Ota yhteyttä

ICC-järjestelmä päivittyy ketterästi

Jotta asiakasneuvojat voivat antaa parhaan panoksensa asiakkaalle, on järjestelmässä oltava älyä ja mahdollisuus laajentua ja kehittyä vaatimusten mukana. Uusien ominaisuuksien nopea päivittäminen ICC-järjestelmään on Pasi Nääpän (Chief Opportunity Officer) esiin nostama positiivinen asia, kun Provad Oy kysyi yhteistyön sujumisesta.

Teknologia & Tunne 2020 -klubi

Asiakaspalvelualan ammattilaiset kokoontuivat Vanajanlinnaan ”Teknologia ja Tunne 2020 -klubi” -tapahtumaan. Tilaisuudessa tallennettiin kumppaneiden mietteet ja kokemukset yhteistyöstä Provadin kanssa. Mukana myös Pasi Nääpän kommentit:

Pasi Nääppä kertoo yhteistyöstä Provad Oy:n kanssa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *