fbpx

Asiakaskokemuksessa matka on yhtä tärkeä kuin määränpää

Moment Groupin perustamisesta lähtien on tekemisemme keskiössä aina ollut asiakkaiden palvelukokemuksen vaaliminen. Lisäksi toimintaamme ohjaa halu tuottaa palvelun loppukäyttäjille unohtumattomia ja laadukkaita asiakaskokemuksia, tuloksellisia kohtaamisia, riippumatta mistä palvelukanavasta kontakti tulee.

Skaalautuva, dataan perustuva palvelu

Laadukkaan asiakaskokemuksen tuottamiseen tarvitaan kunnon työkaluja ja asiakaslähtöisiä prosesseja. Nämä mahdollistavat palvelemisen eri palvelukanavissa ja niiden tulee skaalautua vaihteleviin kontaktimääriin.

Asiakkaat arvostavat dataa, sen analysointia ja datalla johtamista. Läpinäkyvä raportointi ja aktiivinen dialogi asiakkaan kanssa ovat nykypäivää.

Työkalut ovat kuitenkin vain työkaluja, jos niillä ei ole käyttäjiä. Asiakaskokemuksen ydin onkin palvelua toteuttava osaava henkilöstö, jonka sitoutuneisuus ja palveluhalukkuus mahdollistavat saumattoman yhteistyön ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Asiakaskontaktin Highway Viiden Tähden Hotelliin

Asiakaskontaktit eivät saavu hoidettavaksemme sattumanvaraisesti, vaan niille on oma tie. Useimmiten se on joko puhelinlinja tai Internetin yli kulkeva sähköinen kanava.

Sähköisellä tiellä IP-osoite näyttää oikean suunnan, kun vastaavasti puhelimessa osoitteen määrittää puhelinnumero.

Puhelimessa tie kontaktille voi olla

  • Ilmainen (0800 -palvelunumerot)
  • Kevyen kustannuksen pikatie (telealueen numero esim. 09 – xxx tai yritysnumero 029 -xxx)
  • Tai maksullinen moottoritie (0600 -palvelunumero)

Riippumatta valitusta tiestä, jos tie on poikki tai siinä on kuoppia, ei kontaktikaan pääse perille ja se jää hoitamatta. On siis tärkeää, että tiestä pidetään huolta ja suuntakyltit ovat kunnossa. Useinhan kontaktien tiet on jo rakennettu valmiiksi, mutta tien ylläpitäjää voi vaihtaa (kiitos numeroiden siirrettävyyden).

Sisaryritys Capnova

Moment Groupin tiestä ja siihen kuuluvista kylteistä pitää huolta Capnova, sisaryritys, joka toimii samoissa Tampereen Klingendahlin tiloissa kuin Moment Group. Suosittelemme käyttämään Capnovan puhe- ja tietoliikennepalveluita, sillä luotettava teknologia- ja yhteyskumppani varmistaa sujuvan matkan – oli tie sitten mikä tahansa.

Tulemme mielellämme keskustelemaan kanssanne siitä, miten varmistamme puhe- ja tietoliikennepalveluidenne osalta, että myös teidän tienne asiakaskontakteille on kunnossa ja tienviitat ovat oikeaan suuntaan.

Janne Savonen

Chief Sales Officer
0400 396 700
janne.savonen@momentgroup.fi

Mikko Vilppula

CEO
Capnova Oy
040 679 2483
mikko.vilppula@capnova.fi

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.