Ota yhteyttä

Moment Group – Tuloksellisia kohtaamisia.

Eräs digitalisaation räikeimpiä virheitä on kuvitelma asiakaskokemuksen automatisoinnista. Markkinoinnin voi automatisoida ja asiakaspalvelun hukata automaatteihin. Asiakas jätetään yksin huonosti suunniteltuihin verkkokauppoihin ja automaattien armoille.

Autiomaatio keinoälyn kanssa tuo paljon, mutta aidosti asiakaslähtöinen brändi varmistaa asiointipolun ja kokemuksen täyttymyksen kaikissa eri tilanteissa. Tarvitaan brändinmukaista asiointia tilanteesta ja asiasta riippumatta.

”Asiakkaalle tarjottava elävä asiointikokemus tilanteesta, ajasta ja kanavasta riippumatta.”

Palveluprosessien virtualisointi on yksi digitalisaation kiinnostavimpia kasvualueita. Myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu vyöryvät verkkoon ja muodostavat asiakastietoon, taitoon ja tilanteeseen pohjautuvia kohtaamisia. Hyvistä kohtaamisista syntyy jopa ainutkertaisia hetkiä.

Monelle yritykselle kohtaamiset verkossa ja asiakaspalvelussa muodostavat tulevaisuudessa arvokkaimpia hetkiä asiakkaiden kanssa. Ainakin lento-, pankki- ja teleoperaattoriasiakkaalle asiakaspalvelu on itsepalvelukanavien jälkeen keskeisimpiä kohtaamispisteitä. Tarvitaan brändin mukaisia palveluprosesseja. Miltä tuoksuu tunnelma Pauligin kohtaamisissa? Kuinka vakuuttava on Veho asiakkaan tarpeita täydennettäessä?

Moment Group – Tuloksellisia kohtaamisia.

Suomeen syntyy uusi asiakaspalvelun ja telemarkkinoinnin ja taituri kun Ina Finland Oy ja Midas Touch Oy yhdistävät voimansa Moment Groupiksi. Samalla konsernin muut yhtiöt muodostavat yhtenäisen kokonaisuuden uusien yritysten ja palvelujen kehittämiseksi. Tästä päivästä lähtien yli 200 momenttilaista kehittää kohtaamisia eri kanavissa Suomen parhaille brändeille. Tavoitteena on mahdollistaa monikanavaisen asiakaskokemuksen kehittäminen yhteistyössä brändin ja momentin osaamisen kanssa. Tarvittaessa brändi voi luottaa ison osan henkilökohtaisista kokemuksista verkossa ja puhelimessa Momentin hoidettavaksi.

Digitalisaatio mahdollistaa enemmän ja parempaa vähemmällä. Enemmän syntyy uusia palveluita ja liiketoimintaa sähköissä kanavissa kehittämällä. Parempaa syntyy kun taitavasti yhdistetään toimintoja ja johdetaan yritystä aidosti asiakaslähtöisesti asiakaskokemus ja –arvo edellä. Tämä vaatii taas saumattoman asiakaskokemuksen rakentamista tilanteesta ja kanavasta riippumatta.

Edessä loistava tulevaisuus?

Uskon, että olemme nähneet vasta murto-osan palveluista, joita voimme irrottaa paikasta ja ajasta osin auto- ja virtualisoimalla niitä. Uskon lähitulevaisuudessa ”langan” päässä palvelevan optikon, terveydenhoitajan, autoasentajan tai ammattimaisesti koulutetun asiakaspalvelijan. Kriittiseksi menestystekijäksi nousee kyky vastata asiakaspalvelusta kanavasta riippumatta ja palvella kaikissa tilanteissa brändin arvojen ja arvostuksen mukaisesti. Tehokkaalla, paremmalla ja henkilökohtaisemmalla asiakaskokemuksella siintää edessään loistava tulevaisuus.

Tervetuloa tutustumaan. www.momentgroup.fi on avattu ja aloitan syntyvän yrityksen hallituksen puheenjohtajana 2017. En voisi olla enempää innostunut yhteisestä kasvuhaasteesta.

Ville Tolvanen

Kommentit

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *