fbpx

Huippumyyjä ja kauhuun hurahtanut Joni

Henkilökunta | 05.06.2017

Joni Markkanen on persoonallinen mies. Hän työskentelee Pieksämäellä Moment Makerina ja hänet tunnetaan erinomaisen hyvänä sähkömyyjänä. Joni on tuttu kasvo yrityksessä jo vuodesta 2013...

Lue lisää

Palo paneutua asiakkaan tarpeeseen

Case-esimerkit | 01.06.2017

Kauppahalli24 on verkkoruokakauppa, jonka chat-asiakaspalvelussa käy melkoinen vilske. Toimistoaikana yritys hoitaa itse asiakaspalvelunsa, mutta illalla puikkoihin hyppää Moment Group....

Lue lisää

Pyramidiajattelua, jonka kärjessä asiakas

Asiakaspalvelija äänessä | 24.05.2017

Usein näkee hienoja PowerPoint-esityksiä, joissa yrityksen toimintaa ja henkilöstön asemaa kuvataan milloin piirakkamallilla, milloin pyramidilla. Pyramidi on malleista ehkä petollisin – on...

Lue lisää

Kauppa käy – vai käykö?

Ajankohtaista | 23.05.2017

Miten viestiä asiakkaille ja uusille potentiaalisille asiakkaille riittävän selkeästi, mutta myös houkuttelevasti? Miten varmistaa kaupan kotiuttaminen ja asiakkaiden haltuunotto omaan...

Lue lisää

Karvapalloilla myynti nousuun

Asiakaspalvelija äänessä | 15.05.2017

Onko asia totta vasta, kun sen näkee? Minulla ainakin helpottaa, kun näen konkreettisesti tekemäni työn! Lappu tai pallo – kunhan myynnit näkyvät! ”Karvapallo-idea” lähti liikkeelle,...

Lue lisää

Jäähypenkille tai laske ensin kymmeneen

Asiakaspalvelija äänessä | 10.05.2017

Jokainen asiakaspalvelutyötä joskus tehnyt tietää, että asiakas ei ole aina oikeassa. Ylipäätään koko toteamus on alun perinkin hieman järjetön. On asiakkaita, jotka eivät osoita...

Lue lisää

Asioinnin helppous ja mutkattomuus | Asiakaspalvelun Tr...

Ajankohtaista | 05.05.2017

Miten asiakaspalvelu kehittyy vuonna 2017? Mikä asiakaspalvelussa puhuttaa? Moment Groupin Chief Experience Officer Pia Pursiainen oli yksi Asiakaspalvelun Trendiraportti 2017:n haastateltavista...

Lue lisää

Hymy kuuluu äänestä – mutta entäs kirjaimista...

Asiakaspalvelija äänessä | 04.05.2017

Olen tehnyt asiakaspalvelutöitä hyvin erilaisissa ympäristöissä, ja nyt viimeisimpänä olen ollut pian vuoden Momentilla chat-asiakasneuvojana. Eleet ja ilmeet asiakaspalvelussa Kasvotusten...

Lue lisää

Kissa kiitoksella elää – ja ihminen myös

Henkilökunta | 04.05.2017

Moment Groupin arvot on tiivistetty kolmeen ja nämä arvot ovat osa Moment Spiritiä. Henkilökunnan yhteiset arvot on vasta äskettäin otettu "virallisesti" käyttöön, mutta tavassa toimia...

Lue lisää

Onnistunut kohtaaminen on kuin pieni tanssi

Asiakaspalvelija äänessä | 28.04.2017

Onnistunut asiakaskohtaaminen on sielua elähdyttävä kokemus. Itse muistelen vielä vuosienkin jälkeen lämmöllä erästä kosmetiikkamyyjää jolta ostin 50 euron luomivärin, koska tulin...

Lue lisää

ICC-järjestelmä päivittyy ketterästi

Ajankohtaista | 21.04.2017

Jotta asiakasneuvojat voivat antaa parhaan panoksensa asiakkaalle, on järjestelmässä oltava älyä ja mahdollisuus laajentua ja kehittyä vaatimusten mukana. Uusien ominaisuuksien nopea...

Lue lisää

Ulkoistamisen sisäistäminen

Asiakaspalvelija äänessä | 19.04.2017

Kun yritys haluaa menestyä, sen täytyy suorittaa vahvasti kaikilla suunnilla. Joskus on kuitenkin järkevää antaa jokin toiminnan osa-alue toisten käsiin; jos yrityksen osaaminen sijoittuu...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia myös pääsiäisenä

Ajankohtaista | 13.04.2017

Meidän Moment Makerit päivystävät läpi pääsiäisen, 24h. Kohtaavat asiakkaat puhelimessa, chatissa ja sähköpostitse. Tämä on erinomainen asia yrittäjälle, joka voi itse nauttia...

Lue lisää

Moment way is the only way

Asiakaspalvelija äänessä | 11.04.2017

Olen pitkään halunnut kertoa oman tarinani siitä, millaista on työskennellä Moment Groupissa. Jo 2 viikkoa olen työkavereille voivotellut, että harmi kun en osaa kirjoittaa blogia. Usko...

Lue lisää

Uutta! Ääni annettu asiakaspalvelijoille

Ajankohtaista | 06.04.2017

Polkaisimme viikko sitten liikkeelle Asiakaspalvelija äänessä -blogin. Idea tähän lähti omalta työntekijältämme Monicalta, joka on kiitettävän hyvä työssään asiakaspalvelijana (Moment...

Lue lisää