fbpx

Asiakasvallankumous – NYT.

Ajankohtaista | 02.03.2017

Sana asiakaspalvelu on kummallinen yhdistelmä. Tekisi mieli erottaa sanat toisistaan ja pohtia tarpeita erikseen. Mitä asiakkuus oikeasti on ja millaista palvelua asiakkaille voisi tarjota? Aito...

Lue lisää

Asiakaspalvelun laadun mittaaminen

Ajankohtaista | 01.03.2017

Onko asiakaspalvelun laatu synonyymi palvelutasolle, vastausajalle ja -%:lle? Kyllä, sitäkin, mutta kovin suppeaksi jää laadun käsite, jos se määritellään pelkästään numeroina ja...

Lue lisää

Haussa tulosvetoinen Moment Manager

Ajankohtaista | 01.03.2017

Sytytkö tuloksista? Nautitko kaupan klousaamisesta?  Onko sinulla taito kuulla asiakasta ja ymmärtää miten ratkaista tämän haasteet? Meillä on avoinna energiselle ja aktiiviselle...

Lue lisää

Työelämä Espanjassa: ”Harvoin pääsee töist...

Henkilökunta | 24.02.2017

Niina Halsio oli suunnitellut muuttavansa eläkepäivillään Espanjaan samaan tapaan kuin omat vanhempansakin ovat tehneet. Suomessa Niina teki keikkatöitä StaffPointilla ja vaikka töitä...

Lue lisää

Fokus lisäarvon tuottamisessa asiakkaalle

Henkilökunta | 20.02.2017

Niko Koivisto on kuopiolainen paluumuuttaja. Kahden lapsen, vaimon ja koirien kanssa kotikonnuille palannut Niko on tyytyväinen nykyiseen asuinpaikkaansa, vaikka se tarkoittaakin liki 200 kilometrin...

Lue lisää

”Paikka ’Etelä-Suomessa’ nimeltään Fuengirola...

Henkilökunta Uncategorized | 17.02.2017

Irmeli Salonen on muuttanut Espanjaan Tampereelta syyskuussa 2003. Töihin lähtö ulkomaille oli pitkäaikainen haave ja kun tilaisuus tuli kohdalle, päätti Irmeli lähteä kokeilemaan, miltä...

Lue lisää

#Kohtaamisia17 -seminaari asiakaskokemuksen asialla

Ajankohtaista | 14.02.2017

Asiakaspalvelukokemus.fi ja Wakaru järjestämävät 16.5. seminaariin #Kohtaamisia17 asiakaskokemuksen ja –palvelun johtamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemus ei ole...

Lue lisää

Reilu Työnantaja – mitä se käytännössä on?

Ajankohtaista | 02.02.2017

Moment Maker Laila on työskennellyt Iisalmen toimipisteessä jo yli 11 vuoden ajan. Mikä saa edelleen työmotivaation pysymään korkealla? "Syitä siihen, että olen viihtynyt näin kauan Moment...

Lue lisää

Suojattu: Ina ja Midas ovat nyt Moment Group Oy

Ajankohtaista | 24.01.2017

Tämä sisältö on suojattu salasanalla. Syötä salasanasi näyttääksesi sisällön: Salasana: ...

Lue lisää

Moment Maker ja Spirit Leader. Täh?

Ajankohtaista | 24.01.2017

Meillä totutellaan kovaa kyytiä uuteen aikakauteen, uuteen tapaan ajatella asiakaspalvelua. Ennen suurta H-hetkeä ja Moment Groupin lanseeraamista kävimme läpi Moment Groupin tarinaa, visiota ja...

Lue lisää

”Luottamus luo viihtyisyyttä”, tietää La...

Henkilökunta | 23.01.2017

Yli 11 vuotta telemarkkinoinnissa työskennellyt Laila Repo tietää kansankielisesti ”puhelinmyynnistä” enemmän kuin moni alalle tuleva keltanokka. Työnkuva ei ole Lailan kertoman mukaan...

Lue lisää

Laulava Moment Maker Ritva liputtaa laadun puolesta

Henkilökunta Uncategorized | 23.01.2017

Vuodesta 2004 lähtien Midas Touch Oy:n (nykyään Moment Group Oy) palveluksessa työskennellyt Ritva Tiikkainen aloitti Lapinlahdella ja on nyttemmin Iisalmen toimipisteessä Moment...

Lue lisää

Rekry In! -työ- ja koulutusmessut Pieksämäellä 19.1...

Ajankohtaista Uncategorized | 18.01.2017

Oletko vielä vailla opiskelu- tai työpaikkaa? Asutko Pieksämäellä tai lähistöllä? Nyt on ehdottomasti oikea aika suunnata askeleet kohti Veturitoria! Avoin työpaikka – Moment...

Lue lisää

Moment Group – Tuloksellisia kohtaamisia.

Ajankohtaista | 13.01.2017

Eräs digitalisaation räikeimpiä virheitä on kuvitelma asiakaskokemuksen automatisoinnista. Markkinoinnin voi automatisoida ja asiakaspalvelun hukata automaatteihin. Asiakas jätetään yksin...

Lue lisää

Case: IT-HelpDesk

Case-esimerkit | 11.01.2017

Help Desk toteutettuna yhteistyökumppanin kanssa on kustannustehokas ratkaisu, joka parantaa asiakaskokemusta. Tarjoamme Help Desk –palvelua asiakkaan omien järjestelmien kautta, ainoastaan...

Lue lisää