fbpx

Asiakaspalvelun aakkoset

Millaista on tehdä työtä Profit Centerissä? Mistä onnistuneet ja tulokselliset kohtaamiset syntyvät? Mitkä ovat asiakaspalvelun aakkoset?

Joka torstai uusi asiakaspalvelun aakkonen täällä blogissa ja tietenkin some-kanavissa (katso sivun alalaidasta linkit some-kanaviin).

Tekijöinä Moment Groupin some-tiimi Anne, Anu, Essi, Jenna, Joni ja Tino.

A – Asiakas

Aloitamme nyt iloksenne Asiakaspalvelun aakkoset.

Ensimmäisenä A – asiakas: Asiakas on kaiken perusta. Asiakaspalvelun tärkein tehtävä on auttaa asiakasta ja saada hänet tyytyväiseksi. Arvostamme asiakkaitamme. Ilman heitä ei myöskään olisi asiakaspalvelua.
Terveisin Essi, Jenna ja Joni /MomentInSome-tiimi
#momentgroupoy #momentinsome #momentspirit #asiakaspalvelunaakkoset #asiakaspalvelu #asiakas

B – Bonus

B-niinkuin BONUS.
Bonuksia kertyy omasta aktiivisuudesta. Hyville bonuksille pääsee hoitamalla asiakas kerrallaan kunnialla loppuun saakka.
👋 MomentInSome/Anu
#momentgroupoy #mgspain

C – Connection

Asiakaspalvelun aakkoset! C-niin kuin connection. 
Meillä luodaan asiakasyhteyksiä, jotka kantavat hedelmää!
#momentgroupoy #momentspirit #connection #customer #customerservice#asiakaspalvelunaakkoset #momentinsome /Tino

D – Duuni

Duuni… Työ… Lähdetkö sinne hymyillen vai tuntuuko se pakkopullalta?
Itse lähden hymyillen!
Meidän alastamme on paljon ennakkoluuloja, esim. ”saatteko edes palkkaa?”
Kyllä, saamme TES:n mukaisen tuntipalkan ja vielä bonukset päälle! Tänä päivänä ei ole itsestään selvää, että on työpaikka.  Siksi olen itse kiitollinen ja onnellinen, että saan olla töissä juuri Moment Groupilla. Meillä on ilo tehdä työtä!

Terveisin Anne/MomentInSome

E – Erilaisuus

Asiakaspalvelun aakkoset jatkuvat! Vuorossa E – erilaisuus:

Erilaisuus on rikkaus ja jokainen on erilainen. Asiakkaat ovat kaikki erilaisia ja suhtaudumme heihin yksilöinä, heitä kunnioittaen. Töissä saamme olla sellaisia kuin olemme eikä tarvitse olla samassa muotissa. Työssä saa olla luova eikä ole pakko lukea paperista.

Terveisin MomentInSome/Essi, Jenna ja Joni
#momentgroupoy #momentinsome #momentspirit #erilaisuus

F – Fokus

Asiakaspalvelun aakkoset F-Focus-keskity.

Asiakaspalvelutyössä täytyy jokaiseen puheluun ja asiakkaaseen keskittyä yksi kerrallaan. Tähän auttaa esimerkiksi mandariini joka löytyy työnantajan hoitamasta hedelmäkorista.
MomentInSome/Anu
#momentgroupoy #momentinsome #momentspirit#mgspain #focus #mandariini

G – Gold

Asiakaspalvelunaakkosissa G kuin Gold.

Meillä Momentilla asiakkailla on arvoa.
Onnistunut asiakassuhde on kultaakin kalliimpaa!
#MomentInSome /Tino #asiakaspalvelunaakkoset#MomentGroupOy #Momentspirit #Golden #Gold#Good #Great #Genuine #Grateful


Seuraa #MomentInSome-työntekijälähettiläiden postauksia:

Mitä sinä haluaisit tietää asiakaspalvelutyöstä, jota tehdään 24/7 kaikissa kanavissa (puhelimessa, chatissa, sähköpostissa, somessa)? Kerro se meille kirjeellä, klikkaa tästä »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.