fbpx

Karvapalloilla myynti nousuun

Asiakaspalvelija äänessä | 15.05.2017

Onko asia totta vasta, kun sen näkee? Minulla ainakin helpottaa, kun näen konkreettisesti tekemäni työn! Lappu tai pallo – kunhan myynnit näkyvät! ”Karvapallo-idea” lähti liikkeelle,...

Lue lisää

Jäähypenkille tai laske ensin kymmeneen

Asiakaspalvelija äänessä | 10.05.2017

Jokainen asiakaspalvelutyötä joskus tehnyt tietää, että asiakas ei ole aina oikeassa. Ylipäätään koko toteamus on alun perinkin hieman järjetön. On asiakkaita, jotka eivät osoita...

Lue lisää

Asioinnin helppous ja mutkattomuus | Asiakaspalvelun Tr...

Ajankohtaista | 05.05.2017

Miten asiakaspalvelu kehittyy vuonna 2017? Mikä asiakaspalvelussa puhuttaa? Moment Groupin Chief Experience Officer Pia Pursiainen oli yksi Asiakaspalvelun Trendiraportti 2017:n haastateltavista...

Lue lisää

Hymy kuuluu äänestä – mutta entäs kirjaimista...

Asiakaspalvelija äänessä | 04.05.2017

Olen tehnyt asiakaspalvelutöitä hyvin erilaisissa ympäristöissä, ja nyt viimeisimpänä olen ollut pian vuoden Momentilla chat-asiakasneuvojana. Eleet ja ilmeet asiakaspalvelussa Kasvotusten...

Lue lisää

Kissa kiitoksella elää – ja ihminen myös

Henkilökunta | 04.05.2017

Moment Groupin arvot on tiivistetty kolmeen ja nämä arvot ovat osa Moment Spiritiä. Henkilökunnan yhteiset arvot on vasta äskettäin otettu "virallisesti" käyttöön, mutta tavassa toimia...

Lue lisää

Onnistunut kohtaaminen on kuin pieni tanssi

Asiakaspalvelija äänessä | 28.04.2017

Onnistunut asiakaskohtaaminen on sielua elähdyttävä kokemus. Itse muistelen vielä vuosienkin jälkeen lämmöllä erästä kosmetiikkamyyjää jolta ostin 50 euron luomivärin, koska tulin...

Lue lisää

ICC-järjestelmä päivittyy ketterästi

Ajankohtaista | 21.04.2017

Jotta asiakasneuvojat voivat antaa parhaan panoksensa asiakkaalle, on järjestelmässä oltava älyä ja mahdollisuus laajentua ja kehittyä vaatimusten mukana. Uusien ominaisuuksien nopea...

Lue lisää

Ulkoistamisen sisäistäminen

Asiakaspalvelija äänessä | 19.04.2017

Kun yritys haluaa menestyä, sen täytyy suorittaa vahvasti kaikilla suunnilla. Joskus on kuitenkin järkevää antaa jokin toiminnan osa-alue toisten käsiin; jos yrityksen osaaminen sijoittuu...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia myös pääsiäisenä

Ajankohtaista | 13.04.2017

Meidän Moment Makerit päivystävät läpi pääsiäisen, 24h. Kohtaavat asiakkaat puhelimessa, chatissa ja sähköpostitse. Tämä on erinomainen asia yrittäjälle, joka voi itse nauttia...

Lue lisää

Moment way is the only way

Asiakaspalvelija äänessä | 11.04.2017

Olen pitkään halunnut kertoa oman tarinani siitä, millaista on työskennellä Moment Groupissa. Jo 2 viikkoa olen työkavereille voivotellut, että harmi kun en osaa kirjoittaa blogia. Usko...

Lue lisää

Uutta! Ääni annettu asiakaspalvelijoille

Ajankohtaista | 06.04.2017

Polkaisimme viikko sitten liikkeelle Asiakaspalvelija äänessä -blogin. Idea tähän lähti omalta työntekijältämme Monicalta, joka on kiitettävän hyvä työssään asiakaspalvelijana (Moment...

Lue lisää

”Työn arvostus lähtee työntekijästä itsestä...

Asiakaspalvelija äänessä | 06.04.2017

Kuka uskaltaa sanoa olevansa ylpeä itsestään? Suomalaisille se on kovin vaikea asia, ja harva kehtaakaan pää pystyssä todeta, että on taitava ja osaava. Usein kehujen edessä ne torjutaan ja...

Lue lisää

Iso käsi ISO 9001:2015 -laatusertifikaatille

Ajankohtaista | 05.04.2017

Neljä vuotta sitten olin ensimmäistä kertaa toimitusjohtajana mukana Inspectan ISO9001:2015 auditointeissa, silloin Ina Finlandin yhteyskeskuksen nimissä. Se oli uudelle toimitusjohtajalle...

Lue lisää

Paikka avoinna myyntipäällikölle! Hae viimeistään ...

Ajankohtaista Uncategorized | 31.03.2017

Vastaat palveluiden myynnistä nimetyille asiakkaille sekä uusasiakashankinnasta. Työnkuvasi muodostuu aktiivisesta B to B-myynnistä, asiakassuhteiden luomisesta ja niiden laadukkaasta...

Lue lisää

Petter Eränen; Tapparaa ja asiakaspalvelua

Henkilökunta Uncategorized | 30.03.2017

Olen syntyperäinen tamperelainen ja tällä hetkellä pidän majaani Tesomalla. Koulutukseltani olen merkonomi ja valmistumisen jälkeen olen toiminut erinäisissä asiakaspalvelutehtävissä eri...

Lue lisää