Ota yhteyttä

Chat-palvelu

Tiedämme, että asiointi siirtyy koko ajan enemmän verkkoon. Tämä ei silti vähennä henkilökohtaisen palvelun tarvetta. Monet verkkosivut ovat monimutkaisia kokonaisuuksia ja oikean tiedon löytäminen voi joskus olla asiakkaille haasteellista.
Yhdessä selaaminen eli Co-Browsing on chatin lisäominaisuus, jonka avulla asiakas ja asiakaspalvelija voivat olla kirjaimellisesti samaan aikaan samalla verkkosivulla. Tämä mahdollistaa sen, että asiakaspalvelija voi opastaa asiakasta kädestä pitäen esimerkiksi tiedon hakemisessa, lomakkeiden täyttämisessä ja tilauksen tekemisessä.

Chat-asiakaspalvelu on asiakkaiden mieleen nopeutensa ja näppäryytensä ansiosta. Sillä voi esimerkiksi parantaa asiakaskokemusta ja auttaa myyntitiimiä liidien hankinnassa. Asiakasneuvoja vastaa tulleisiin kysymyksiin yrityksenne puolesta viipymättä ja juuri kuten olemme yhdessä etukäteen sopineet. Voimme myös olla ilta- ja yöpäivystäjänne, mikäli hoidatte päivisin Chat-asiakaspalvelun itse. Tarjoamme palvelua tarvittaessa 24/7.

Chat-palvelu – miksi?

  • Nopeasti tuloksia ja helppo käyttöönotto
  • Avaimet käteen – autamme alkuun
  • Helpottaa asiakkaan ostoprosessia
  • Reaaliaikainen ja proaktiivinen 24/7
  • Kilpailuvaltti – suomen-, ruotsin ja englanninkielinen palvelu
  • Vähentää puhelin- ja sähköpostiliikennettä

Chat-asiakaspalvelu, tätä se on:

Tarjoamme Chat-palvelun yksittäisenä myyntiä lisäävänä palveluna (esim. liidihankinta) tai se voi olla yksi osa kokonaisvaltaista, yhteistyönä tuotettua asiakaspalvelua. Palvelu toteutetaan käyttäen TLS/SSL-turvatekniikkaa Näin salataan kaikki Chat-palvelussa tapahtuva viestintä, johon ulkopuolisilla ei ole pääsyä. Chat voidaan profiloida ”teidän näköiseksi” ja se voidaan lisätä kaikille alasivullenne tai vain halutuille sivuille, käyttötarkoituksen mukaan. Käyttöönottoon riittää internet-yhteys ja -selain.

Ohjelmistosta vastaa Giosg.