Ota yhteyttä

Vuoden Palveluesimies 2017: Tuula Laitinen

Tänään 6.9. on Yhteys Asiakaspalvelukonferenssissa valittu Vuoden Palveluesimieheksi Tuula Laitinen, Moment Groupin Iisalmen yksikön Opportunity Manager (Contact Center -yksikön esimies).

Onnittelut, Laitiska – olet palkitsemisen arvoinen kiireestä kantapäähän <3

Positiivinen ja urheileva terrieri

Tuulalla on pitkä ura asiakaspalvelun parissa; 11 vuotta kello-/foto -liikkeessä, jonka jälkeen 14 vuotta nykyisen yrityksen palveluksessa. Kaikki Tuulan tuntevat ovat varmasti asiasta samaa mieltä; yhtä valovoimaista ja positiivista ihmistä on vaikea löytää. Vapaa-ajallaan kolmen lapsen, parin koiran ja miehen huoltamisen jälkeen liikenevä aika kuluu lenkkeillen – milloin kuntosalilla, hölkällä tai hiihtämässä…

Tahtonainen on aiemmalta esimieheltään saanut kuulla leikkimielisen luonnehdinnan ”Tuula on Terrieri, joka ei hellitä otetta, vaikka mikä tulisi.” Eipä ihme, että tämä kombinaatio ”periksi ei anneta” -asennetta ja positiivista mieltä sulatti raadin ja Tuula valittiin oikeutetusti Vuoden Palveluesimieheksi!

Pikahaastattelu & esimiehen kolme tärkeintä ominaisuutta

Klassinen urheilukysymys: Tuula, miltä nyt tuntuu?
Tuula: Hyvältähän se tuntuu 🙂

Mitkä ovat mielestäsi hyvän esimiehen 3 tärkeintä ominaisuutta?
Tuula: Positiivinen asenne, tasapuolisuus ja kuuntelutaito.

Jos aikaa työmaalla olisi enemmän, mihin sen käyttäisit?
Tuula: Osallistuisin nykyistä enemmän projektien palavereihin Moment Makereiden (asiakasneuvojien) kanssa. Kuulisin enemmän ihmisten ajatuksia ja ideoita.

Määrätietoinen ammattilainen

Moment Groupin Pia Pursiainen (CEO) ilmiantoi Tuulan esimieskisaan:

”Tuula on kokonaispakettina täydellinen esimies. Lähellä ja helposti lähestyttävä, ihmisiä kunnioittava ja arvostava, tekemisessään topakka ja erittäin määrätietoinen ammattilainen. Tuula hoivaa niin henkilöstön kuin asiakkaankin, ammattitaidolla ja varmalla otteella – tekee minkä lupaa eikä lupaa mitään mitä ei tekisi. Tuula kantaa vastuunsa esimerkillisesti, tarttuu toimeen ja reagoi viipymättä mahdollisiin epäkohtiin, kehittää ja innovoi yhdessä tiiminsä kanssa!

Tuula kannustaa, välittää, antaa palautetta ja huomioi jokaisen yksilön yksilönä, ymmärtäen kuitenkin yrityksenä hienosti myös kokonaisuuden! Ja muuten; savolainen vieraanvaraisuus ja asiakasläheisyys eivät jää Iisalmessa vierailijoiltakaan huomaamatta.”

”Mukava tulla aamulla töihin”

Ehkä tärkein palaute tulee kuitenkin oman toimipisteen Moment Makereilta (asiakasneuvojilta):

”Työilmapiiri on erittäin hyvä, tänne on mukava tulla.”

”Työyhteisö on mukava, esimies helposti lähestyttävä.”

”Meillä on hyvää: tiedotus, yhteistyö, hyvän työilmapiirin ylläpito, palkitseminen ja kannustaminen sekä viriketoiminta.”

”Rento ilmapiiri, mukava tulla aamulla töihin. Työvuorotoiveita kuunnellaan, toiminnassa on joustavuutta ja nopeaa reagointia!”

Moment Spirit

Moment Groupissa oli nyt ilo saada rivistöön jo toinen palkittu esimies. Tuulan lisäksi on Vuoden Service Desk 2015 -esimieheksi nimitetty Pieksämäen yksikön Juha Björkengren (lue lisää tästä >>).

Ajattelemme, että tuloksellisia kohtaamisia tehdään sellaisen henkilöstön voimin, joka tuntee olonsa arvokkaaksi ja omaan tiimiin on jokaisena aamuna yhtä mukava tulla töihin. Tätä kutsutaan meillä Moment Spirit -nimellä ja yhtenä hyvänä esimerkkinä Spiritistä ovat nämä kaksi loistavaa, palkittua, esimiestämme!

Ja meillä on näitä loistoyksilöitä vielä lisää…

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *