fbpx

Henkilöstö – kuluerä vai unelmien mahdollistaja?

Asiakaspalvelija äänessä | 27.07.2017

Työntekijät ovat yrityksen suurin investointi, joka syö jatkuvasti rahaa. Työvoiman rekrytointiin, kouluttamiseen ja huolenpitoon kuluu paljon aikaa, rahaa ja vaivaa. Usein kuulee puhuttavan...

Lue lisää

Miksi pitää maksaa, vaikka ei saa palvelua?

Ajankohtaista | 07.07.2017

En ole ainoa, joita ärsyttää kuunnella: ”kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, palvelemme teitä hetken kuluttua”, kun puhelimella yrittää päästä lähes minkä tahansa yrityksen...

Lue lisää

Kuusi tärkeää kirjainta: Kiitos!

Asiakaspalvelija äänessä | 06.07.2017

Miksi ennakkosuosikki ei voittanutkaan? Sama tilanne toistuu vaaleissa, Euroviisuissa, kaikenkarvaisissa tv-ohjelmien yleisöäänestyksissä; kaikki kuvittelevat ennakkosuosikin saavan joka...

Lue lisää

CASE AIG: täsmävakuutuksia etämyyntinä

Case-esimerkit | 03.07.2017

AIG on yksi maailman johtavista vahinkovakuutuskonserneista, joka palvelee asiakkaita yli 130 maassa, ja jonka palveluksessa on noin 40 000 työntekijää ympäri maailmaa. Suomessa AIG:n...

Lue lisää

Sujuvaa ja lähes näkymätöntä yhteistyötä

Case-esimerkit | 03.07.2017

Solteq on digitaalisen asiakaskohtaamisen asiantuntijayritys. Yhteistyössä Moment Groupin kanssa yritys tarjoaa asiakkailleen 24 tuntia vuorokaudessa toimivan palvelinkeskuksen. Normaalien...

Lue lisää

Kesätyöpaikka Iisalmessa Moment Makereina

Henkilökunta | 29.06.2017

Moment Groupin Iisalmen toimistolle on palkattu nuoria kesätyöhön työsopimuksilla, jotka ovat kuukaudesta aina puolen vuoden mittaiset. Topi, Mikko, Henna ja Juho ovat kaikki olleet...

Lue lisää

Moment Quality, Spirit ja Way

Ajankohtaista | 27.06.2017

Moment Groupin historiaa on takana nelisen kuukautta, reilun vuosikvartaalin verran. ”Tuloksellisia kohtaamisia” on kirkastunut entistä selkeämmin kolmeksi tärkeäksi teemaksi, joiden parissa...

Lue lisää

”Parasta on olla asiakkaiden kanssa tekemisissä&...

Henkilökunta | 27.06.2017

Jani Argillander aloitti Moment Groupissa Sales Managerina 19.6. Myyjänä mies ei ole mikään keltanokka ja saksalaisella Topcartilla saatu myyntikoulutus saakin kehuja: "Työskentelin 13 vuotta...

Lue lisää

Kesätyö puhelinmyyjänä? Terveiset Pieksämäeltä!

Henkilökunta | 21.06.2017

Viisi 15-22 -vuotiasta pääsi kolmeksi viikoksi oppimaan ja tekemään Moment Makerin töitä Pieksämäen toimistolla. Käytännössä työ koostui puhelimitse tehtävästä myyntityöstä,...

Lue lisää

Kesä Klingendahlissa; sähköä ja hyvää fiilistä

Henkilökunta | 19.06.2017

Neljä nuorta ja positiivista Moment Makeria ehti hetkeksi istua alas kertomaan, millaista elo Tampereen Pyhäjärvenkadun toimistolla on. Taavi ja Emine ovat jo ”vanhoja konkareita”, toista...

Lue lisää

Tiedon valtatiellä – myös asiakaspalvelussa

Asiakaspalvelija äänessä | 15.06.2017

Usein kuulee puhuttavan hiljaisesta tiedosta. Yleisin käsitys lienee, että hiljainen tieto on sitä, joka lähtee työmailta eläköityvien tai muista syistä palveluksesta poistuvien osaajien...

Lue lisää

Asiakaspalvelusta rakennetaan yhdessä pysyvää kilpai...

Case-esimerkit | 12.06.2017

Huutokaupat.com on Suomen suurin verkkohuutokauppapalvelu, joka kerää kuukausittain lähes 2,5 miljoonaa kävijää. Yksi yrityksen vahvoista kilpailueduista on sen asiakaspalvelu, josta vastaa...

Lue lisää

Haastan sinut seisomaan!

Asiakaspalvelija äänessä | 06.06.2017

Niskat ja hartiat jumissa? Pitkä työviikko edessä ja hieroja on kallis, kuntosali on kaukana ja siellä tulee hiki. Mitä sanoisit, jos kuulisit että ongelmaan on ratkaisu ja se on...

Lue lisää

Suurin osa yhteydenotoista chatin kautta

Ajankohtaista | 06.06.2017

Kauppahalli24 on verkkoruokakauppa, joka toimittaa tuoretta ruokaa suoraan asiakkaidensa kotioville. Asiakkaat tilaavat ruoan netistä, ja ostoksia tukee chat- asiakaspalvelu. Katso Kauppahalli24...

Lue lisää

Huippumyyjä ja kauhuun hurahtanut Joni

Henkilökunta | 05.06.2017

Joni Markkanen on persoonallinen mies. Hän työskentelee Pieksämäellä Moment Makerina ja hänet tunnetaan erinomaisen hyvänä sähkömyyjänä. Joni on tuttu kasvo yrityksessä jo vuodesta 2013...

Lue lisää