Ota yhteyttä

Moment Quality, Spirit ja Way

Moment Groupin historiaa on takana nelisen kuukautta, reilun vuosikvartaalin verran. ”Tuloksellisia kohtaamisia” on kirkastunut entistä selkeämmin kolmeksi tärkeäksi teemaksi, joiden parissa olemme tehneet paljon työtä;

  1. Moment Quality
  2. Moment Spirit
  3. Moment Way

Tämä työ ei tietenkään pääty yhteen kvartaaliin, kaikkea muuta. Kehittyminen ja eteenpäin meneminen ei pysähdy milloinkaan.

Vain sitä kautta, jatkuvalla kehityksen tiellä, voimme tulla paremmiksi ja tuottaa teille brändinne ja arvonne mukaisia tuloksellisia kohtaamisia.

Moment Quality – sertifioitua laatua

Suurin rutistus alkuvuoteen on ollut ISO 9001:2015 -laatujärjestelmän mukaisen toiminnan mukaan ottaminen kaikkeen tekemiseemme. Laatujärjestelmä toimii kivijalkana johtamiselle, laadunvalvonnalle ja toiminnan kehittämiselle sekä mittaamiselle.

Paljon toiminnallisten prosessien hiomista, mittaamista ja järkevöittämistä, tietoisuutta siitä, miten meidän tulisi toimia, kun tavoittelemme parasta mahdollista lopputulosta = tuloksellista kohtaamista.

Missä meillä on parantamisen varaa? Mitä pitäisi muuttaa? Missä olemme hyviä?

Laatujärjestelmän tulokset tulisi näkyä arkipäivän tekemisissä niin teille asiakkaana kuin teidän asiakkaille brändinne mukaisissa tuloksellisissa kohtaamisissa. Tekemisestämme pyydämmekin teiltä palautetta mm. asiakastyytyväisyyskyselyn muodossa. Arvostamme jokaista saamaamme palautetta!

Tuomme tulevaisuudessa myös muita palautekanavia käyttöönne; yhtenä esimerkkinä keväällä lanseerattu palveluiden Käyttöönottokysely.

Moment Spirit – hyvä henki

Syntyessään Moment Group antoi meille myös uudet arvot:

  • Ilo tehdä työtä
  • Voimaa yhdessä
  • Tuloksellisia kohtaamisia

Miten arvot näkyvät jokaisessa työpäivässä? Miltä tuntuu olla momentgroupilainen, mitä se tarkoittaa? Työntekijöiden muodostama Arvot-työryhmä on juuri julkistanut Momentilaisen käsikirjan, joka toimii hyvänä pohjana  jokaiselle; näin toimin, jotta vaalin Moment Spiritiä.

Moment Spirit -työ ei ala ja lopu. Se on jatkuva kehittymisen prosessi, jonka äärellä meidän tulee tehdä entistä enemmän työtä, sillä luotamme, että mitä paremmin työntekijämme voivat, sitä tuloksekkaampia kohtaamisia, ainutlaatuisia asiakaskohtaamisia voimme teille tuottaa.

Olethan muuten huomannut, että Moment Makerimme ovat antaneet kasvonsa ja äänensä tulla kuuluviin? Tutustu Asiakaspalvelija äänessä -blogiin tästä >>

Moment Way – yhteinen matka

Moment Way sai nimensä monestakin eri syystä, mutta yksi merkittävin asia on Yhteistyö – Yhteinen taival. Monikanavainen asiakaspalvelu on mahdollisuuksia täynnä, vain kekseliäisyys on rajana!

Rohkeimpien kanssa lähdemme miettimään koko prosessia uudelleen, luomaan ainutlaatuisia ja unohtumattomia asiakaspalvelun hetkiä eri tarpeissa, eri kanavissa. Tai mietimme yhdessä hieman maltillisemmin kohtaamisen painopisteitä ja tekemisen parantamista, mikä on olennaista ja miten sitä mitataan.

Moment Wayn mukaisesti me otamme vastuun kehittämisestä, parannusehdotuksista, teidän kanssa yhteistyössä – kumppanina.

Kolme isoa teemaa, kolme avainta tuloksellisiin kohtaamisiin, teidän arvojen ja brändin mukaisesti jokaisessa asiakaskohtaamisessanne.

Kiitos Sinulle, että kuljet kanssamme tätä yhteistä matkaa!

Hyvää kesää!

Pia Pursiainen
Chief Experience Officer
+358 (0) 44 5400 654
pia.pursiainen@momentgroup.fi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *