fbpx

Työpaikan erilaiset tyypit

Asiakaspalvelija äänessä | 01.05.2019

Olen viihtynyt Moment Groupilla jo tovisen aikaa, yksitoista vuotta tuli täyteen tämän vuoden alkupuoliskolla. Aloin eräänä päivänä miettimään, että meitä mahtuu porukkaan jos...

Lue lisää

Vinkit parempaan työhyvinvointiin

Asiakaspalvelija äänessä | 24.04.2019

Sain vinkin mennä Hyvinvointi-aamupalalle, jonka järjesti Roihu-hanke ja Lähitapiola. Kysyin pomolta lupaa tulla töihin myöhemmin tämän takia ja lupa heltisi. Kyllä kannatti...

Lue lisää

Älykäs Chat on verkkosivujen tulosyksikkö

Ajankohtaista Asiantuntijat | 23.04.2019

Chat-palvelu on lyhyehkön olemassaolonsa aikana kehittynyt yhteystietojen keräysboksista nykypäivän chatbotiksi, älykkääksi ja kehittyväksi robotiksi. Käyttäjäystävällisyys on koko ajan...

Lue lisää

Ulkoistetun palvelun brändin mukainen laatu

Asiantuntijat | 18.04.2019

Asiakaskeskeisyys on helppo sana mutta vaikea laji. Halu parantaa palveluita, yhteistyötä ja asiakasymmärrystä on kova, mutta onkin kokonaan toinen asia, miten asiakaskeskeisyys todella näkyy...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia asiakkaan Helsingin toimistol...

Asiakaspalvelija äänessä | 17.04.2019

Kävimme kolmen hengen tiimillä Helsingissä asiakkaamme luona vierailulla. Asiakkaan toimihenkilöt vierailevat usein Iisalmessa ja meillä Moment Makereilla on tilaisuus päästä...

Lue lisää

Tietoturvasertifiointi Moment Groupissa

Ajankohtaista Asiantuntijat | 04.04.2019

ISO 27001 komeilee nyt ISO 9001 -sertifikaatin rinnalla. Olen kyllä todella ylpeä meidän koko tiimistä, joka mahdollisti tämän! Pitkään laatusertifiointi on toiminut johtamisen välineenä...

Lue lisää

Moment Makerin kokemuksia etätyöstä

Asiakaspalvelija äänessä | 03.04.2019

 Etätyö, Telework, Distance Work, Working from Home or Out from Office – rakkaalla lapsella on monta nimeä. Kuulostaako telepaattiselta tai futuristiselta. No Worries! Ei suinkaan,...

Lue lisää

Tietoturvan sertifiointi ISO 27001 -standardin mukaises...

Ajankohtaista Asiantuntijat | 02.04.2019

Muutama vuosi siinä meni pientä valmistelua tehdessä ja lopulta noin puolen vuoden tiukka loppupuristus toi sertifikaatin seinälle. Sertifikaatti on päivätty 1.4.2019, mutta aprillipilasta ei...

Lue lisää

Asiakaspalvelun aakkoset

Ajankohtaista | 28.03.2019

Millaista on tehdä työtä Profit Centerissä? Mistä onnistuneet ja tulokselliset kohtaamiset syntyvät? Mitkä ovat asiakaspalvelun aakkoset? Joka torstai uusi asiakaspalvelun aakkonen...

Lue lisää

Huikean myyntikilpailun viikkoraportti

Asiakaspalvelija äänessä | 27.03.2019

Voi pojat mikä viikko! Maanantai alkoi ihan normaalisti, lähdin toisin sanoen keskittyneesti soittamaan myyntipuheluita tavalliseen tapaan. Mutta esimies yllätti hetken kuluttua ilmoittamalla,...

Lue lisää

Miksi asiakasta pompotellaan?

Asiantuntijat | 22.03.2019

Oletko joutunut tilanteeseen, jossa asiakaspalveluun soittaessasi tunnet olevasi kumipallo? Puhelua pompautellaan henkilöltä toiselle eikä mistään tunnu löytyvän sitä tyyppiä, joka osaisi...

Lue lisää

Solubiologista Profit Center -ammattilaiseksi

Asiantuntijat Henkilökunta | 21.03.2019

Olen Heidi ja työskentelen Moment Groupin Tampereen yksikössä Value Managerina. Minun elämässäni on tapahtunut jänniä muutoksia viime vuosina. Jos olisin julkkis, niin lööpit...

Lue lisää

Työssä ja työstä oppiminen

Asiakaspalvelija äänessä | 20.03.2019

Minulla on vuosien kokemus telemarkkinointityöstä. Olen hoitanut kymmeniä eri kampanjoita, joissa tuotteet vaihtelevat laidasta laitaan. Välillä varaan koeajoja luxusautoihin, toisena päivänä...

Lue lisää

Laadukasta puhelinmyyntiä ihmiseltä ihmiselle

Ajankohtaista Henkilökunta | 19.03.2019

Onneksi olkoon Eeva Malmberg! Kansainvälinen vakuutusyhtiö, jonka nimissä teet telemarkkinointia, on palkinnut sinut laadukkaasta työstä. Kerrotko mistä tässä on kyse? ”Tehtäväni on...

Lue lisää

Asiakaspalvelun ulkoistaminen, tavoitteet ja yrityskult...

Asiantuntijat | 14.03.2019

Asiakaspalvelun ulkoistaminen on yritykselle merkittävä valinta. Miten tätä isoa kokonaisuutta, dataa, detaljeja, toimialaymmärrystä ja myös sitä hiljaista tietoa saadaan siirrettyä...

Lue lisää