Ota yhteyttä

Suurin osa yhteydenotoista chatin kautta

Kauppahalli24 on verkkoruokakauppa, joka toimittaa tuoretta ruokaa suoraan asiakkaidensa kotioville. Asiakkaat tilaavat ruoan netistä, ja ostoksia tukee chat- asiakaspalvelu. Katso Kauppahalli24 -video tästä >>

Verkkoruokakaupassa asiakaspalvelun tärkeys korostuu. Asiakkaan pitää pystyä tekemään ostokset vaivattomasti ja saada vastaus mielen päällä oleviin kysymyksiin nopeasti.

Asiakkaan ei tarvitse odotella, ja toisaalta meillä asiat eivät kasaannu, kun ne hoidetaan kerralla kuntoon. Asiakkaalta voidaan heti varmistaa, että tarkoititko näin. Tilanne hoidetaan nopeasti, ja kokemus on lyhyt ja ytimekäs. Ei tarvitse odotella puhelinaikaa tai sähköpostivastausta, Kauppahalli24:n myynti- ja markkinointijohtaja Hanna-Kaisa Risku painottaa.

Yhteydenotot koskevat usein toimitus- ja tilausaikoja ja tuotetietoja. Joskus asiakas siirtää toimitusaikaa, kun oma arki on yllättänyt. Suurin osa yhteydenotoista tulee chatin kautta. Verkkokaupassa chat on ehdoton. Asiakkaat ovat tottuneet siihen, sitä osataan käyttää ja hakea. Ihmiset pitävät chatia jo itsestäänselvyytenä.

”Meille  mietittyjä ratkaisuja”

Yhteistyö Moment Groupin kanssa on sujunut hyvin. Yhteydenpito yritysten välillä toimii moitteetta, ja osapuolille on tärkeää se, että asiat toimivat hyvin molemminpuolisesti.

Minulla on Moment Groupista todella hyvä fiilis. Heillä on halu ja palo paneutua meihin ja miettiä, millaisia palveluja he voisivat meille tarjota. Saamme heiltä meille mietittyjä ratkaisuja, Hanna-Kaisa iloitsee.

Meille merkittävin hyöty yhteistyössämme on ajan säästö. Se helpottaa huomattavasti meidän asiakaspalvelumme toimintaa. Suosittelen Moment Groupia, jos verkkokaupalla on tarvetta chatin hoitamiseen. He ovat tarttuneet haasteisiin hyvin, Hanna-Kaisa kiteyttää.

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *