Ota yhteyttä

Tuloksellisia kohtaamisia Fimlab Laboratoriot Oy:n ajanvarauksessa

Kun varaat ajan laboratorioon, tuletko ajatelleeksi, että puhelu saattaakin mennä Contact Centeriin?

Ei asiaa kuuluisikaan miettiä – tärkeintä on, että ajanvarauksen saa hoidettua nopeasti, mahdollisiin tarkentaviin kysymyksiin saa vastauksen ja soittaja tietää miten näytteenottoon tulee valmistautua, minne mennä ja koska olla paikalla.

Case: Fimlab Laboratoriot Oy

Moment Maker: Laboratorion ajanvaraus.

Anni Asiakas: Tuliko tämä Tuulensuuhun?

Moment Maker: Puhelu tuli Fimlabin ajanvaraukseen. Meillä on tässä kaikki Fimlabin toiminta-alueen laboratoriot, haluatteko varata aikaa?

Anni Asiakas: Kyllä. Minulla on lähete, mutta en ole varma mistä kokeesta on kyse.

Moment Maker: Siinä lähetteessä on koodeja. Jos kerrotte ne minulle, niin osaan varata oikean ajan.

Anni Asiakas: No tässä on ainakin tällainen ”fP”. Onko siitä mitään apua?

Moment Maker: Kyllä vain, se kertoo, että teidän on tarkoitus mennä paastoverikokeeseen. Sopisiko teille maanantaina, toinen päivä, kello 8? Tuulensuuhan oli teidän lähin laboratorionne, eikö niin?

Anni Asiakas: Juu, on. Mutta en pääse maanantaina. Onko tiistaina vapaana sama aika?

Moment Maker: Yksi vapaa aika löytyy. Varaan sen teille. Olihan numeronne 044 123 4567? Laitan teille tekstiviestillä vahvistuksen ajasta.

Anni Asiakas: On se minun numeroni. Laitatko varmuudeksi muistutuksen vielä minun sähköpostiini anni.asiakas@gmail.com.

Moment Maker: Tämä onnistuu. Eli teille on nyt varattu aika paastoverikokeeseen tiistaina 2.9. kello 8.00.  Tuulensuun laboratorioon. Paikalla tulee olla varttia ennen ja nimellä sitten kutsutaan. Kiitos!

Anni Asiakas: Kiitos! Ja sitten minulla oli näköjään vielä lähete laktoosirasituskokeeseen”…

Ystävällinen, napakka ja osaava

Vuoropuhelu Moment Makerin ja Anni Asiakkaan välillä on tyyppiesimerkki Fimlab Laboratoriot Oy:n  ajanvarauksesta, joka hoidetaan Moment Groupissa. Asiakas ei aina ole tietoinen

  • mihin kokeeseen on tulossa
  • pitääkö ennen näytteenottoa paastota
  • kuuluuko ennen Prick-testiä pestä kädet ja saako niitä rasvata
  • kauanko sokerirasituskoe kestää ja mitä siellä tehdään?

Moment Makerit onneksi tietävät ja osaavat kysyä oikeat kysymykset, jotta aika laboratorioon voidaan varata ja antaa asiakkaan tarvitsemat ohjeet. Selkeästi, ystävällisesti, puhelua ohjaten ja napakasti loppuun vieden, jotta voidaan taas palvella seuraavaa ajanvaraukseen soittajaa.


Moment Group palvelee 500 yritys- ja yhteisöasiakasta monikanavaisesti ja 24/7. Katso Case-videot ja referenssit tästä >>

Kysymyksiä Moment Groupin palveluista? Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä!





 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *