Ota yhteyttä

IT-HelpDesk

Asiakkaille tuotettu IT-Help Desk –palvelu voi olla mm. teknistä neuvontaa, first line- ja second line -support tai hälytysten vastaanottoa. Tärkeää palvelussa on, että asia saadaan hoidettua välittömästi. Yhteydenottaja saa tiedon, että hänen tukipyyntönsä on selvitetty tai tullaan selvittämään. Help deskissä 24/7-palvelu on se, millä asiakastyytyväisyys turvataan vaikeissakin tilanteessa.

Käyttäjätukea tuotamme muun muassa Windows, Linux, MS Office ja MacOS -ympäristöissä. Meillä  on myös erinomainen Active Directory -osaaminen sekä kyvykkyys ratkoa ongelmia niin mobiili-, reititin- kuin modeemipuolellakin.

Ratkomme asiakkaidenne tekniset IT-palveluihin liittyvät ongelmatilanteet kustannustehokkaasti 24/7. Osaamisemme kattavat laajasti IT-tukipalveluiden tarpeet:

First- ja second line support

Tukipyyntöjen vastaanotto

  • Sähköpostit, puhelin, sms, web-lomakkeet
  • Käsittely sovitun SLA:n mukaan
  • Mahdollisuus käyttää toimeksiantajan tiketöintijärjestelmää

Käyttöjärjestelmätuki

  • Windows, Linux, MS Office, MacOS, modeemit, reitittimet

Työasematuki

  • Active Directory osaaminen / käyttäjähallinta, oheislaitteet ja asennukset ja ohjelmistojen asennukset

Mobiilituki

  • Liittymähallinta ja mobiilipäätelaitteet

Palvelimet

  • Palvelimien valvonta, päivystys, käynnistys ja ylläpito

Haluatko tietää lisää IT-Help Desk -palvelustamme?

Mitä kumppanimme kertovat yhteistyöstä? Klikkaa tästä ja lue lisää tarjoamastamme Help Desk -palvelusta.