Ota yhteyttä

Value Managerin tehtävä on tuottaa lisäarvoa molemmille osapuolille

Asiantuntijat | 16.08.2018

Jotta osataan vaikuttaa oikeisiin asioihin asiakassuhteen aikana, on tunnistettava asiakkaan arvontuotantoa lisäävät tekijät. Niitä voidaan analysoida kolmella eri tasolla: ...

Lue lisää

Palautteen antamisen tärkeys

Asiantuntijat | 04.07.2018

Puhelimeen tarttumiseen ja asiakaspalveluun soittamiseen on aina olemassa syy. On selvitettävää, ajan tai matkan varaamista, reklamoimista ja taksin tilaamista. Asiakaspalvelussa puheluiden...

Lue lisää

Onko asiakaspalvelu kustannuserä vai Profit Center?

Asiantuntijat | 28.06.2018

Meillä asiakaspalvelussa eletään hyvin reklamaatiokeskeistä elämää, vaikka monessa tekstissä toisin väitetään. Suomalainen ottaa edelleenkin yhteyttä asiakaspalveluun usein vain ja...

Lue lisää

Kiire vai sittenkin tunnetila?

Asiantuntijat | 21.06.2018

Monesti tuntuu, että on mahdoton kiire, kun asialistalla on paljon tehtäviä ja puhelin soi jatkuvasti. Samaan aikaan on vielä joku hihasta nykimässä, vaatimassa heti huomiota. Olemmeko...

Lue lisää

Asiakaspalvelun kultainen hetki

Asiantuntijat | 14.06.2018

Puhelu asiakaspalveluun kestää keskimäärin noin kolme minuuttia. Mitä tämän kolmen minuutin aikana voi tapahtua? Jätetään reklamaatio, kysytään apua ongelmaan, varataan aika, tehdään...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia taksipalvelussa 24/7

Case-esimerkit | 13.06.2018

Keski-Suomen Aluetaksi Oy:n ja Moment Groupin yhteistyö alkoi keväällä 2016. Aluetaksilla oli tarve löytää yhteistyökumppani, joka palvelee Keski-Suomen Aluetaksin omien työntekijöiden...

Lue lisää

Ulkoistuksen muistilista – 7 vinkkiä ulkoistamiseen

Asiantuntijat | 07.06.2018

”Meillä on niin yksilöityä osaamista, niin ammattitaitoa vaativia asioita, että niitä ei vain yksinkertaisesti voi ulkoistaa. ” Kuulostaako tutulta? Oletko joskus sanonut tai ainakin...

Lue lisää

Vastuullinen telemarkkinointifirma: Työntekijät pysyvät ja kielilisätkin kunnossa

Ajankohtaista | 15.05.2018

Palvelualojen ammattiliitto PAM nostaa verkkosivuillaan Moment Groupin esiin vastuullisena firmana muuten niin villillä telemarkkinointialalla: "Asiakaspalvelu- ja telemarkkinointiala tunnetaan...

Lue lisää

Hyvä yhteishenki ja esimiestyö – ilo tehdä työtä

Ajankohtaista | 14.05.2018

Moment Spirit, Moment Groupin hyvä henki, on meille tärkeää. Hyvä spiritti syntyy käytännön tekojen kautta, aidosti läsnä olemalla ja kuuntelemalla. Vinkit hyvään yhteishenkeen Keräsin...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Pizza-online.fi -palvelussa

Case-esimerkit | 11.05.2018

Pizza-online.fi on kahden innovatiivisen nuoren kädenjälki, jonka tarina alkaa vuodesta 2007. Nämä herrasmiehet päättivät helpottaa pikaruoan tilaamista radikaalisti....

Lue lisää

Laatu on monen tekijän summa

Ajankohtaista | 24.04.2018

Laatu on monen tekijän summa. Siihen liittyy esimerkiksi henkilöstön ammattitaito ja motivaatio, asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen, toimivat työvälineet ja selkeät ohjeistukset. Ilman toimivia...

Lue lisää

Vapauta aikaa tunteelle

Ajankohtaista | 18.04.2018

Vapaa-ajan lisääntyminen on ihana asia ♥ Silloin on mahdollista tehdä niitä asioita, joista itse nauttii ja parhaimmillaan muutama muukin ihminen saa onnesta osansa. Miltä kuulostaisi,...

Lue lisää

Monikkomammasta Momenttilaiseksi

Henkilökunta | 17.04.2018

Olen Taina Somppi, Keski-Suomen tyttö, mutta jo useamman vuoden Tampereen sydämessä viihtynyt. Tämä on ensimmäinen puhelinpalvelualan työpaikkani, aiemmin olen tehnyt mm. suunnittelutyötä ja...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia chatissa – Case Sievitalo

Case-esimerkit | 13.04.2018

Kumppanimme Sievitalo Oy on muuttovalmiiden omakotitalojen, Täydenpalvelun asunto-osakeyhtiöiden sekä hoivakotitilojen rakentaja. Sievitalolle on tärkeää rakentamisen ja asiakaspalvelun laatu....

Lue lisää

Palkittu Tuula Laitinen kannustaa avoimuuteen

Ajankohtaista | 09.03.2018

Viime syksynä Vuoden Palveluesimieheksi valittiin Moment Groupin Iisalmen toimipisteen vetäjä, Opportunity Manager Tuula Laitinen. Millaisia ominaisuuksia hyvällä esimiehellä on? Alla...

Lue lisää

Empatiaa, kohtaamisia ja robotiikkaa

Ajankohtaista | 07.03.2018

6.3.2018 oli täynnä tunnetta, empatiaa, robotiikkaa, GDPR:ää ja chattbotteja. Yhteisenä nimittäjänä, kaiken keskiössä, Asiakas ja asiakaskokemus. #Kohtaamisia18 ja Asiakaspalvelun...

Lue lisää

Robotiikalla sujuvampaa asiakaspalvelua

Ajankohtaista | 28.02.2018

Tänä vuonna järjestettävässä Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018 -tapahtumassa Pia Pursiainen (Chief Experience Officer, Moment Group) avaa puheenvuorossaan mm....

Lue lisää

Kiitos Rekrytori 2018 -tapahtumassa käyneille

Ajankohtaista | 19.02.2018

Ystävänpäivänä 14.2.2018 tapasimme ison joukon iloista ja aktiivista joukkoa Tampereen Messukeskuksen E-hallissa, ständillä numero 41. Rekrytori 2018 -päivä oli meille antoisa, täynnä...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Tiivin chat-palvelussa

Case-esimerkit | 10.02.2018

Tiivi on Suomen tunnetuin ikkuna- ja ovivalmistaja. Tiivi on osa Inwidoa, joka on Euroopan suurin ikkunoiden toimittaja ja johtava ovien toimittaja. Inwidossa on yli 200 vuoden kokemus ikkunoista...

Lue lisää

Tervetuloa Rekrytori 2018 -tapahtumaan

Ajankohtaista | 09.02.2018

"Tuhansia työpaikkoja ja vapaa pääsy!" Näin hehkuttaa Rekrytori omilla verkkosivuillaan ja syystä. Näytteilleasettajia on 150, jossa mukana ennätysmäärä pörssiyrityksiä. Me emme ole...

Lue lisää

Iltalehti, aktiivimalli ja Moment Group Oy

Ajankohtaista | 18.01.2018

Eilen illalla (17.1.2018) on Iltalehden verkkosivuilla julkaistu artikkeli aktiivimallista ja tänään artikkeli on luettavissa myös painetussa lehdessä. Jutun yhteydessä on kuva, jossa näkyy...

Lue lisää

Asiakaskokemus vuonna 2018

Ajankohtaista | 15.01.2018

”Asiakaskokemus”-sanalle löytyy Googlessa 916 000 tulosta. Asiakaskokemus on sana, jota mantrana hoetaan yhden jos toisenkin yrityksen verkkosivuilla: ”Tavoitteemme on tuottaa parasta...

Lue lisää

Digitalisoitumisen vaikutus asiakaspalveluun

Ajankohtaista | 12.01.2018

Digitalisaation myötä voidaan hylätä sana "asiakaspalvelu" ja alkaa puhua vain asiakaskokemuksesta. Eikä automaatio tarkoita sitä, että asiat voidaan jättää automatisaation jälkeen...

Lue lisää

”Mukavat työkaverit ja kiva tulla aina aamulla töihin”

Ajankohtaista | 11.01.2018

Vuonna 2017 palkittiin Moment Groupissa 15 työntekijää, jolla täyttyi 10 vuotta yrityksen palveluksessa. Se on upea juttu toimialalla, jossa työsuhteet ovat tyypillisesti lyhyitä. Meitä...

Lue lisää

Tume oikeissa töissä: puhelinmyyjänä Moment Groupissa

Ajankohtaista | 08.01.2018

Vloggaaja Tume tutustuu ns. oikeisiin töihin Yle Summerin nuorille suunnatussa ohjelmasarjassa. Miten sujuu YouTube-tähdeltä puhelinmyynti? Sitä kävi kaveri testaamassa lokakuisessa...

Lue lisää

Ilo tehdä työtä – myös somessa!

Ajankohtaista | 04.01.2018

Mitä Moment Group tarjoaa? Tuloksellisia kohtaamisia, ainutkertaisia hetkiä. Nämä hetket ja kohtaamiset syntyvät kahden ihmisen välillä ja ymmärrämme, että Moment Makerit...

Lue lisää

Kokemuksia hyvästä asiakaspalvelusta – Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?

Asiakaspalvelija äänessä | 03.01.2018

Myyjänä seuraan tarkasti millaista palvelua saan erilaisissa tilanteissa ja otan mallia hyvistä kokemuksista. Tässä omia hyviä ja huonoja kokemuksia: Hyvät asiakaspalvelukokemukset 1.  En...

Lue lisää

Isojen muutosten vuosi

Ajankohtaista | 02.01.2018

Ensimmäinen Moment Group vuosi on takana. Vuoden aikana on tehty paljon työtä sen eteen, että voimme tulevana uutena vuonna palvella nykyisiä ja uusia asiakkaitamme entistäkin...

Lue lisää

“En kestä kun meidän talo on täynnä huipputyyppejä!” – Kehujen keskiviikko Moment Groupissa

Ajankohtaista | 22.12.2017

Kehujen keskiviikkoa vietettiin monilla suomalaisilla työpaikoilla 13.12. ja myös me lähdimme koko Moment Groupin voimin innolla mukaan jakamaan hyvää mieltä kollegoille kehujen muodossa....

Lue lisää

Muutos maksupalvelulaissa 13.1.2018

Ajankohtaista | 20.12.2017

Suomen maksupalvelulaki (290/2010) muuttuu EU-direktiivin johdosta 13.1.2018. Muutos vaikuttaa niiden Moment Groupin asiakkaiden palveluihin, joilla on käytössä maksullisia palvelunumeroita, esim....

Lue lisää

Tuemme tänä jouluna Naisten Pankin toimintaa

Ajankohtaista | 14.12.2017

Moment Group lahjoittaa tänä vuonna joululahjoihin varatun summan hyväntekeväisyyteen ja kohteeksi valikoitui Naisten Pankki. Mikä on Naisten Pankki? Suomalaisen innovaation, Naisten Pankin,...

Lue lisää

Moment Spirit Manager Heini kehittää työntekijäkokemusta

Henkilökunta | 22.11.2017

Yksi Moment Groupin arvoista on "Ilo tehdä työtä". Työviihtyvyys ja työntekijöiden hyvinvointi, työntekijäkokemus, näkyvät palvelun laadussa, asiakaskokemuksessa. Hyvä asiakaskokemus on...

Lue lisää

Opiskelija äänessä

Asiakaspalvelija äänessä | 08.11.2017

Työskentelen kolmen korkeakoulututkinnon opiskelun ohessa myyntineuvottelijana, Moment Makerina. Työtä on helppoa tehdä joustavasti opintojen ohella ja se opettaa sitkeyttä ja...

Lue lisää

Tume oikeisiin töihin!

Ajankohtaista | 26.10.2017

"Menisit sinäkin oikeisiin töihin!" Tätä on Tume saanut tubettajana kuulla kerran jos toisenkin. Niinpä Yle Summeri on mahdollistanut Tumelle työelämään tutustumisen ja  tuottanut...

Lue lisää

”Töihin ja uusien asiakkaiden pariin on ollut mukava palata!”

Henkilökunta | 25.10.2017

Katri Puukka jäi kolmisen vuotta sitten vanhempainvapaalle Ina Finlandista ja palasi elokuussa Value Manageriksi Moment Groupiin. Paljon on muuttunut yrityksessä kolmen vuoden aikana, mutta niin on...

Lue lisää

Paineensietokyky myyntityössä – 10 vinkkiä

Asiakaspalvelija äänessä | 25.10.2017

Yksi suurimmista myyntityön haasteista on sietää painetta. Kun ei tule kauppaa, voi teepannu helposti keittää yli. Paineensietokykykin on asia, jota voi helposti harjoitella ja kehittää! Kun...

Lue lisää

Moment Maker vs Robotti

Asiakaspalvelija äänessä | 11.10.2017

Katsoin taas kertaalleen elokuvan Terminaattori, joka kertoo tulevaisuudesta ja siitä, miten robotit valtaavat maailman. Itse en säikähtänyt niinkään sitä, että robotit valtaavat maailman,...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Mylab Oy:n asiakastuessa

Case-esimerkit | 29.09.2017

Kotimainen Mylab Oy on terveydenhuollon ja kliinisten laboratorioiden tietotekniikan asiantuntija ja laboratoriokeskusten tietojärjestelmäkumppani. Asiakkailta tulevista yhteydenotoista valtaosa...

Lue lisää

Älykkäämpää asiakaspalvelua, kiitos

Ajankohtaista | 28.09.2017

”Robotiikka tulee ja vie meiltä kaikilta työpaikat!” Koneistumisen pelko ei ole tämän syksyn ”uusi musta”. Chaplin pohti jo vuonna 1936 Nykyaika-elokuvassa pienen ihmisen kohtaloa...

Lue lisää

Onnea Salcomp, vaihdeasiakkaamme!

Ajankohtaista | 22.09.2017

Laturivalmistaja Salcomp avasi 21.9. uuden tehtaan Kiinan Guigangissa. Yhtiön mukaan tuotantolaitoksen vuosikapasiteetti yltää 350 miljoonaan laturiin, ja tämä tekee laitoksesta maailman...

Lue lisää

Pieniä ihmeitä ja ainutkertaisia hetkiä

Ajankohtaista | 19.09.2017

Miten syntyy tuloksellisia kohtaamisia? Millaiset ihmiset näitä pieniä ihmeitä, ainutkertaisia hetkiä, päivän aikana tekevät? Keitä ovat Moment Makerit? Avoimet ovet torstaina...

Lue lisää

Vuoden Palveluesimies 2017: Tuula Laitinen

Ajankohtaista | 06.09.2017

Tänään 6.9. on Yhteys Asiakaspalvelukonferenssissa valittu Vuoden Palveluesimieheksi Tuula Laitinen, Moment Groupin Iisalmen yksikön Opportunity Manager (Contact Center -yksikön...

Lue lisää

Tiikerin katseella tuloksellisia kohtaamisia myyntityössä

Asiakaspalvelija äänessä | 30.08.2017

Myyntityö on välillä kuin nyrkkeilymatsi. Asiakkaalta tuleva "Ei"-vastaus on isku kasvoille ja monta "Ei"-vastausta putkeen saattaa johtaa tyrmäykseen lattialle. Mutta sieltä on päästävä...

Lue lisää

Tiina Viljakka palasi täysin uudistuneeseen yritykseen

Henkilökunta | 29.08.2017

Tiina Viljakka on usealle pitkäaikaiselle asiakkaallemme tuttu jo entuudestaan. Tiina tuli alun perin sparraamaan asiakasneuvojia tiiminvetäjän roolissa vuonna 2008. Ajan saatossa ura eteni talon...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia Fimlab Laboratoriot Oy:n ajanvarauksessa

Case-esimerkit | 28.08.2017

Kun varaat ajan laboratorioon, tuletko ajatelleeksi, että puhelu saattaakin mennä Contact Centeriin? Ei asiaa kuuluisikaan miettiä – tärkeintä on, että ajanvarauksen saa hoidettua...

Lue lisää

Apua, näkeekö se minut? Pari valittua sanaa chat-palvelusta

Asiakaspalvelija äänessä | 17.08.2017

Chatteja ei ole Suomessa pomppinut esiin verkkosivuilla vielä kovinkaan pitkään. Muistan itsekin ensimmäiset kontaktini noihin hyppiviin ruutuihin, joita näkyi lähinnä joidenkin...

Lue lisää

Miksi pitää maksaa, vaikka ei saa palvelua?

Ajankohtaista | 07.07.2017

En ole ainoa, joita ärsyttää kuunnella: ”kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, palvelemme teitä hetken kuluttua”, kun puhelimella yrittää päästä lähes minkä tahansa yrityksen...

Lue lisää

Kuusi tärkeää kirjainta: Kiitos!

Asiakaspalvelija äänessä | 06.07.2017

Miksi ennakkosuosikki ei voittanutkaan? Sama tilanne toistuu vaaleissa, Euroviisuissa, kaikenkarvaisissa tv-ohjelmien yleisöäänestyksissä; kaikki kuvittelevat ennakkosuosikin saavan joka...

Lue lisää

Sujuvaa ja lähes näkymätöntä yhteistyötä

Case-esimerkit | 03.07.2017

Solteq on digitaalisen asiakaskohtaamisen asiantuntijayritys. Yhteistyössä Moment Groupin kanssa yritys tarjoaa asiakkailleen 24 tuntia vuorokaudessa toimivan palvelinkeskuksen. Normaalien...

Lue lisää

Moment Quality, Spirit ja Way

Ajankohtaista | 27.06.2017

Moment Groupin historiaa on takana nelisen kuukautta, reilun vuosikvartaalin verran. ”Tuloksellisia kohtaamisia” on kirkastunut entistä selkeämmin kolmeksi tärkeäksi teemaksi, joiden parissa...

Lue lisää

”Parasta on olla asiakkaiden kanssa tekemisissä”

Henkilökunta | 27.06.2017

Jani Argillander aloitti Moment Groupissa Sales Managerina 19.6. Myyjänä mies ei ole mikään keltanokka ja saksalaisella Topcartilla saatu myyntikoulutus saakin kehuja: "Työskentelin 13 vuotta...

Lue lisää

Kesätyö puhelinmyyjänä? Terveiset Pieksämäeltä!

Henkilökunta | 21.06.2017

Viisi 15-22 -vuotiasta pääsi kolmeksi viikoksi oppimaan ja tekemään Moment Makerin töitä Pieksämäen toimistolla. Käytännössä työ koostui puhelimitse tehtävästä myyntityöstä,...

Lue lisää

Kesä Klingendahlissa; sähköä ja hyvää fiilistä

Henkilökunta | 19.06.2017

Neljä nuorta ja positiivista Moment Makeria ehti hetkeksi istua alas kertomaan, millaista elo Tampereen Pyhäjärvenkadun toimistolla on. Taavi ja Emine ovat jo ”vanhoja konkareita”, toista...

Lue lisää

Tiedon valtatiellä – myös asiakaspalvelussa

Asiakaspalvelija äänessä | 15.06.2017

Usein kuulee puhuttavan hiljaisesta tiedosta. Yleisin käsitys lienee, että hiljainen tieto on sitä, joka lähtee työmailta eläköityvien tai muista syistä palveluksesta poistuvien osaajien...

Lue lisää

Asiakaspalvelusta rakennetaan yhdessä pysyvää kilpailuetua

Case-esimerkit | 12.06.2017

Huutokaupat.com on Suomen suurin verkkohuutokauppapalvelu, joka kerää kuukausittain lähes 2,5 miljoonaa kävijää. Yksi yrityksen vahvoista kilpailueduista on sen asiakaspalvelu, josta vastaa...

Lue lisää

Haastan sinut seisomaan!

Asiakaspalvelija äänessä | 06.06.2017

Niskat ja hartiat jumissa? Pitkä työviikko edessä ja hieroja on kallis, kuntosali on kaukana ja siellä tulee hiki. Mitä sanoisit, jos kuulisit että ongelmaan on ratkaisu ja se on...

Lue lisää

Suurin osa yhteydenotoista chatin kautta

Ajankohtaista | 06.06.2017

Kauppahalli24 on verkkoruokakauppa, joka toimittaa tuoretta ruokaa suoraan asiakkaidensa kotioville. Asiakkaat tilaavat ruoan netistä, ja ostoksia tukee chat- asiakaspalvelu. Katso Kauppahalli24...

Lue lisää

Huippumyyjä ja kauhuun hurahtanut Joni

Henkilökunta | 05.06.2017

Joni Markkanen on persoonallinen mies. Hän työskentelee Pieksämäellä Moment Makerina ja hänet tunnetaan erinomaisen hyvänä sähkömyyjänä. Joni on tuttu kasvo yrityksessä jo vuodesta 2013...

Lue lisää

Pyramidiajattelua, jonka kärjessä asiakas

Asiakaspalvelija äänessä | 24.05.2017

Usein näkee hienoja PowerPoint-esityksiä, joissa yrityksen toimintaa ja henkilöstön asemaa kuvataan milloin piirakkamallilla, milloin pyramidilla. Pyramidi on malleista ehkä petollisin – on...

Lue lisää

Kauppa käy – vai käykö?

Ajankohtaista | 23.05.2017

Miten viestiä asiakkaille ja uusille potentiaalisille asiakkaille riittävän selkeästi, mutta myös houkuttelevasti? Miten varmistaa kaupan kotiuttaminen ja asiakkaiden haltuunotto omaan...

Lue lisää

Asioinnin helppous ja mutkattomuus | Asiakaspalvelun Trendiraportti 2017

Ajankohtaista | 05.05.2017

Miten asiakaspalvelu kehittyy vuonna 2017? Mikä asiakaspalvelussa puhuttaa? Moment Groupin Chief Experience Officer Pia Pursiainen oli yksi Asiakaspalvelun Trendiraportti 2017:n haastateltavista...

Lue lisää

Hymy kuuluu äänestä – mutta entäs kirjaimista?

Asiakaspalvelija äänessä | 04.05.2017

Olen tehnyt asiakaspalvelutöitä hyvin erilaisissa ympäristöissä, ja nyt viimeisimpänä olen ollut pian vuoden Momentilla chat-asiakasneuvojana. Eleet ja ilmeet asiakaspalvelussa Kasvotusten...

Lue lisää

Kissa kiitoksella elää – ja ihminen myös

Henkilökunta | 04.05.2017

Moment Groupin arvot on tiivistetty kolmeen ja nämä arvot ovat osa Moment Spiritiä. Henkilökunnan yhteiset arvot on vasta äskettäin otettu "virallisesti" käyttöön, mutta tavassa toimia...

Lue lisää

Onnistunut kohtaaminen on kuin pieni tanssi

Asiakaspalvelija äänessä | 28.04.2017

Onnistunut asiakaskohtaaminen on sielua elähdyttävä kokemus. Itse muistelen vielä vuosienkin jälkeen lämmöllä erästä kosmetiikkamyyjää jolta ostin 50 euron luomivärin, koska tulin...

Lue lisää

ICC-järjestelmä päivittyy ketterästi

Ajankohtaista | 21.04.2017

Jotta asiakasneuvojat voivat antaa parhaan panoksensa asiakkaalle, on järjestelmässä oltava älyä ja mahdollisuus laajentua ja kehittyä vaatimusten mukana. Uusien ominaisuuksien nopea...

Lue lisää

Ulkoistamisen sisäistäminen

Asiakaspalvelija äänessä | 19.04.2017

Kun yritys haluaa menestyä, sen täytyy suorittaa vahvasti kaikilla suunnilla. Joskus on kuitenkin järkevää antaa jokin toiminnan osa-alue toisten käsiin; jos yrityksen osaaminen sijoittuu...

Lue lisää

Tuloksellisia kohtaamisia myös pääsiäisenä

Ajankohtaista | 13.04.2017

Meidän Moment Makerit päivystävät läpi pääsiäisen, 24h. Kohtaavat asiakkaat puhelimessa, chatissa ja sähköpostitse. Tämä on erinomainen asia yrittäjälle, joka voi itse nauttia...

Lue lisää

Uutta! Ääni annettu asiakaspalvelijoille

Ajankohtaista | 06.04.2017

Polkaisimme viikko sitten liikkeelle Asiakaspalvelija äänessä -blogin. Idea tähän lähti omalta työntekijältämme Monicalta, joka on kiitettävän hyvä työssään asiakaspalvelijana (Moment...

Lue lisää

”Työn arvostus lähtee työntekijästä itsestään.” Höpö höpö.

Asiakaspalvelija äänessä | 06.04.2017

Kuka uskaltaa sanoa olevansa ylpeä itsestään? Suomalaisille se on kovin vaikea asia, ja harva kehtaakaan pää pystyssä todeta, että on taitava ja osaava. Usein kehujen edessä ne torjutaan ja...

Lue lisää

Iso käsi ISO 9001:2015 -laatusertifikaatille

Ajankohtaista | 05.04.2017

Neljä vuotta sitten olin ensimmäistä kertaa toimitusjohtajana mukana Inspectan ISO9001:2015 auditointeissa, silloin Ina Finlandin yhteyskeskuksen nimissä. Se oli uudelle toimitusjohtajalle...

Lue lisää

Paikka avoinna myyntipäällikölle! Hae viimeistään 12.4.

Ajankohtaista Uncategorized | 31.03.2017

Vastaat palveluiden myynnistä nimetyille asiakkaille sekä uusasiakashankinnasta. Työnkuvasi muodostuu aktiivisesta B to B-myynnistä, asiakassuhteiden luomisesta ja niiden laadukkaasta...

Lue lisää

Tuula Huovinen: Haluan ylittää asiakkaan odotukset

Henkilökunta | 24.03.2017

Olen ollut jo yli 5 vuotta Espanjassa Ina Spainin, nykyään Moment Groupin, palveluksessa aluksi asiakaspalvelijan nimikkeellä, nykyisin Moment Makerina. Tällä hetkellä työnkuvaani kuuluu...

Lue lisää

Sähäkkä ja puhelias sopeutumiskoulutuksessa Hämeen hitaisiin

Henkilökunta | 13.03.2017

Olen Monica Almenoksa, työskentelen Moment Groupin Tampereen contact centerissa. Tällä hetkellä palvelen terveysalan ydintiimissä ja hoidan myös puhelinvaihteita. Ensimmäiset 32 vuotta...

Lue lisää

Tutkimus: Asiakaskokemus Suomen pörssiyrityksissä

Ajankohtaista | 08.03.2017

Moment Groupin ja asiakaspalvelukokemus.fi -verkoston yhteistyössä tuottama tutkimuksen mukaan 24 prosenttia suomalaisista pörssiyrityksistä pitää asiakaskokemusta strategisesti...

Lue lisää

Asiakasvallankumous – NYT.

Ajankohtaista | 02.03.2017

Sana asiakaspalvelu on kummallinen yhdistelmä. Tekisi mieli erottaa sanat toisistaan ja pohtia tarpeita erikseen. Mitä asiakkuus oikeasti on ja millaista palvelua asiakkaille voisi tarjota? Aito...

Lue lisää

Asiakaspalvelun laadun mittaaminen

Ajankohtaista | 01.03.2017

Onko asiakaspalvelun laatu synonyymi palvelutasolle, vastausajalle ja -%:lle? Kyllä, sitäkin, mutta kovin suppeaksi jää laadun käsite, jos se määritellään pelkästään numeroina ja...

Lue lisää

Haussa tulosvetoinen Moment Manager

Ajankohtaista | 01.03.2017

Sytytkö tuloksista? Nautitko kaupan klousaamisesta?  Onko sinulla taito kuulla asiakasta ja ymmärtää miten ratkaista tämän haasteet? Meillä on avoinna energiselle ja aktiiviselle...

Lue lisää

Työelämä Espanjassa: ”Harvoin pääsee töistä suoraan kotiin”

Henkilökunta | 24.02.2017

Niina Halsio oli suunnitellut muuttavansa eläkepäivillään Espanjaan samaan tapaan kuin omat vanhempansakin ovat tehneet. Suomessa Niina teki keikkatöitä StaffPointilla ja vaikka töitä...

Lue lisää

Fokus lisäarvon tuottamisessa asiakkaalle

Henkilökunta | 20.02.2017

Niko Koivisto on kuopiolainen paluumuuttaja. Kahden lapsen, vaimon ja koirien kanssa kotikonnuille palannut Niko on tyytyväinen nykyiseen asuinpaikkaansa, vaikka se tarkoittaakin liki 200 kilometrin...

Lue lisää

”Paikka ’Etelä-Suomessa’ nimeltään Fuengirola”

Henkilökunta Uncategorized | 17.02.2017

Irmeli Salonen on muuttanut Espanjaan Tampereelta syyskuussa 2003. Töihin lähtö ulkomaille oli pitkäaikainen haave ja kun tilaisuus tuli kohdalle, päätti Irmeli lähteä kokeilemaan, miltä...

Lue lisää

#Kohtaamisia17 -seminaari asiakaskokemuksen asialla

Ajankohtaista | 14.02.2017

Asiakaspalvelukokemus.fi ja Wakaru järjestämävät 16.5. seminaariin #Kohtaamisia17 asiakaskokemuksen ja –palvelun johtamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemus ei ole...

Lue lisää

Reilu Työnantaja – mitä se käytännössä on?

Ajankohtaista | 02.02.2017

Moment Maker Laila on työskennellyt Iisalmen toimipisteessä jo yli 11 vuoden ajan. Mikä saa edelleen työmotivaation pysymään korkealla? "Syitä siihen, että olen viihtynyt näin kauan Moment...

Lue lisää

Moment Group – Tuloksellisia kohtaamisia.

Ajankohtaista | 13.01.2017

Eräs digitalisaation räikeimpiä virheitä on kuvitelma asiakaskokemuksen automatisoinnista. Markkinoinnin voi automatisoida ja asiakaspalvelun hukata automaatteihin. Asiakas jätetään yksin...

Lue lisää

Moment Group uudistaa asiakaskohtaamiset

Ajankohtaista Uncategorized | 11.01.2017

Moment Group Oy Mediatiedote 16.1.2017 Julkaisuvapaa: heti Ina Finland ja Midas Touch ovat nyt Moment Group – uuden ajattelun asiakaspalvelukeskus Suomeen Kaksi vahvaa Contact Center...

Lue lisää

Älä selittele – Use the Moment Way!

Asiakaspalvelija äänessä | 15.08.2018

Selittely ei johda mihinkään vaan se tapa, jolla menemme asiassa eteenpäin. It´s The Moment Way! Jos kampanja ei lähde käyntiin tekee myyjä monesti sen virheen, että aloittaa selittelyn....

Lue lisää

Myyjä, joka myy myös lomalla

Asiakaspalvelija äänessä | 08.08.2018

En osaa olla myymättä – edes lomalla. Eka lomaviikolla aloitin "siivouksen", kun oli päässyt kertymään liikaa samoja esineitä Lordi-kokoelmaan. Oikeasti olen hamstrannut tarkoituksella ja...

Lue lisää

Vakuutusmyynnin ABC – Valmiit vastaukset asiakkaan kysymyksiin

Asiakaspalvelija äänessä | 01.08.2018

Vakuutusmyynnissä tulee usein eteen samoja kysymyksiä tai toteamuksia asiakkaan suunnalta. Paljastan alla oman vastauspatteristoni, jota saat vapaasti hyödyntää. Kysymys - vastaus Asiakas:...

Lue lisää

Myyntityössä ei ole termiä tuurikauppa

Asiakaspalvelija äänessä | 25.07.2018

Monesti päivän aikana on tullut kyseiset lauseet vastaan ja tunnustan, että olen näihin itsekin sortunut: "Sulla oli tänään parempi tuuri." "Sulle sattui tänään ostava asiakas." ...

Lue lisää