fbpx

Paikka avoinna myyntipäällikölle! Hae viimeistään ...

Ajankohtaista Uncategorized | 31.03.2017

Vastaat palveluiden myynnistä nimetyille asiakkaille sekä uusasiakashankinnasta. Työnkuvasi muodostuu aktiivisesta B to B-myynnistä, asiakassuhteiden luomisesta ja niiden laadukkaasta...

Lue lisää

Petter Eränen; Tapparaa ja asiakaspalvelua

Henkilökunta Uncategorized | 30.03.2017

Olen syntyperäinen tamperelainen ja tällä hetkellä pidän majaani Tesomalla. Koulutukseltani olen merkonomi ja valmistumisen jälkeen olen toiminut erinäisissä asiakaspalvelutehtävissä eri...

Lue lisää

Sisäisen palvelun sielu

Asiakaspalvelija äänessä Uncategorized | 29.03.2017

Vaikka kammoksunkin yleisesti konsulttijargonia, termi ”sisäinen palvelu” on yksi lempisanaparini. Toimivalla sisäisellä palvelulla tuotetaan menestystarinoita. Siinä missä ulkoisen...

Lue lisää

Asiakaspalvelun takana

Asiakaspalvelija äänessä | 28.03.2017

Asiakaspalvelu. Sepä se on hieno sana. Työtehtävänä monesti aliarvostettu, mutta jokainen kyllä muistaa saamansa erityisen hyvän ja todella huonon palvelun. Ammatistaan ja osaamisestaan ylpeä...

Lue lisää

Tuula Huovinen: Haluan ylittää asiakkaan odotukset

Henkilökunta | 24.03.2017

Olen ollut jo yli 5 vuotta Espanjassa Ina Spainin, nykyään Moment Groupin, palveluksessa aluksi asiakaspalvelijan nimikkeellä, nykyisin Moment Makerina. Tällä hetkellä työnkuvaani kuuluu...

Lue lisää

Sähäkkä ja puhelias sopeutumiskoulutuksessa Hämeen ...

Henkilökunta | 13.03.2017

Olen Monica Almenoksa, työskentelen Moment Groupin Tampereen contact centerissa. Tällä hetkellä palvelen terveysalan ydintiimissä ja hoidan myös puhelinvaihteita. Ensimmäiset 32 vuotta...

Lue lisää

Tutkimus: Asiakaskokemus Suomen pörssiyrityksissä

Ajankohtaista | 08.03.2017

Moment Groupin ja asiakaspalvelukokemus.fi -verkoston yhteistyössä tuottama tutkimuksen mukaan 24 prosenttia suomalaisista pörssiyrityksistä pitää asiakaskokemusta strategisesti...

Lue lisää

Asiakasvallankumous – NYT.

Ajankohtaista | 02.03.2017

Sana asiakaspalvelu on kummallinen yhdistelmä. Tekisi mieli erottaa sanat toisistaan ja pohtia tarpeita erikseen. Mitä asiakkuus oikeasti on ja millaista palvelua asiakkaille voisi tarjota? Aito...

Lue lisää

Asiakaspalvelun laadun mittaaminen

Ajankohtaista | 01.03.2017

Onko asiakaspalvelun laatu synonyymi palvelutasolle, vastausajalle ja -%:lle? Kyllä, sitäkin, mutta kovin suppeaksi jää laadun käsite, jos se määritellään pelkästään numeroina ja...

Lue lisää

Haussa tulosvetoinen Moment Manager

Ajankohtaista | 01.03.2017

Sytytkö tuloksista? Nautitko kaupan klousaamisesta?  Onko sinulla taito kuulla asiakasta ja ymmärtää miten ratkaista tämän haasteet? Meillä on avoinna energiselle ja aktiiviselle...

Lue lisää

Työelämä Espanjassa: ”Harvoin pääsee töist...

Henkilökunta | 24.02.2017

Niina Halsio oli suunnitellut muuttavansa eläkepäivillään Espanjaan samaan tapaan kuin omat vanhempansakin ovat tehneet. Suomessa Niina teki keikkatöitä StaffPointilla ja vaikka töitä...

Lue lisää

Fokus lisäarvon tuottamisessa asiakkaalle

Henkilökunta | 20.02.2017

Niko Koivisto on kuopiolainen paluumuuttaja. Kahden lapsen, vaimon ja koirien kanssa kotikonnuille palannut Niko on tyytyväinen nykyiseen asuinpaikkaansa, vaikka se tarkoittaakin liki 200 kilometrin...

Lue lisää

”Paikka ’Etelä-Suomessa’ nimeltään Fuengirola...

Henkilökunta Uncategorized | 17.02.2017

Irmeli Salonen on muuttanut Espanjaan Tampereelta syyskuussa 2003. Töihin lähtö ulkomaille oli pitkäaikainen haave ja kun tilaisuus tuli kohdalle, päätti Irmeli lähteä kokeilemaan, miltä...

Lue lisää

#Kohtaamisia17 -seminaari asiakaskokemuksen asialla

Ajankohtaista | 14.02.2017

Asiakaspalvelukokemus.fi ja Wakaru järjestämävät 16.5. seminaariin #Kohtaamisia17 asiakaskokemuksen ja –palvelun johtamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemus ei ole...

Lue lisää

Reilu Työnantaja – mitä se käytännössä on?

Ajankohtaista | 02.02.2017

Moment Maker Laila on työskennellyt Iisalmen toimipisteessä jo yli 11 vuoden ajan. Mikä saa edelleen työmotivaation pysymään korkealla? "Syitä siihen, että olen viihtynyt näin kauan Moment...

Lue lisää