Ota yhteyttä

Apua, näkeekö se minut? Pari valittua sanaa chat-palvelusta

Asiakaspalvelija äänessä | 17.08.2017

Chatteja ei ole Suomessa pomppinut esiin verkkosivuilla vielä kovinkaan pitkään. Muistan itsekin ensimmäiset kontaktini noihin hyppiviin ruutuihin, joita näkyi lähinnä joidenkin...

Lue lisää

Mikä on myyjän suurin virhe?

Asiakaspalvelija äänessä | 09.08.2017

Juttelen satojen asiakkaiden kanssa päivittäin ja olen huomannut, että tulee usein oletettua liian helposti, että asiakas ei ole kiinnostunut. "Ei kannata vaihtaa sähkösopimusta. Minun...

Lue lisää

Henkilöstö – kuluerä vai unelmien mahdollistaja?

Asiakaspalvelija äänessä | 27.07.2017

Työntekijät ovat yrityksen suurin investointi, joka syö jatkuvasti rahaa. Työvoiman rekrytointiin, kouluttamiseen ja huolenpitoon kuluu paljon aikaa, rahaa ja vaivaa. Usein kuulee puhuttavan...

Lue lisää

Miksi pitää maksaa, vaikka ei saa palvelua?

Blogi | 07.07.2017

En ole ainoa, joita ärsyttää kuunnella: ”kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, palvelemme teitä hetken kuluttua”, kun puhelimella yrittää päästä lähes minkä tahansa yrityksen...

Lue lisää

Kuusi tärkeää kirjainta: Kiitos!

Asiakaspalvelija äänessä | 06.07.2017

Miksi ennakkosuosikki ei voittanutkaan? Sama tilanne toistuu vaaleissa, Euroviisuissa, kaikenkarvaisissa tv-ohjelmien yleisöäänestyksissä; kaikki kuvittelevat ennakkosuosikin saavan joka...

Lue lisää