fbpx

Hyvän myyjän takana on aina hyvä valmentaja

Asiakaspalvelija äänessä | 18.10.2017

Hyvän myyjän takana on aina hyvä valmentaja, esimies. Valmentaja auttaa myyjää kehittymään ja viilaa myyjästä täydellisen soturin. Tästä on itselläni paljon kokemusta. Kun tulin...

Lue lisää

Moment Maker vs Robotti

Asiakaspalvelija äänessä | 11.10.2017

Katsoin taas kertaalleen elokuvan Terminaattori, joka kertoo tulevaisuudesta ja siitä, miten robotit valtaavat maailman. Itse en säikähtänyt niinkään sitä, että robotit valtaavat maailman,...

Lue lisää

Argumentoinnin tärkeys myyntityössä

Asiakaspalvelija äänessä | 04.10.2017

"Ei minun kannata vaihtaa sähkön myyjää, koska sähkön siirtolasku on niin iso." Päivittäin kohtaan useasti tämän lauseen. Tässä kohtaa myyjän refleksi ohjaa helposti ajatukseen, että...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Mylab Oy:n asiakastuessa

Case-esimerkit | 29.09.2017

Kotimainen Mylab Oy on terveydenhuollon ja kliinisten laboratorioiden tietotekniikan asiantuntija ja laboratoriokeskusten tietojärjestelmäkumppani. Asiakkailta tulevista yhteydenotoista valtaosa...

Lue lisää

Älykkäämpää asiakaspalvelua, kiitos

Ajankohtaista Asiantuntijat | 28.09.2017

”Robotiikka tulee ja vie meiltä kaikilta työpaikat!” Koneistumisen pelko ei ole tämän syksyn ”uusi musta”. Chaplin pohti jo vuonna 1936 Nykyaika-elokuvassa pienen ihmisen kohtaloa...

Lue lisää

Assiakkattem passamist, airostes ihmisen

Asiakaspalvelija äänessä | 27.09.2017

Nonni, ny o semne paik et mää halua julista murttette riamusanoma! Mullo semne päivä tänä et jotenki nostalkia tot kotiseuttu kohta nostele pääkoppatas. Murre o rikkaut. Se o jokase omis...

Lue lisää

Onnea Salcomp, vaihdeasiakkaamme!

Ajankohtaista | 22.09.2017

Laturivalmistaja Salcomp avasi 21.9. uuden tehtaan Kiinan Guigangissa. Yhtiön mukaan tuotantolaitoksen vuosikapasiteetti yltää 350 miljoonaan laturiin, ja tämä tekee laitoksesta maailman...

Lue lisää

Spiikin merkitys myyntityössä

Asiakaspalvelija äänessä | 20.09.2017

Myyntityö on kuin teatteria; näyttelijä sisäistää tekstin, opettelee käsikirjoituksen ulkoa ja tarvittaessa kuiskaaja auttaa vuorosanojen muistamisessa. Meilläkin käsikirjoitus, spiikki,...

Lue lisää

Pieniä ihmeitä ja ainutkertaisia hetkiä

Ajankohtaista | 19.09.2017

Miten syntyy tuloksellisia kohtaamisia? Millaiset ihmiset näitä pieniä ihmeitä, ainutkertaisia hetkiä, päivän aikana tekevät? Keitä ovat Moment Makerit? Avoimet ovet torstaina...

Lue lisää

Hyvä ja huono kiire sekä avun pyytäminen

Asiakaspalvelija äänessä | 13.09.2017

Aina syksyllä, kun lomat loppuvat ja arki alkaa, aktivoituvat ihmiset hoitamaan asioitaan. Contact Centerin asiakasmäärät – jos nyt eivät ihan räjähdä, niin ainakin muhkeasti...

Lue lisää

Vuoden Palveluesimies 2017: Tuula Laitinen

Ajankohtaista | 06.09.2017

Tänään 6.9. on Yhteys Asiakaspalvelukonferenssissa valittu Vuoden Palveluesimieheksi Tuula Laitinen, Moment Groupin Iisalmen yksikön Opportunity Manager (Contact Center -yksikön...

Lue lisää

Kokemuksia puhelinmyynnistä

Asiakaspalvelija äänessä | 06.09.2017

Olen sanonut joskus aikanaan, että teen mitä tahansa muuta, kuin alan puhelinmyyjäksi. Ei minusta ole huijaamaan ihmisiä huonoihin kauppoihin ja tyrkyttämään tuotetta, jota kukaan ei...

Lue lisää

Tiikerin katseella tuloksellisia kohtaamisia myyntityö...

Asiakaspalvelija äänessä | 30.08.2017

Myyntityö on välillä kuin nyrkkeilymatsi. Asiakkaalta tuleva "Ei"-vastaus on isku kasvoille ja monta "Ei"-vastausta putkeen saattaa johtaa tyrmäykseen lattialle. Mutta sieltä on päästävä...

Lue lisää

Tiina Viljakka palasi täysin uudistuneeseen yritykseen

Henkilökunta | 29.08.2017

Tiina Viljakka on usealle pitkäaikaiselle asiakkaallemme tuttu jo entuudestaan. Tiina tuli alun perin sparraamaan asiakasneuvojia tiiminvetäjän roolissa vuonna 2008. Ajan saatossa ura eteni talon...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Fimlab Laboratoriot Oy:n ajan...

Case-esimerkit | 28.08.2017

Kun varaat ajan laboratorioon, tuletko ajatelleeksi, että puhelu saattaakin mennä Contact Centeriin? Ei asiaa kuuluisikaan miettiä – tärkeintä on, että ajanvarauksen saa hoidettua...

Lue lisää