohtaamiset syntyvät? Mitkä ovat asiakaspalvelun aakkoset?
Joka torstai uusi asiakaspalvelun aakkonen täällä blogissa ja tietenkin some-kanavissa (katso sivun alalaidasta linkit some-kanaviin).
Tekijöinä Moment Groupin some-tiimi Anne, Anu, Essi, Jenna, Joni ja Tino.
A – Asiakas
Aloitamme nyt iloksenne Asiakaspalvelun aakkoset.
Ensimmäisenä A – asiakas: Asiakas on kaiken perusta. Asiakaspalvelun tärkein tehtävä on auttaa asiakasta ja saada hänet tyytyväiseksi. Arvostamme asiakkaitamme. Ilman heitä ei myöskään olisi asiakaspalvelua.
Terveisin Essi, Jenna ja Joni /MomentInSome-tiimi
#momentgroupoy #momentinsome #momentspirit #asiakaspalvelunaakkoset #asiakaspalvelu #asiakas
B – Bonus
B-niinkuin BONUS.
Bonuksia kertyy omasta aktiivisuudesta. Hyville bonuksille pääsee hoitamalla asiakas kerrallaan kunnialla loppuun saakka.
👋 MomentInSome/Anu
#momentgroupoy #mgspain
C – Connection
Asiakaspalvelun aakkoset! C-niin kuin connection.
Meillä luodaan asiakasyhteyksiä, jotka kantavat hedelmää!
#momentgroupoy #momentspirit #connection #customer #customerservice#asiakaspalvelunaakkoset #momentinsome /Tino
D – Duuni
Duuni… Työ… Lähdetkö sinne hymyillen vai tuntuuko se pakkopullalta?
Itse lähden hymyillen!
Meidän alastamme on paljon ennakkoluuloja, esim. ”saatteko edes palkkaa?”
Kyllä, saamme TES:n mukaisen tuntipalkan ja vielä bonukset päälle! Tänä päivänä ei ole itsestään selvää, että on työpaikka. Siksi olen itse kiitollinen ja onnellinen, että saan olla töissä juuri Moment Groupilla. Meillä on ilo tehdä työtä!
Terveisin Anne/MomentInSome
E – Erilaisuus
Asiakaspalvelun aakkoset jatkuvat! Vuorossa E – erilaisuus:
Erilaisuus on rikkaus ja jokainen on erilainen. Asiakkaat ovat kaikki erilaisia ja suhtaudumme heihin yksilöinä, heitä kunnioittaen. Töissä saamme olla sellaisia kuin olemme eikä tarvitse olla samassa muotissa. Työssä saa olla luova eikä ole pakko lukea paperista.
Terveisin MomentInSome/Essi, Jenna ja Joni
#momentgroupoy #momentinsome #momentspirit #erilaisuus
F – Fokus
Asiakaspalvelun aakkoset F-Focus-keskity.
Asiakaspalvelutyössä täytyy jokaiseen puheluun ja asiakkaaseen keskittyä yksi kerrallaan. Tähän auttaa esimerkiksi mandariini joka löytyy työnantajan hoitamasta hedelmäkorista.
MomentInSome/Anu
#momentgroupoy #momentinsome #momentspirit#mgspain #focus #mandariini
G – Gold
Asiakaspalvelunaakkosissa G kuin Gold.
Meillä Momentilla asiakkailla on arvoa.
Onnistunut asiakassuhde on kultaakin kalliimpaa!
#MomentInSome /Tino #asiakaspalvelunaakkoset#MomentGroupOy #Momentspirit #Golden #Gold#Good #Great #Genuine #Grateful
H – Huumori
Asiakaspalvelun aakkoset ja kirjain H. Huumori.
Sanontakin kuuluu, että ”huumorinkukka on kaunein kukka.” 🌸
Iisalmessa ainakin on todella huumorintajuista porukkaa ja keittiössä tauoilla nauru raikaa. Mikäpä olisi parempi piristys työpäivään kuin kunnon naurut?
😂 Anne/MomentInSome
I – Ihminen
Asiakaspalvelun aakkoset: I – Ihminen
Kumman haluaisit mieluummin vastaavan asiakaspalvelussa? Monet asiakkaat ilahtuvat, ettei tarvitse keskustella robotin kanssa, vaan vastassa onkin ihminen. Haluamme tehdä asiakaskohtaamiset inhimillisesti ihmiseltä ihmiselle. Terveisin Essi, Jenna ja Joni/MomentInSome-tiimi
J – Jännittävä
Asiakaspalvelun aakkoset –J niin kuin Jännittävä
Uudelle kesätyöntekijälle jokainen puhelu on vielä jännittävää. Miksei vanhoillekkin. Anu/MomenInSome
#momentgroupoy #momentinsome #asiakaspalvelunaakkoset#jännittävä #kesätyöntekijä #mgspain
K – Ketju
Asiakaspalvelun aakkoset. K niin kuin Ketju.
Nämä ovat helmiä nauhassa, joita loistava asiakaspalvelumme tuottaa:
#kiitos
#kehu
#kokemus
#kannustus
#käyttäjä
#kaupat
#kohtaamisia
muun muassa.
#momentinsome /Tino
L – Luottamus
Asiakaspalvelun aakkoset: L – Luottamus
Luottamus on erittäin tärkeää asiakaspalvelussa. Meillä on vaitiolovelvollisuus ja noudatamme GDPR:ää, joten asiakas voi luottaa siihen, että käsittelemme hänen asiansa luottamuksella. Toivomme myös luottoa siihen, että teemme parhaamme auttaaksemme. Terveisin Jenna/MomentInSome-tiimi
M – Motivaatio
Asiakaspalvelun Aakkoset: M – motivaatio
Motivoituneena kaikki sujuu paremmin. Moment Groupilla motivaatiota voi saada esim. positiivisesta palautteesta, omasta ammattitaidosta, kannustepalkkiosta sekä myyntikilpailuista, joissa on mahdollisuus saada mm. tuotepalkintoja ja lahjakortteja. Terveisin Essi, Jenna ja Joni/MomentInSome-tiimi
N–Niina
Asiakaspalvelun aakkoset N-niin kuin Niina.
Meidän toimiston ehdoton voimanlähde ja eteenpäin potkija niin kuin Spirit Leadirin kuuluukin. Pitää ohjat käsissä, kouluttaa ja tekee meistä asiakaspalvelun ammattilaisia. MomentInSome/Anu
O – Osaaminen & onnistuminen
Asiakaspalvelun aakkoset. O – niin kuin OMG? No ei, vaan niin kuin Osaaminen ja Onnistuminen!
Moment Group Oy:lla on ISO-sertifikaatit tietoturvallisuudesta ja laadusta kertomassa siitä, että työt hoidamme aina vankalla ammattitaidolla ja luottamuksella. Osaamisella ja onnistumisella tuloksellisiin kohtaamisiin! 👍
Tutustu yritykseemme, klikkaa tästä »
•Suski from MomentInSome
P – Paikan vaihtaminen
Jenna/MomentInSome-tiimi
Q – Question
Q – question/kysymys
Asiakaspalvelussa vastaamme parhaamme mukaan asiakkaiden kysymyksiin. Joskus tulee niin kiperiä kysymyksiä, että tiedustelemme vastausta toimeksiantajalta. Tärkeintä on, että loppuasiakas saa vastauksen.
Toisinaan meille itsellemme tulee kysyttävää. Onneksi meillä on mukavia työkavereita, joilta voi tarvittaessa kysyä apuja/neuvoja. Välillä mietimme vastauksia yhdessä, että saamme mahdollisimman tuloksellisia kohtaamisia.
R – Ruotsi
Asiakaspalvelun aakkoset, R niin kuin Ruotsi ja ruotsinkieliset sekä englanninkieliset asiakaspalvelijamme.
Tässä työssä kieliosaamisesta myös palkitaan ja asiakkaat ovat tyytyväisiä kun heitä palvellaan omalla äidinkielellä. MomentInSome- Anu
S – Sosiaalisuus
Asiakaspalvelun aakkoset. S niin kuin sosiaalisuus.
Palveluneuvojan on tärkeää omata hyvät sosiaaliset taidot vuorovaikutustilanteissa työssään, tapahtuipa asiakaskontakti sitten puhelimitse, tai chatissa. Hyvin erilaisia persoonia tulee työssämme vastaan päivittäin ja asiakaspalvelijan on kyettävä mukautumaan jokaiseen kontaktiin niin, että asiakas tuntee meidän olevan apuna tilanteessa juuri häntä varten. Meille on tärkeää, että asiakkaalle jää yhteydenoton jälkeen fiilis, että hän on tullut kuulluksi, ymmärretyksi ja hänen asiansa saatiin hoidettua kuntoon ja vieläpä niin, että se hymykin saattoi kuulua asiakaspalvelijan äänessä. ☺️Hymyillen siis kohti tuloksellisia kohtaamisia! ❤️
•Suski from MomentInSome
T – Tarkkaavaisuus
Asiakaspalvelun aakkoset, T niin kuin tarkkaavaisuus.
Asiakaspalvelijan on osattava tarkkailla mitä asiakas kertoo rivien välistä sekä mitä termejä hän käyttää asiansa kertomiseen. Tarkkaavainen asiakaspalvelija osaakin siis kysyä mm. tarkentavia jatkokysymyksiä. -Joni ja Essi / MomentInSome
U – Ulospäinsuuntautunut
Asiakaspalvelun aakkoset, U niin kuin ulospäinsuuntautunut.
Vaikka tässä työssä puhelimessa työskennelläänkin niin tätä taitoa tarvitaan. Ulospäinsuuntautuneisuus myös kehittyy tässä työssä, kollegoiden sekä asiakkaiden kanssa. Helpompi ryhtyä tuumasta toimeen ja tulosta syntyy. Lisää uskallusta arkeen! MomentInSome-Anu
W – Wastuullisuus
Asiakaspalvelun aakkoset: V(/W) – Vastuullisuus:
Asiakaspalvelussa vastuu kiertää kehää: olemme asiakaspalvelijoina vastuussa asiakkaan auttamisesta ja omasta tekemisestämme. Työnantaja on vastuussa meidän kouluttamisestamme ja toimeksiantaja on vastuussa riittävästä ohjeistuksesta, jotta voimme auttaa asiakasta. Jokaisella on oma tärkeä roolinsa, jotta asiakaspalvelu sujuu hyvin. Essi, Jenna ja Joni/MomentInSome
X – X-factor
Asiakaspalvelun aakkoset: X-tekijät:
Joskus asiakaspalvelussa sattuuu yllättäviä tekijöitä. Voi tulla esim. teknisiä ongelmia tai sähkökatkos. Niihin on kuitenkin suhtauduttava rauhallisesti ja tehtävä sen, minkä pystyy. Onneksi meillä on ripeä tekninen tuki, joka osaltaan tukee asiakaspalvelua. Essi, Jenna ja Joni /MomentInSome
Y – Ystävällisyys
Asiakaspalvelun aakkoset, Y niin kuin ystävällisyys.
Yksi tärkeimmistä asioista asiakaspalvelijalle on olla ystävällinen sekä asiakkaille että kollegoille. Oli asia sitten vaikea tai ikävä. Ystävällisen asiakaspalvelijan tunnistaa äänessä olevasta hymystä. Sometiimi-Anu
Z – Zorro
Asiakaspalvelun aakkoset: Z – Zorro
Välillä asiakaspalvelussa tarvitsee Zorron kykyjä. Asiakaspalvelijan on reagoitava nopeasti, on oltava tarkka ja täytyy päihittää kohdatut ongelmat. Hyvin hoidetut asiakaskohtaamiset saavat aikaan sankarillisen olon!
Jos sinusta tuntuu, että sopisit joukkoomme, niin kurkkaa Momentin avoimet työpaikat ja jätä hakemus. Jenna/MomentInSome
ÅÄÖ – Loppu
Asiakaspalvelun aakkoset, Å, Ä ja Ö
Kaikki asiakaspalvelun aakkoskirjaimet menty nyt läpi ja viimeiset kirjaimet kruunaa MomentInSome tiimi Jenna, Anu, Joni, Essi ja Susan. Sometiimi kiittää jokaiseen kirjaimeen osallistujaa.
Seuraa #MomentInSome-työntekijälähettiläiden postauksia:
Mitä sinä haluaisit tietää asiakaspalvelutyöstä, jota tehdään 24/7 kaikissa kanavissa (puhelimessa, chatissa, sähköpostissa, somessa)? Kerro se meille kirjeellä, klikkaa tästä »