Ota yhteyttä

Tikettiratkaisu – sähköpostit hallintaan

Tikettiratkaisu on asiakkaan ja Moment Groupin kanssa yhdessä tuotettu palvelu yritysten sähköpostiliikenteen järjestelmälliseen hallintaan.

Yrityksen vastaanottamasta sähköpostiviestistä muodostuu automaattisesti tehtävä (tiketti), joka käsitellään tikettiratkaisupalvelussa. Palvelu toimii Momentin pilvessä ja siellä voi toimia samaan aikaan yrityksen asiantuntijat sekä Moment Makerit (asiakasneuvojat).
Moment Group  tarjoaa sähköpostien hallintaan henkilöstöresurssit, onlinetyökalun, tarvittavat henkilöstökoulutukset sekä palvelun ylläpidon ja tiedon varmistuksen.

Tikettiratkaisun tavoitteet

Tikettiratkaisun avulla saavutetaan tilanne, jossa yritykselle tulevien sähköpostien käsittely nopeutuu ja työ tehostuu, jolloin aikaa säästyy muihin tehtäviin.

Sähköpostit ohjataan oikealle asiantuntijalle tai asiantuntijaryhmälle automaatin ja Moment Makereiden toimesta, jolloin yrityksen sisäisten sähköpostiviestien määrä vähenee. Tikettiratkaisu poistaa tilanteet, joissa asiakas on saanut samaan sähköpostitiedusteluun vastauksen kahdelta eri asiantuntijalta. Viestintä on selkeämpää asiakkaan suuntaan ja työaikaa säästyy.

Viestiin liitetty aikaisempi historiatieto on näkyvillä ja liitetiedostot löytyvät nopeasti. Kaikki käydyt keskustelut tallentuvat viestiketjuina tikettijärjestelmään ja hakusanoilla viestit löytyvät historiatiedoista nopeasti.

Tikettiratkaisu palvelee jopa 24/7

Tikettiratkaisu on käyttäjien saatavilla kellon ympäri; Moment Makerit palvelevat sopimuksen mukaan, myös 24/7.

Kenelle tikettiratkaisu on tarkoitettu?

Palvelun kohderyhmään kuuluvat yritys- ja yhteisöasiakkaat, jotka haluavat tarjota asiakkailleen nopeampaa ja hallitumpaa asiakaspalvelua sähköpostin avulla sekä selkeyttää omaa sisäistä asiakaspalveluprosessiaan hoitamalla sähköpostiliikennettä yhden työkalun avulla. Tikettiratkaisu voi olla osa Moment Groupin tarjoamaa monikanavaista asiakaspalvelua tai oma, erillinen palvelu.

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä: