Ota yhteyttä

Yritys

Moment Group rakentaa asiakaskohtaamisissa unohtumattomia, ainutkertaisia hetkiä. Pitkä kokemuksemme ja vankka ammattitaitomme ovat kristallisoineet meille sen, joka on asiakaspalvelussa kaiken A ja O – ihmisten väliset kohtaamiset.

Moment Way, Moment Spirit ja Moment Quality ohjaavat toimintaamme. Meillä on halu ja taito synnyttää parhaita asiakaskokemuksia ajasta, paikasta ja kanavasta riippumatta – palvella asiakkaidemme asiakkaita. Tämä ei onnistu asiakaspalvelua ulkoistamalla. Se syntyy tiiviillä yhteistyöllä, vuorovaikutuksessa ja yhdessä kehittämällä.

Meillä on ilo palvella arvostetuimpia brändejä sekä vaativia asiakaskohtaamisia synnyttäviä yhteisöjä. Toteutamme yhdessä asiakkaidemme kanssa juuri heidän brändille sopivan asiakaskokemuksen eri tilanteissa. Käytännössä muotoilemme asiakaskohtaisen palveluprosessin, joka ratkaisee haastavankin tilanteen ja synnyttää tyytyväisiä asiakkaita.

  • 250+ omaa työntekijää (ei vuokratyöntekijöitä)
  • 500+ yritysasiakasta (katso Menestystarinat tästä >>)
  • 24/7-palvelua ihmiseltä ihmiselle
  • 4 000 000+ kohtaamista vuodessa
  • Yli 8 Me liikevaihto
  • 1989 lähtien toimialalla

Laatupolitiikka

Laatu merkitsee meille ennen kaikkea hyvän asiakaspalvelun tuottamista ja tuloksellisia kohtaamisia niin Moment Groupin asiakkaille, yhteistyökumppaneille kuin loppuasiakkaallekin. Toimintamme perustuu johdon määrittelemään laatupolitiikkaan:

  • Asiakastyytyväisyys on toimintamme lähtökohta. Toteutamme toimeksiannot laadullisesti ja aikataulullisesti asiakkaan tarpeen mukaan.
  • Kehitämme jatkuvasti toimintaamme. Kuuntelemme asiakasta ja huomioimme asiakaspalautteen toimintamme kehityksessä.
  • Kasvamme kannattavasti yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tavoitteemme on lisätä asiakaspalvelukeskuksen liikevaihtoa ja tuottavuutta.
  • Ammattitaitoinen ja Moment Groupin arvoihin sitoutunut henkilöstö mahdollistaa em. toteutumisen

ISO 9001:2015 -sertifikaattiin tästä >>

Vastuullisuus