fbpx

Asiakaspalvelun aakkoset

Millaista on tehdä työtä Profit Centerissä? Mistä onnistuneet ja tulokselliset kohtaamiset syntyvät? Mitkä ovat asiakaspalvelun aakkoset?

Joka torstai uusi asiakaspalvelun aakkonen täällä blogissa ja tietenkin some-kanavissa (katso sivun alalaidasta linkit some-kanaviin).

Tekijöinä Moment Groupin some-tiimi Anne, Anu, Essi, Jenna, Joni ja Tino.

A – Asiakas

Aloitamme nyt iloksenne Asiakaspalvelun aakkoset.

Ensimmäisenä A – asiakas: Asiakas on kaiken perusta. Asiakaspalvelun tärkein tehtävä on auttaa asiakasta ja saada hänet tyytyväiseksi. Arvostamme asiakkaitamme. Ilman heitä ei myöskään olisi asiakaspalvelua.
Terveisin Essi, Jenna ja Joni /MomentInSome-tiimi
#momentgroupoy #momentinsome #momentspirit #asiakaspalvelunaakkoset #asiakaspalvelu #asiakas

B – Bonus

B-niinkuin BONUS.
Bonuksia kertyy omasta aktiivisuudesta. Hyville bonuksille pääsee hoitamalla asiakas kerrallaan kunnialla loppuun saakka.
👋 MomentInSome/Anu
#momentgroupoy #mgspain

C – Connection

Asiakaspalvelun aakkoset! C-niin kuin connection. 
Meillä luodaan asiakasyhteyksiä, jotka kantavat hedelmää!
#momentgroupoy #momentspirit #connection #customer #customerservice#asiakaspalvelunaakkoset #momentinsome /Tino

D – Duuni

Duuni… Työ… Lähdetkö sinne hymyillen vai tuntuuko se pakkopullalta?
Itse lähden hymyillen!
Meidän alastamme on paljon ennakkoluuloja, esim. ”saatteko edes palkkaa?”
Kyllä, saamme TES:n mukaisen tuntipalkan ja vielä bonukset päälle! Tänä päivänä ei ole itsestään selvää, että on työpaikka.  Siksi olen itse kiitollinen ja onnellinen, että saan olla töissä juuri Moment Groupilla. Meillä on ilo tehdä työtä!

Terveisin Anne/MomentInSome

E – Erilaisuus

Asiakaspalvelun aakkoset jatkuvat! Vuorossa E – erilaisuus:

Erilaisuus on rikkaus ja jokainen on erilainen. Asiakkaat ovat kaikki erilaisia ja suhtaudumme heihin yksilöinä, heitä kunnioittaen. Töissä saamme olla sellaisia kuin olemme eikä tarvitse olla samassa muotissa. Työssä saa olla luova eikä ole pakko lukea paperista.

Terveisin MomentInSome/Essi, Jenna ja Joni
#momentgroupoy #momentinsome #momentspirit #erilaisuus

F – Fokus

Asiakaspalvelun aakkoset F-Focus-keskity.

Asiakaspalvelutyössä täytyy jokaiseen puheluun ja asiakkaaseen keskittyä yksi kerrallaan. Tähän auttaa esimerkiksi mandariini joka löytyy työnantajan hoitamasta hedelmäkorista.
MomentInSome/Anu
#momentgroupoy #momentinsome #momentspirit#mgspain #focus #mandariini

G – Gold

Asiakaspalvelunaakkosissa G kuin Gold.

Meillä Momentilla asiakkailla on arvoa.
Onnistunut asiakassuhde on kultaakin kalliimpaa!
#MomentInSome /Tino #asiakaspalvelunaakkoset#MomentGroupOy #Momentspirit #Golden #Gold#Good #Great #Genuine #Grateful

H – Huumori

Asiakaspalvelun aakkoset ja kirjain H. Huumori.

Sanontakin kuuluu, että ”huumorinkukka on kaunein kukka.” 🌸
Iisalmessa ainakin on todella huumorintajuista porukkaa ja keittiössä tauoilla nauru raikaa. Mikäpä olisi parempi piristys työpäivään kuin kunnon naurut? 

😂 Anne/MomentInSome

I – Ihminen

Asiakaspalvelun aakkoset: I – Ihminen

Kumman haluaisit mieluummin vastaavan asiakaspalvelussa? Monet asiakkaat ilahtuvat, ettei tarvitse keskustella robotin kanssa, vaan vastassa onkin ihminen. Haluamme tehdä asiakaskohtaamiset inhimillisesti ihmiseltä ihmiselle. Terveisin Essi, Jenna ja Joni/MomentInSome-tiimi

J – Jännittävä

Asiakaspalvelun aakkoset –J niin kuin Jännittävä

Uudelle kesätyöntekijälle jokainen puhelu on vielä jännittävää. Miksei vanhoillekkin. Anu/MomenInSome
#momentgroupoy #momentinsome #asiakaspalvelunaakkoset#jännittävä #kesätyöntekijä #mgspain

K – Ketju

Asiakaspalvelun aakkoset. K niin kuin Ketju.

Nämä ovat helmiä nauhassa, joita loistava asiakaspalvelumme tuottaa:
#kiitos
#kehu
#kokemus
#kannustus
#käyttäjä
#kaupat
#kohtaamisia 

muun muassa.

#momentinsome /Tino 

L – Luottamus

Asiakaspalvelun aakkoset: L – Luottamus

Luottamus on erittäin tärkeää asiakaspalvelussa. Meillä on vaitiolovelvollisuus ja noudatamme GDPR:ää, joten asiakas voi luottaa siihen, että käsittelemme hänen asiansa luottamuksella. Toivomme myös luottoa siihen, että teemme parhaamme auttaaksemme. Terveisin Jenna/MomentInSome-tiimi

M – Motivaatio

Asiakaspalvelun Aakkoset: M – motivaatio

Motivoituneena kaikki sujuu paremmin. Moment Groupilla motivaatiota voi saada esim. positiivisesta palautteesta, omasta ammattitaidosta, kannustepalkkiosta sekä myyntikilpailuista, joissa on mahdollisuus saada mm. tuotepalkintoja ja lahjakortteja. Terveisin Essi, Jenna ja Joni/MomentInSome-tiimi

N–Niina

Asiakaspalvelun aakkoset N-niin kuin Niina.

Meidän toimiston ehdoton voimanlähde ja eteenpäin potkija niin kuin Spirit Leadirin kuuluukin. Pitää ohjat käsissä, kouluttaa ja tekee meistä asiakaspalvelun ammattilaisia. MomentInSome/Anu

O – Osaaminen & onnistuminen

Asiakaspalvelun aakkoset. O – niin kuin OMG? No ei, vaan niin kuin Osaaminen ja Onnistuminen!

Moment Group Oy:lla on ISO-sertifikaatit tietoturvallisuudesta ja laadusta kertomassa siitä, että työt hoidamme aina vankalla ammattitaidolla ja luottamuksella. Osaamisella ja onnistumisella tuloksellisiin kohtaamisiin! 👍

Tutustu yritykseemme, klikkaa tästä » 
•Suski from MomentInSome

P – Paikan vaihtaminen

Asiakaspalvelun aakkoset: P – paikan vaihtaminen
Asiakaspalvelijan näkökulmaa voi Moment Groupilla laajentaa esim. lähtemällä toiseen toimipisteeseen vaihtoon kahdeksi viikoksi tai vaihtamalla työtehtäviä. Toisinaan paikan vaihtaminen voi olla jotakin muuta. Meillä Pieksämäellä vaihdettiin chat ”pömpelin” järjestystä ja tehtiin siitä toimivampi sekä viihtyisämpi. Lopputulosta kävivät ihastelemassa muutkin työntekijät ja muutoksen kunnniaksi oli tarjolla jäätelöä. Nyt täällä viihtyy taas ihan uudella tavalla!
Jenna/MomentInSome-tiimi
 


Seuraa #MomentInSome-työntekijälähettiläiden postauksia:

Mitä sinä haluaisit tietää asiakaspalvelutyöstä, jota tehdään 24/7 kaikissa kanavissa (puhelimessa, chatissa, sähköpostissa, somessa)? Kerro se meille kirjeellä, klikkaa tästä »

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.