Ota yhteyttä

Ajanvarauspalvelu

Ruuhkaa ajanvarauksessa? Näin ei kuuluisi olla. Kun asiakas ottaa yhteyttä yritykseen varatakseen ajan, on minimivaatimus, että kontaktiin vastataan.

Ajanvarauspalvelu jopa 24/7

Pelkkä asiakkaan kontaktiin vastaaminen ei riitä; asiakaskokemuksen on oltava positiivinen. Tämä onnistuu, kun palvelu on nopeaa, asiakasta kuullaan ja ymmärretään, mutta silti käsitellään asia napakasti, turhia jaarittelematta.

Miltä kuulostaa ajatus, että esim. potilas saisi varattua ajan yöllä ja kohtaisi silloinkin aidon ihmisen? Tämä on mahdollista. Palveluaikamme on 24/7/365.

Ajanvaraus monikanavaisesti

Teetkö sinä valinnan asiakkaan puolesta vai saako hän itse valita miten ajan varaa? Ehkä puhelinsoittoa kätevämpi tapa on joskus käyttää verkkosivuilla olevaa chat-palvelua? Lähetetäänkö asiakkaalle varauksesta tekstiviesti- ja sähköpostivahvistus? Kyllä, jos näin sovitaan!

Ulkoistettu Ajanvarauspalvelu?

Koko ajanvaraus voidaan siirtää Moment Groupin tehtäväksi asiakkaan kanssa yhteistyössä suunnittelemalla, ohjeistukset tekemällä ja henkilökuntaa kouluttamalla. Ymmärrämme, että jokainen asiakas on teille tärkeä. Siksi puhumme mieluummin yhteistyöstä, kumppanuudesta, kuin palvelun ulkoistamisesta. Tuloksellisia kohtaamisia kehitetään seurantapalavereissa.

Case Fimlab Laboratoriot Oy

Fimlab Laboratoriot Oy:n ja Moment Grouin yhteistyö on jatkunut useamman vuoden ajan. Lue tarkemmin Ajanvarauspalvelusta klikkaamalla tästä >>

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä: