Ota yhteyttä

Kontaktirekisterit

Telemarkkinointi tuottaa parhaan mahdollisen tuloksen kun viestin sisältö ja oikea vastaanottaja, kohderyhmä, kohtaavat. Ellei teillä ole valmiina omaa kontaktirekisteriä saatte sellaisen kauttamme haluamillanne kriteereillä. Soittorekkareita on saatavissa sekä B2B- että B2C -tarpeisiin. Meillä kaikki rekisterit ovat ajan tasalla.

Kontaktirekisteri voidaan rajata hyvinkin tarkkaan. Esimerkiksi kuluttajille (B2C) kohdennettua soittokampanjaa varten voidaan määritellä rekisterin kriteereiksi haluttu

  • ikä
  • sukupuoli
  • asuinpaikka
  • äidinkieli
  • rakennuksen tyyppi
  • Mosaic -kuluttajaluokitus

Yrityspäättäjiä (B2B) valittaessa voidaan rekisteriä rajaaviksi kriteereiksi valita esimerkiksi

  • toimiala
  • päättäjäluokitus
  • liikevaihto
  • henkilökokoluokka
  • ym.

Kohderyhmää tarkentamalla löydetään paras mahdollinen rekisteri, joka takaa onnistuneen ulossoittokampanjan.

Soittorekkareiden lisäksi saatte kauttamme rekisterit myös sähköpostimarkkinointiin ja kirjesuoramarkkinointiin.