Ota yhteyttä

Telemarkkinointi

Momentin telemarkkinoijat ovat myynnin ja asiakaskohtaamisten osaavia ammattilaisia. Laadukkaat kohtaamiset takaavat asiakkaillemme hyviä myyntituloksia, myyjille tapaamisia tai tietoa halutun kohderyhmän markkinoista.

Meiltä saat kattavan työasema- ja käyttöjärjestelmätuen, asiakkaan yrityksen brändiin ja toimialaan koulutetut asiakaspalvelijat ja raportoinnin, jotka yhdessä varmistavat korkean laadun ja asiakastyytyväisyyden.

Nauhoitamme jokaisen puhelun laadunseurantaa varten. Muista raportointikäytännöistä sovimme aina yhdessä asiakkaamme kanssa.

Moment Groupilla on pitkät perinteet telemarkkinoinnissa. Yritys tunnettiin tuolloin vielä Midas Touch -nimellä ja kaikki alkoi Lapinlahdella vuonna 2003. Tuloksellinen ulossoitto jatkuu ja voi hyvin tänäkin päivänä, nyt tosin Iisalmessa, Pieksämäellä ja Tampereella.

Mihin telemarkkinointia käytetään?

Opportunity Manager Tuula Laitinen kertoo, että toisin kuin usein ajatellaan, on telemarkkinointi muutakin kuin lehtien myyntiä puhelimitse. Tyypillinen asiakas tarvitsee kumppanin, joka varaa tapaamisajat yrityksen edustajalle ja myyjä voi keskittyä luurissa olemisen sijaan asiakkaiden kanssa kaupan tekoon. Momentilla on esimerkiksi rakennusfirmoja, joiden kanssa tehdään telemarkkinointia. Käytännössä kartoitetaan valmiiksi talouksia, joilla on remonttitarpeita ja rakennusfirman edustaja saa tämän jälkeen tästä valmiina tiedon potentiaalisesta asiakkaasta, jonka kanssa sopii jatkosta. Yhtälailla myydään tapaturmavakuutuksia tai solmitaan sähkösopimuksia puhelimessa.

Sopiiko telemarkkinointi pienille yrityksille?

Telemarkkinointi sopii yhtä lailla pienille kuin suurille yrityksille eikä toimialarajoituksiakaan ole. Kun asiantunteva kumppani tekee omalla ammattitaidollaan telemarkkinointityön voi yksityisyrittäjä tai isomman yrityksen edustaja keskittyä omaan ydinosaamiseensa. Aikaa on meillä kaikilla rajallinen määrä ja tämä aika kannattaa käyttää siihen, missä on paras. Juuri tästä syystä Tuula Laitisen mielestä tässä taloudellisessa tilanteessa kannattaa ehdottomasti hyödyntää telemarkkinointitiimiä lisäkaupan helpottamiseksi.

Telemarkkinoinnin mitattavuus?

Telemarkkinoinnin tehoja mitataan luonnollisesti kuten kaikkea muutakin tuloksellista tekemistä. Järjestelmäraportista saadaan tarkat luvut, joiden perusteella työtä kehitetään jatkuvasti. Moment Groupissa on tapana tehdä ensin testikampanja. Mielestämme on hyvä asia, jos yrityksen edustaja on paikalla kuuntelemassa miten ensimmäiset ulossoitot hoidetaan. Näin saadaan heti tehtyä korjaavat toimenpiteet ja voidaan olla varmoja, että työ tehdään juuri kuten yrityksen edustaja toivoo.

Telemarkkinointitiimin työntekijöiden vaihtuvuus

Fakta on se, että telemarkkinointityö ei sovi jokaiselle. Siihen vaaditaan tietynlaista ihmistyyppiä ja työ vaatii taitoa. Olemme onnistuneet saamaan tiimiimme todellisia telemarkkinoinnin helmiä, joista saamme olla ylpeitä. Yli 11 vuotta yrityksessä työskennelleitä ovat Kaija Saarelainen, Pirjo Koponen ja Raimo Koistinen. Meillä on myös lukuisia yli 8 vuotta talossa olleita. Haluamme ajatella, että tämä kertoo sekä meistä yrityksenä että meidän tyytyväisyydestämme omiin työntekijöihimme.

Ota yhteyttä: