fbpx

Miten Voimaa yhdessä -arvo näkyy minun työpäiväss...

Asiakaspalvelija äänessä | 07.02.2018

Moni ajattelee, että puhelinmyynnissä soitetaan yksin jossain nurkassa. Ehkä tämä on totta jossain, mutta ei meillä. Minulla on joka päivä loistava tiimi ympärillä, jonka kanssa jaan ilot...

Lue lisää

Tositarinoita myyjän coachingista

Asiakaspalvelija äänessä | 31.01.2018

Minulle tulee kohta 5 vuotta talossa täyteen. Tänä aikana on kertynyt kokemusta monesta coaching-tilanteesta - couchattavan kohteena olemisesta. Coachausta voi tehdä monella tavalla....

Lue lisää

REKRY IN -tapahtuma Pieksämäen Veturitorilla

Ajankohtaista | 29.01.2018

Jokavuotiset REKRY IN -työ- ja koulutusmessut pidettiin totutusti Veturitorilla viime torstaina, 25.1. REKRY IN on Pieksämäen alueen suurin työpaikkoja, kesätyöpaikkoja sekä koulutuksia...

Lue lisää

Myynnin este vai ei? Lue Jonin 10 ratkaisua

Asiakaspalvelija äänessä | 24.01.2018

Joka päivä tulee eteen useita tilanteita, jossa myyjä saattaa asettaa itselleen myynnin esteen – tilanteen, jossa myyjä luulee, että tästä ei voi tehdä kauppaa. Vaikka ehkä pystyykin. 10...

Lue lisää

Iltalehti, aktiivimalli ja Moment Group Oy

Ajankohtaista | 18.01.2018

Eilen illalla (17.1.2018) on Iltalehden verkkosivuilla julkaistu artikkeli aktiivimallista ja tänään artikkeli on luettavissa myös painetussa lehdessä. Jutun yhteydessä on kuva, jossa näkyy...

Lue lisää

Myyntikilpailun vaikutus myyntitulokseen

Asiakaspalvelija äänessä | 17.01.2018

Myyntityössä myyjän nälkää kasvattaa bonusten lisäksi myyntikilpailut. Toki kilpailut eivät sovi kaikille, eikä niitä saa ottaa liian vakavasti, ettei synny stressiä voittamisesta....

Lue lisää

Asiakaskokemus vuonna 2018

Ajankohtaista | 15.01.2018

”Asiakaskokemus”-sanalle löytyy Googlessa 916 000 tulosta. Asiakaskokemus on sana, jota mantrana hoetaan yhden jos toisenkin yrityksen verkkosivuilla: ”Tavoitteemme on tuottaa parasta...

Lue lisää

Digitalisoitumisen vaikutus asiakaspalveluun

Ajankohtaista | 12.01.2018

Digitalisaation myötä voidaan hylätä sana "asiakaspalvelu" ja alkaa puhua vain asiakaskokemuksesta. Eikä automaatio tarkoita sitä, että asiat voidaan jättää automatisaation jälkeen...

Lue lisää

”Mukavat työkaverit ja kiva tulla aina aamulla töih...

Ajankohtaista | 11.01.2018

Vuonna 2017 palkittiin Moment Groupissa 15 työntekijää, jolla täyttyi 10 vuotta yrityksen palveluksessa. Se on upea juttu toimialalla, jossa työsuhteet ovat tyypillisesti lyhyitä. Meitä...

Lue lisää

Jokainen on oman työpäivänsä supersankari

Asiakaspalvelija äänessä | 10.01.2018

Uudenvuodenlupaukseni oli, että tänä vuonna olen kuin Supermies; mikään ei tule tielleni, kun teen päivästä toiseen tuloksellisia kohtaamisia! Edes luurit korvissani eivät vie hymyäni....

Lue lisää

Tume oikeissa töissä: puhelinmyyjänä Moment Groupis...

Ajankohtaista | 08.01.2018

Vloggaaja Tume tutustuu ns. oikeisiin töihin Yle Summerin nuorille suunnatussa ohjelmasarjassa. Miten sujuu YouTube-tähdeltä puhelinmyynti? Sitä kävi kaveri testaamassa lokakuisessa...

Lue lisää

Ilo tehdä työtä – myös somessa!

Ajankohtaista | 04.01.2018

Mitä Moment Group tarjoaa? Tuloksellisia kohtaamisia, ainutkertaisia hetkiä. Nämä hetket ja kohtaamiset syntyvät kahden ihmisen välillä ja ymmärrämme, että Moment Makerit...

Lue lisää

Kokemuksia hyvästä asiakaspalvelusta – Laitetaa...

Asiakaspalvelija äänessä | 03.01.2018

Myyjänä seuraan tarkasti millaista palvelua saan erilaisissa tilanteissa ja otan mallia hyvistä kokemuksista. Tässä omia hyviä ja huonoja kokemuksia: Hyvät asiakaspalvelukokemukset 1.  En...

Lue lisää

Isojen muutosten vuosi

Ajankohtaista | 02.01.2018

Ensimmäinen Moment Group vuosi on takana. Vuoden aikana on tehty paljon työtä sen eteen, että voimme tulevana uutena vuonna palvella nykyisiä ja uusia asiakkaitamme entistäkin...

Lue lisää

“En kestä kun meidän talo on täynnä huipputyyppej...

Ajankohtaista | 22.12.2017

Kehujen keskiviikkoa vietettiin monilla suomalaisilla työpaikoilla 13.12. ja myös me lähdimme koko Moment Groupin voimin innolla mukaan jakamaan hyvää mieltä kollegoille kehujen muodossa....

Lue lisää