fbpx

Onnea Salcomp, vaihdeasiakkaamme!

Ajankohtaista | 22.09.2017

Laturivalmistaja Salcomp avasi 21.9. uuden tehtaan Kiinan Guigangissa. Yhtiön mukaan tuotantolaitoksen vuosikapasiteetti yltää 350 miljoonaan laturiin, ja tämä tekee laitoksesta maailman...

Lue lisää

Spiikin merkitys myyntityössä

Asiakaspalvelija äänessä | 20.09.2017

Myyntityö on kuin teatteria; näyttelijä sisäistää tekstin, opettelee käsikirjoituksen ulkoa ja tarvittaessa kuiskaaja auttaa vuorosanojen muistamisessa. Meilläkin käsikirjoitus, spiikki,...

Lue lisää

Pieniä ihmeitä ja ainutkertaisia hetkiä

Ajankohtaista | 19.09.2017

Miten syntyy tuloksellisia kohtaamisia? Millaiset ihmiset näitä pieniä ihmeitä, ainutkertaisia hetkiä, päivän aikana tekevät? Keitä ovat Moment Makerit? Avoimet ovet torstaina...

Lue lisää

Hyvä ja huono kiire sekä avun pyytäminen

Asiakaspalvelija äänessä | 13.09.2017

Aina syksyllä, kun lomat loppuvat ja arki alkaa, aktivoituvat ihmiset hoitamaan asioitaan. Contact Centerin asiakasmäärät – jos nyt eivät ihan räjähdä, niin ainakin muhkeasti...

Lue lisää

Vuoden Palveluesimies 2017: Tuula Laitinen

Ajankohtaista | 06.09.2017

Tänään 6.9. on Yhteys Asiakaspalvelukonferenssissa valittu Vuoden Palveluesimieheksi Tuula Laitinen, Moment Groupin Iisalmen yksikön Opportunity Manager (Contact Center -yksikön...

Lue lisää

Kokemuksia puhelinmyynnistä

Asiakaspalvelija äänessä | 06.09.2017

Olen sanonut joskus aikanaan, että teen mitä tahansa muuta, kuin alan puhelinmyyjäksi. Ei minusta ole huijaamaan ihmisiä huonoihin kauppoihin ja tyrkyttämään tuotetta, jota kukaan ei...

Lue lisää

Tiikerin katseella tuloksellisia kohtaamisia myyntityö...

Asiakaspalvelija äänessä | 30.08.2017

Myyntityö on välillä kuin nyrkkeilymatsi. Asiakkaalta tuleva "Ei"-vastaus on isku kasvoille ja monta "Ei"-vastausta putkeen saattaa johtaa tyrmäykseen lattialle. Mutta sieltä on päästävä...

Lue lisää

Tiina Viljakka palasi täysin uudistuneeseen yritykseen

Henkilökunta | 29.08.2017

Tiina Viljakka on usealle pitkäaikaiselle asiakkaallemme tuttu jo entuudestaan. Tiina tuli alun perin sparraamaan asiakasneuvojia tiiminvetäjän roolissa vuonna 2008. Ajan saatossa ura eteni talon...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Fimlab Laboratoriot Oy:n ajan...

Case-esimerkit | 28.08.2017

Kun varaat ajan laboratorioon, tuletko ajatelleeksi, että puhelu saattaakin mennä Contact Centeriin? Ei asiaa kuuluisikaan miettiä – tärkeintä on, että ajanvarauksen saa hoidettua...

Lue lisää

Kaikki paitsi purjehdus on turhaa…

Asiakaspalvelija äänessä | 23.08.2017

Seuraava keskustelu on ote elävästä elämästä - kävin sen juuri erään pienelektroniikkaa ja tykötarpeita myyvän yrityksen edustajien kanssa. Asiakaspalvelija asiakkaan asialla? Minä: -...

Lue lisää

Apua, näkeekö se minut? Pari valittua sanaa chat-palv...

Asiakaspalvelija äänessä | 17.08.2017

Chatteja ei ole Suomessa pomppinut esiin verkkosivuilla vielä kovinkaan pitkään. Muistan itsekin ensimmäiset kontaktini noihin hyppiviin ruutuihin, joita näkyi lähinnä joidenkin...

Lue lisää

Mikä on myyjän suurin virhe?

Asiakaspalvelija äänessä | 09.08.2017

Juttelen satojen asiakkaiden kanssa päivittäin ja olen huomannut, että tulee usein oletettua liian helposti, että asiakas ei ole kiinnostunut. "Ei kannata vaihtaa sähkösopimusta. Minun...

Lue lisää

Henkilöstö – kuluerä vai unelmien mahdollistaja?

Asiakaspalvelija äänessä | 27.07.2017

Työntekijät ovat yrityksen suurin investointi, joka syö jatkuvasti rahaa. Työvoiman rekrytointiin, kouluttamiseen ja huolenpitoon kuluu paljon aikaa, rahaa ja vaivaa. Usein kuulee puhuttavan...

Lue lisää

Miksi pitää maksaa, vaikka ei saa palvelua?

Ajankohtaista | 07.07.2017

En ole ainoa, joita ärsyttää kuunnella: ”kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, palvelemme teitä hetken kuluttua”, kun puhelimella yrittää päästä lähes minkä tahansa yrityksen...

Lue lisää

Kuusi tärkeää kirjainta: Kiitos!

Asiakaspalvelija äänessä | 06.07.2017

Miksi ennakkosuosikki ei voittanutkaan? Sama tilanne toistuu vaaleissa, Euroviisuissa, kaikenkarvaisissa tv-ohjelmien yleisöäänestyksissä; kaikki kuvittelevat ennakkosuosikin saavan joka...

Lue lisää