fbpx

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 3 | Aarne Töllinen

Ajankohtaista | 12.09.2019

Ville Tolvanen haastattelee kiinnostavia vaikuttajia asiakaslähtöisyydestä, asiakaskokemuksesta ja asiakaspalvelusta ohjelmasarjassa Tuloksellisia kohtaamisia. Joka torstai uusi haastateltava ja...

Lue lisää

5 selviytymisvinkkiä asiakaspalveluun soittavalle

Asiakaspalvelija äänessä | 11.09.2019

Kukaan ei soita asiakaspalveluun ilman syytä. Tyypillisesti on olemassa ongelma, joka halutaan selvittää. Jotta homma sujuu, on hyvä muistaa nämä viisi selviytymisvinkkiä: puhu...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 2 | Aino-Maija Mäkiko...

Ajankohtaista | 05.09.2019

Tuloksellisia kohtaamisia -ohjelmassa keskustellaan asiakaspalvelun tuottamisesta, asiakaskohtaamisista ja asiakastapaamisista. Uusi haastateltava ja uusi näkökulma verkossa – joka...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia näöntarkastussoitoilla

Asiakaspalvelija äänessä | 04.09.2019

Olen saanut urani aikana auttaa asiakasta löytämään edullisen sähkösopimuksen tai hyvän tapaturmavakuutuksen, mutta nyt sain uuden työnkuvan. Tervetuloa näöntarkastukseen Varaan ilmaisia...

Lue lisää

Hauska tutustua – Annika Strand

Henkilökunta | 03.09.2019

Millaisia ihmisiä on tuloksellisten kohtaamisten takana? Keitä momenttilaiset ovat? Tämän viikon Hauska tutustua -esiteltävä (minä!) tuli Göteborgista, meni Veteliin, asuu Nokialla...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia -jakso 1 | Milla Koivuluoma, ...

Ajankohtaista | 29.08.2019

Tänään tärähtää käyntiin uusi ohjelmasarja Tuloksellisia kohtaamisia! Tuloksellisia kohtaamisia -ohjelmasarjassa puhutaan asiakaskohtaamisista, asiakastapaamisista ja asiakaspalvelun...

Lue lisää

Asiakastyytyväisyyskysely 2019

Ajankohtaista | 29.08.2019

Touko-kesäkuussa toteutimme vuosittaisen asiakastyytyväisyystutkimuksen Moment Groupin asiakkaille. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millä tasolla asiakastyytyväisyytemme on...

Lue lisää

Työpisteen ja ympäristön vaikutus myyntitulokseen

Asiakaspalvelija äänessä | 28.08.2019

Sitä helposti vetää mutkat suoraksi ja ajattelee, että paras myynnin tulos muodostuu siitä, kuinka monta puhelua myyjä soittaa ja lisäksi puheminuuteilla on vaikutusta. Näinhän se...

Lue lisää

Hauska tutustua – Anu

Ajankohtaista Henkilökunta | 27.08.2019

Millaisia ihmisiä on tuloksellisten kohtaamisten takana? Keitä momenttilaiset ovat? Tämän viikon Hauska tutustua -esiteltävä tulee Fuengirolan studiosta. Syväanalyysi (!), olkaa...

Lue lisää

Asiakaspalvelun ulkoistaminen & vaivaton käyttö...

Asiantuntijat | 22.08.2019

Asiakaspalvelun (tai minkä tahansa palvelun) ulkoistaminen herättää paljon kysymyksiä. Miten homma toimii käytännössä? Kuinka saada yliheitto, käyttöönotto, sujumaan jouhevasti ja ilman...

Lue lisää

Hyviä asiakaspalvelukokemuksia – osa 2

Asiakaspalvelija äänessä | 21.08.2019

Kirjoitin viime viikolla kahdesta positiivisesta asiakaskokemuksesta, jotka minulle on tullut vastaan, kun olen ollut asiakkaana enkä myyjänä. Näitä positiivisia kohtaamisia tuli mieleeni vielä...

Lue lisää

Hauska tutustua – Mira Eronen

Henkilökunta | 20.08.2019

Millaisia ihmisiä on tuloksellisten kohtaamisten takana? Keitä momenttilaiset ovat? Tämän viikon Hauska tutustua -esiteltävä tulee Iisalmen studiosta. Syväanalyysi (!), olkaa...

Lue lisää

Hyviä asiakaspalvelukokemuksia – osa 1

Asiakaspalvelija äänessä | 14.08.2019

Olen puhelinmyyjä, telemarkkinoija, Moment Maker… rakkaalla lapsella on monta nimeä! Minulle myyjänä on tärkeää työssäni asiakkaalle jäävä hyvä mieli, positiivinen asiakaskokemus....

Lue lisää

Tulossa: Tuloksellisia kohtaamisia -ohjelma

Ajankohtaista | 13.08.2019

Tulossa uusi ohjelmasarja, jossa suomalaiset yritysjohtajat, asiantuntijat, näkijät ja tekijät pohtivat asioinnin, asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen synnyttämistä digiaikana. Vieraita...

Lue lisää

Hauska tutustua – Joni Markkanen

Henkilökunta | 13.08.2019

Millaisia ihmisiä on tuloksellisten kohtaamisten takana? Keitä momenttilaiset ovat? Tämän viikon Hauska tutustua -persoona tulee Pieksämäen studiosta. Syväanalyysi (!), olkaa...

Lue lisää