fbpx

Hauska tutustua – Sari Mäyränpää!

Henkilökunta | 18.06.2019

Millaisia ihmisiä on tuloksellisten kohtaamisten takana? Keitä momenttilaiset ovat? Historian ensimmäinen Hauska tutustua -momenttilainen tulee Tampereen studiosta. Syväanalyysi (!),...

Lue lisää

Soittopyyntökeskuksesta ratkaisukykyiseksi Profit Cent...

Asiantuntijat | 13.06.2019

Törmään edelleen ”kentällä” mielikuvaan, että Contact Center tai Call Center kykenee toimimaan vain soittopyynnön vastaanottajana ja puheluiden välittäjänä. Nämäkin toki jaloja...

Lue lisää

Mistä on suuret kaupat tehty?

Asiakaspalvelija äänessä | 12.06.2019

Mistä on suuret kaupat tehty? Mistä on suuret kaupat tehty? *** Hymystä, argumentoinnista, asiakkaan kuuntelemisesta, upgreidauksesta, upsellistä, arvokkaimman tuotteen...

Lue lisää

Myynnillinen asiakaspalvelu ruotsin kielellä

Ajankohtaista Asiantuntijat | 06.06.2019

Hyvä asiakaspalvelukokemus syntyy, kun palvelu on vaivatonta ja nopeaa ja se on saatavissa kanavariippumattomasti ja kellonaikaan katsomatta. Vaivattomuus pitää sisällään myös sen, että...

Lue lisää

Päiväni Chat Moment Makerina

Asiakaspalvelija äänessä | 05.06.2019

Meillä hoidetaan asiakkaidemme chat-palvelua neljällä paikkakunnalla ja itse työskentelen Pieksämäellä Chat Spirit Leaderina. Chatista ajanvaraukset, remonttiavut ja juhlapalvelut Saavun...

Lue lisää

Metsälehden kokemuksia Moment Groupista

Case-esimerkit | 03.06.2019

Suomessa on Luonnonvarakeskuksen mukaan noin 632 000 vähintään kahden metsähehtaarin omistajaa. Tilastojen mukaan suomalainen metsänomistaja on keskimäärin yli 60-vuotias ja hän omistaa 45...

Lue lisää

Avoimuus kokonaisulkoistuksessa

Asiantuntijat | 23.05.2019

Tuskin kukaan aavisti keväällä 2003, millaista historiaa kirjoitettiin, kun Moment Groupin edeltäjän lapinlahtelaisen Midas Touchin järjestyksessään toinen liikesopimus...

Lue lisää

Uusi Some-lähettiläs Suski

Ajankohtaista Henkilökunta | 22.05.2019

Tammikuussa aloittanut Some-tiimi on saanut vahvistusta! Uutena työntekijälähettiläänä aloitti Tampereella työskentelevä Suski. Facebookissa Suski esittäytyy näin: "Momentin rivistöstä...

Lue lisää

Työvire nousuun juoksemalla

Asiakaspalvelija äänessä | 22.05.2019

Minun on monesti tullut kirjoitettua, että pitäisi muistaa liikkua enemmän työpäivän jälkeen. Tänä vuonna en aio pelkästään liikkua vaan myös nostaa kuntoa! Veri kiertämään...

Lue lisää

Asiakaskokemus johtoryhmän asiaksi

Asiantuntijat | 16.05.2019

Miten teillä asiakaskohtaamiset näkyvät strategiassa ja siitä sanotetussa toimintasuunnitelmassa? “Asiakas on keskiössä”. “Asiakaspalveluumme panostetaan”. “Asiakaskokemus on meille...

Lue lisää

Vakuutus vakuutuksen päälle?

Asiakaspalvelija äänessä | 15.05.2019

Aloittaessani aikoinaan myyntityöt vakuutusten parissa en tiennyt ennestään vakuutuksista paljoakaan. Mielikuvassani oli, että vakuutukset nyt ovat välttämätön paha, joita ei toivottavasti...

Lue lisää

Opiskelija – ansaitse rahat kännykkään, ajokorttii...

Henkilökunta | 08.05.2019

Kun 16-vuotiaan tekee mieli uutta kännykkää, niin onhan se saatava! Useimmiten tehokas anelu vanhempien suuntaan tuottaa tulosta, mutta toinenkin vaihtoehto on olemassa: ansaita rahat ihan itse....

Lue lisää

Kokemus myynnillisestä asiakaspalvelusta

Asiakaspalvelija äänessä | 08.05.2019

Olen ollut kohta 6 vuotta myyntityössä. Myyntityö on sydäntä lähellä ja teen kauppaa harrastusmielessä myös vapaa-ajalla. Nyt sain tilaisuuden kokeilla kuukauden ajan työskentelyä...

Lue lisää

Työpaikan erilaiset tyypit

Asiakaspalvelija äänessä | 01.05.2019

Olen viihtynyt Moment Groupilla jo tovisen aikaa, yksitoista vuotta tuli täyteen tämän vuoden alkupuoliskolla. Aloin eräänä päivänä miettimään, että meitä mahtuu porukkaan jos...

Lue lisää

Vinkit parempaan työhyvinvointiin

Asiakaspalvelija äänessä | 24.04.2019

Sain vinkin mennä Hyvinvointi-aamupalalle, jonka järjesti Roihu-hanke ja Lähitapiola. Kysyin pomolta lupaa tulla töihin myöhemmin tämän takia ja lupa heltisi. Kyllä kannatti...

Lue lisää