fbpx

Työhyvinvoinnin aakkoset

Asiantuntijat | 25.10.2018

Työhyvinvointi on laaja ja monisyinen kokonaisuus, joka rakentuu mm. riittävästä osaamisesta, turvallisesta työympäristöstä, sopivasta kuormituksesta ja palautumisesta, toimivasta...

Lue lisää

PerjantainPositiiviset

PerjantainPositiiviset | 25.10.2018

Palautteen saaminen on tärkeää meille jokaiselle. Asiakaspalvelussa loppuasiakkaalta tuleva kiitos voi olla päivän pelastaja. Hienoa, että jaat kiitoksen hyvästä asiakaskokemuksesta myös...

Lue lisää

Kielivalikoima pompsahti – natiiviosaajat viidell...

Ajankohtaista | 25.10.2018

Positiivisia uutisia! Tähän asti olemme pystyneet palvelemaan asiakkaitamme suomen lisäksi englanniksi ja myös ruotsinkieli on löytynyt palvelurepertuaarista. Tämä kielitarjooma on...

Lue lisää

Tykypäivänä juostiin Cooper-testi

Asiakaspalvelija äänessä | 24.10.2018

Kaikki alkoi viime blogistani, jossa kerroin omasta liikkumisestani. Heitin töissä vitsiä tyyliin: "Ensi tykypäivänä olisi siistiä mennä juokseen Cooper-testi" Esimies kuuli tämän...

Lue lisää

Millaista on työ digitaalisessa asiakaspalvelussa?

Ajankohtaista | 18.10.2018

Millaista on tehdä työtä asiakaspalvelussa, jossa ei olla asiakkaan kanssa kasvotusten vaan ihmisten välissä on esimerkiksi puhelin tai chat? Aihetta puitiin Asiakaspalveluviikolla...

Lue lisää

Voiko asiakkaalle sanoa ”ei kiitos”?

Asiantuntijat | 18.10.2018

Olen muutaman kerran joutunut pohtimaan, onko asiakkaamme liiketoiminta arvojemme mukaista. Tämä on haastava hetki, koska asiakkuudelle ei todellakaan ole helppoa todeta ”ei...

Lue lisää

Moment Makerin mukana (t)yössä

Asiakaspalvelija äänessä | 17.10.2018

Monesti, kun kertoo tekevänsä asiakaspalvelua ja menevänsä yövuoroon viikonloppuna, nousee tuttujen kasvoille kummeksuvia ilmeitä ja herää kysymys: ”Mikä asiakaspalvelu on muka auki läpi...

Lue lisää

Juuso Suhonen – Help Desk Moment Maker

Henkilökunta | 12.10.2018

Juuso saattaa olla sinulle mediasta tuttu kaveri? Suhonen siivitti lukkarina Haapakosken pesäpallojoukkueen männä suvena puulaakiturnauksen voittoon ja joukkue pääsi tästä syystä ansaitusti...

Lue lisää

”Oletko ajatellut, että voisit olla uupunut?R...

Asiakaspalvelija äänessä | 10.10.2018

Se tuli hiipien ja hiljalleen, mutta ei varoittamatta. Se valtasi mielen ja kehon, pisti minut polvilleen. Mietin mitä kummaa tämä tuntematon on; väsymys, itkuisuus ja jokapäiväinen ahdistus ja...

Lue lisää

Miten työnantaja ja esimies voivat tunnistaa työuupum...

Asiantuntijat | 10.10.2018

Työuupumus on pitkittyneen työstressin seurauksena kehittyvä häiriötila, jota luonnehtii uupumusasteinen väsymys, kyynistynyt asenne työtä kohtaan ja heikentynyt ammatillinen...

Lue lisää

Juha Papunen – Service Desk Moment Maker

Henkilökunta | 09.10.2018

Käyttötukea (tunnetaan myös nimillä Service Desk ja Help Desk) kuvataan Wikipediassa olevan ”neuvontayksikkö, joka palvelee yrityksen asiakkaita tai omaa henkilökuntaa. Esimerkiksi...

Lue lisää

Value Manager Ivan Turbin

Henkilökunta | 05.10.2018

Ivanin elämässä on vauhtia jopa niin, että nuorta miestä vähän hirvittää. Perheeseen on syntynyt ensimmäinen lapsi, autokin tuli hankittua, ensimmäinen ylennys Moment Makerista Spirit...

Lue lisää

Asiakaspalvelun mittarit: aktiiviaika ja tehokkuus

Asiantuntijat | 04.10.2018

Kirjoitin aiemmin kahdesta asiakaspalvelun tunnusluvusta, vastausprosentista ja palvelutasosta. Lue teksti tästä >> Vastausprosentti ja palvelutaso ovat mittareita, jotka saadaan helposti...

Lue lisää

Vaihdossa Fuengirolan auringon alla

Asiakaspalvelija äänessä | 03.10.2018

Center Manager näytti vihreää valoa työskentelyyni Fuengirolassa. Olin tästä aina haaveillut. Meillä Moment Groupissa on mahdollista käydä tutustumassa toisen toimipisteeseen työn...

Lue lisää

Yepzonin kokemuksia Moment Groupista

Case-esimerkit | 01.10.2018

Yepzon tarjoaa valmiita kokonaispalveluita sekä kuluttajille että yrityksille. Palveluihin kuuluvat myös laitteet, jotka ovat kotimaisen kehitystyön tulosta. Tuotevalikoimaan kuuluu sekä...

Lue lisää