fbpx

Agenttipalvelu

Agenttipalvelu koostuu verkossa operoivasta asiakaspalvelutiimistä, joka palvelee asiakkaita sosiaalisessa mediassa (esim. Facebook, Twitter ja keskustelufoorumit) kaikkina vuorokauden aikoina.

Agenttipalvelun sisältö määritellään aina toimeksiantajan kanssa. Voimme esimerkiksi

  • vastata yritykseen ja sen tuotteisiin kohdistuviin kysymyksiin
  • opastaa nykyisiä asiakkaita toimimaan oikein ongelmatilanteissa
  • pysäyttää väärän tiedon leviämisen ja estää some-myrskyt

Agentit päivystävät verkossa, jopa 24/7.

Agenttipalvelun tavoitteet ja tulokset

Somessa jaetaan matalalla kynnyksellä omat positiiviset ja etenkin negatiiviset kokemukset – myös yritysten tuotteiden ja asiakaspalvelun onnistumiset ja epäonnistumiset. Palaute voi olla myös yhden asiakkaan henkilökohtainen mielipide tuotteesi laadusta, hinnasta tai ominaisuudesta, joka saa suhteettoman suuren huomion verkossa. Todellisuusperää ei aina tarvita ja tarpeeksi kiehtova tarina saa aikaan viraaliefektin, jossa tarina leviää kiihtyvällä vauhdilla.

  • Tärkeää on reagoida nopeasti
  • Tulla esille yrityksen omalla nimellä ja kertoa miten asia oikeasti on
  • Kiittää asiakasta rehellisyydestä ja asian esille tuomisesta
  • Joskus saa myös paukutella henkseleitä ja ottaa hyvä vastaan siellä, missä siitä keskustellaan

Agenttipalvelulla saat:

  1. Somessa tapahtuvat keskustelut heti haltuun
  2. Yllätettyä nykyiset ja tulevat asiakkaat positiivisesti
  3. Tehostettua ajankäyttöä – vältyt jatkuvalta päivystämiseltä
  4. Parannettua yrityksesi imagoa ja näkyvyyttä verkossa
  5. Olla rauhallisin mielin 24/7
  6. Käännettyä negatiivisen neutraaliksi tai jopa positiiviseksi

Agenttipalvelun kohderyhmä

Agenttipalvelu on suunniteltu yritys- ja yhteisöasiakkaille, jotka haluavat parantaa asiakaspalveluaan verkossa tai olla osaltaan vaikuttamassa verkossa tapahtuvan keskustelun kulkuun. Agenttipalvelu voi olla yhtenä osana Moment Groupin tarjoamaa monikanavaista asiakaspalvelua tai omana erillisenä palvelunaan.

Palvelua kaikissa kanavissa 24/7

Tiesitkö, että saat Moment Groupista kattavat kokonaisratkaisut nykyiseen asiakaspalvelutarpeeseenne? Palvelemme niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa kuin vaikkapa Facebookissa.  Olemme myös aktiivinen kumppani, kun haluatte kehittää asiakaskokemusta ja mietitte seuraavaa askelta kohti parempia ja tuloksekkaita kohtaamisia nykyisten ja tulevien asiakkaidenne kanssa. Kaikki palvelumme on saatavissa 24/7. Tutustu Moment Groupin palveluihin tästä »

Kokemuksia Moment Groupin monikanavaisesta asiakaspalvelusta:

Haluatko tietää Agenttipalvelusta lisää? Ollaan yhteyksissä!






owfullscreen”>