Ota yhteyttä

Uutta! Ääni annettu asiakaspalvelijoille

Polkaisimme viikko sitten liikkeelle Asiakaspalvelija äänessä -blogin. Idea tähän lähti omalta työntekijältämme Monicalta, joka on kiitettävän hyvä työssään asiakaspalvelijana (Moment Maker), mutta tämän lisäksi varsin taitava myös kynän varressa.

Mitä asiakaspalvelutyö oikeasti on?

Ajatuksena on, että sekä Monican että useamman muun vapaaehtoisen, oman työntekijämme blogipostauksia julkaistaan viikon-kahden välein Asiakaspalvelija äänessä -blogissa. Aiheina yleisesti asiakaspalveluun liittyviä pohdintoja, juttuja työn arvostuksesta, hyvistä asiakaspalvelukokemuksista ja vaikkapa ”hankalista” asiakkaista (vaikka sellaisia ei kuulemma ole olemassakaan). Tulossa on myös konkreettisia kuvauksia päivän kulusta Contact Centerin ”luurien takaa”.

Mistä sinä haluaisit lukea?

Kiinnostaako sinua mitä Contact Centerissä vuorokauden aikana tapahtuu? Mikä erityisesti olisi lukemisen arvoista?

Laita toiveesi tai ehdotuksesi meille, niin Moment Makerimme kertoo asiasta pääkallopaikalta! Klikkaa tästä >>

Kohtaamisiin!

Annika Strand
Moment Marketing Manager

Kommentit

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *