fbpx

Savolaaset lontit piäkirkolla

Ajankohtaista | 30.10.2019

Syyskuisena torstaepäevänä meellä oelj ilo lähtee tutustummaan yhteestyökumppanniimme ja nähä immeeset ihan livenä sekä heijän toemtilat. Kaekille meelle matka yhteestyökumppanin luo oelj...

Lue lisää

Puhetyylit syynissä

Asiakaspalvelija äänessä | 23.10.2019

Asiakasneuvojan tehtäviin kuuluu keskeisenä osa-alueena kommunikointi asiakkaiden kanssa. Jos kommunikoinnille on asetettu pelisäännöt, käydään ensin läpi jokaisen toimeksiantaja-asiakkaan...

Lue lisää

Asiakaskokemus – tekniikka- vai empatia -asia?

Ajankohtaista Asiantuntijat | 17.10.2019

Mistä asioista sinun mielestäsi poikkeuksellisen hyvä asiakaskokemus rakentuu? Tätä asiaa lähti asiakas- ja työyhteisökokemuksen kehittämiseen erikoistunut  ArtSense Oy selvittämään...

Lue lisää

Myynnin laatu vai edullinen hinta?

Asiakaspalvelija äänessä | 09.10.2019

Kaikki minut tuntevat tietävät, että olen vannoutunut Lordi-bändin kannattaja. Hyvä Lordi-fani myös auttaa muita faneja myymällä heille tavaroita mitä he etsivät. Olin aktiivinen myymään...

Lue lisää

Asiakaspalveluviikko 2019

Ajankohtaista | 04.10.2019

Timanttinen asiakaspalvelu on kilpailuvaltti. Asiakaspalveluviikon ideana on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle  ja tarjota mahdollisuus kiittää...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 6 | Tommi Rytkönen

Ajankohtaista | 04.10.2019

Halutaanko asiakasta oikeasti palvella vai onko puhe pelkkää jargoniaa? Mikä tekee kohtaamisesta tuloksellisen? Onko asiointikanavalla merkitystä ja jos, niin mikä merkitys eri palvelukanavilla...

Lue lisää

Asiakaspalvelu on taitolaji – se on kuin sprintti...

Asiakaspalvelija äänessä | 02.10.2019

Laaja työkokemus eri aloilta on arvokasta, koska se opettaa arvostamaan eri ammatteja täysin uudella tavalla. Mikään työ ei ole niin helppoa kuin miltä se ulospäin näyttää. Ei edes...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 5 | Immo Salonen

Ajankohtaista | 26.09.2019

Mistä tulokselliset kohtaamiset syntyvät? Tätä asiaa pohtivat ohjelmasarjassa suomalaiset vaikuttajat ja asiantuntijat, jokainen omasta lähtökohdastaan. Haastateltavina on aiemmissa jaksoissa...

Lue lisää

Hyvän aspan resepti

Asiakaspalvelija äänessä | 25.09.2019

Kirjoittamisen ohella tykkään leivonnasta, joten tänään haluan jakaa sun kanssasi hyvän aspan reseptin :) Mutta mitä on "hyvä"? Käännöksessä hyvä laatu tarkoittaa muun muassa sitä,...

Lue lisää

Asiakaskokemuksessa matka on yhtä tärkeä kuin määr...

Asiantuntijat | 24.09.2019

Moment Groupin perustamisesta lähtien on tekemisemme keskiössä aina ollut asiakkaiden palvelukokemuksen vaaliminen. Lisäksi toimintaamme ohjaa halu tuottaa palvelun loppukäyttäjille...

Lue lisää

Kiitos Rekrytorilla käyneille!

Ajankohtaista | 20.09.2019

Olipas taas mukava kohdata työnhakijoita Rekrytorilla! Meidän ständillä kävi aikamoinen kuhina ja "täällä osastollahan on iloinen naurun remakkaa" -palaute jäi yhtenä kivana muistona...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 4 | Pia Pursiainen

Ajankohtaista | 19.09.2019

Joka torstai uusi haastateltava ja näkökulma asiakaslähtöisyydestä, asiakaskokemuksesta ja asiakaspalvelusta. Ville Tolvanen haastattelee kiinnostavia vaikuttajia ohjelmasarjassa Tuloksellisia...

Lue lisää

Maailman nopein savolainen Moment Maker

Asiakaspalvelija äänessä | 18.09.2019

Päätettiin pitää Pieksämäen Nopein Moment Maker -kilpailu! Parhaitenhan se selviää tietenkin kellottamalla, kuka juoksee parhaan ajan 100 metrillä! Idea sai alkunsa minulta. Monesti...

Lue lisää

Rekrytori Tampereen Koskikeskuksessa 18.9.

Ajankohtaista | 13.09.2019

Onko työpaikka haussa? Tule Koskikeskuksen kauppakeskuksessa järjestettävään Rekrytori-tapahtumaan. Löydät meidät pohjakerroksesta, osastolta numero 26. Avoimet työpaikat;...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia, jakso 3 | Aarne Töllinen

Ajankohtaista | 12.09.2019

Ville Tolvanen haastattelee kiinnostavia vaikuttajia asiakaslähtöisyydestä, asiakaskokemuksesta ja asiakaspalvelusta ohjelmasarjassa Tuloksellisia kohtaamisia. Joka torstai uusi haastateltava ja...

Lue lisää