fbpx

Contact Centerit usealla eri paikkakunnalla – hyv...

Asiantuntijat | 27.09.2018

Moment Groupin organisaatio toimii viidellä paikkakunnalla; neljä contact centeriämme Tampereella, Iisalmessa, Pieksämäellä ja Fuengirolassa. Näiden lisäksi myyntikonttorimme sijaitsee...

Lue lisää

Työ digitaalisessa asiakaspalvelussa -webinaari 5.10.

Ajankohtaista | 25.09.2018

Millaista on työskennellä monikanavaisessa asiakaspalveluympäristössä, jossa työkaveri saattaa istua jopa tuhansien kilometrien päässä? Työ Moment Makerina, asiakasneuvojana, on...

Lue lisää

Kiitos Rekrytori-Koulutori -kävijöille

Ajankohtaista | 24.09.2018

Keskiviikkona 18.9.2018 saimme tavata ison joukon työnhakijoita Tampereen Kauppakeskus Ratinassa. Rekrytori-Koulutori tapahtuma järjestettiin ensimmäistä kertaa upouudessa kauppakeskuksessa ja...

Lue lisää

Mistä on Moment Group tehty?

Henkilökunta | 21.09.2018

Mikä tekee yrityksestä yrityksen? Siellä työskentelevät ihmiset tietenkin! Meillä jokainen työntekijä on "oma", ts. emme käytä vuokratyövoimaa ja meitä momenttilaisia voi tavata työn...

Lue lisää

Voiko asiakaspalvelua ulkoistaa?

Asiantuntijat | 20.09.2018

Tottakai asiakaspalvelun voi ulkoistaa, mutta onko siinä järkeä? Säästääkö siinä euroja, mutta vastaavasti asiakaskokemus laskee? "Yksinkertaisesti meidän core-tekemistä ei osata hoitaa...

Lue lisää

Liikunnalla tulos nousuun

Asiakaspalvelija äänessä | 19.09.2018

UKK-instituutin mukaan ihanteellinen askelmäärä on 13 000 askelta, mutta jo 9000 askelta päivässä on mainio määrä terveyden kannalta (Lue lisää tästä >>). Luulin, että liikun...

Lue lisää

Suomen paras tulee Tampereelta

Ajankohtaista | 14.09.2018

Fanfaareja ja serpentiinejä! Moment Groupin Tampereen yksikön myyntitiimi löi pöytään sellaisen tuloksen, että muilla ei ollut mitään jakoa. Upea myyntitulos: 70 % yli tavoitteen Moment...

Lue lisää

Tarjolla arvontaa ja työtä Ratinan Rekrytorilla 19.9.

Ajankohtaista | 14.09.2018

Onko työpaikka haussa? Tule tutustumaan meihin Ratinan kauppakeskuksessa järjestettävään Rekrytori-tapahtumaan. Löydät meidät ykköskerroksesta ständiltä numero 13. Katso...

Lue lisää

Onko vastausprosentti sama kuin palvelutaso? 

Asiantuntijat | 13.09.2018

Ammattikielellä vastausprosentti ja palvelutaso ovat tuttuja termejä jokaiselle asiakaspalvelun äärellä työskentelevälle. Mutta ovatko termit oikeasti itsestään selvyyksiä, vaikka niistä...

Lue lisää

Tavoitteet lisäävät myyntiä

Asiakaspalvelija äänessä | 12.09.2018

Työssä voin "vain käydä" tai sitten päivittäiselle tekemiselle voi asettaa omia päämääriä. Olen pannut ihan käytännön kautta merkille, että myyntitulokset paranevat, kun asettaa...

Lue lisää

Tarina pizzerian vakiasiakkaan asiakaskokemuksesta

Asiakaspalvelija äänessä | 05.09.2018

Menen pizzeriaan joka lauantai kello 12.00 ja tilaan pizzan samasta paikasta. Paikan henkilökunta aina hymyilee ja tervehtii, aivan kuin he olisivat ODOTTANEET minua! Tässä on iso ero...

Lue lisää

Iisalmen ”centteri” täydet 10 vuotta

Ajankohtaista | 31.08.2018

Kymmenen vuotta sitten vietettiin Iisalmen toimipisteen avajaisia. Tuolloin vielä nimellä Midas Touch toiminut ”yhteyskeskuspalveluja tarjoava yritys” sai juhlavaan tilaisuuteen puhujaksi...

Lue lisää

Tervetuloa tutustumaan Tampereen toimistoon to 6.9.

Ajankohtaista | 30.08.2018

Hei! Millainen mielikuva sinulla on puhelinmyynnistä? Entä millaista on työ chatissa? Miten varataan laboratorioaika tai hommataan Jaguarille ns. kuumia liidejä? Avoimet ovet to 6.9. klo...

Lue lisää

Asiakastyytyväisyystutkimus 2018

Ajankohtaista | 29.08.2018

Touko-kesäkuussa toteutimme asiakkaillemme vuosittaisen asiakastyytyväisyystutkimuksen toista kertaa Moment Groupin historiassa. Tänä vuonna halusimme uudistaa kyselyä, jotta saisimme...

Lue lisää

Myyjän 10 käskyä

Asiakaspalvelija äänessä | 29.08.2018

Mitä on jokaisen puhelinmyyjän syytä muistaa? Huom! Käskyjä voidaan soveltaa myös muuhun myyntityöhön :) 1. Asiakas on aina oikeassa 2. Älä lausu väärin asiakkaasi...

Lue lisää